Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prijs gemiddelde hotelovernachting ZW
-
Vito
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Prijs gemiddelde hotelovernachting ZW
Wij zijn al een tijd niet meer naar de VS geweest, 4 jaar geleden voor het laatst naar Florida en Breckenridge en het Zuidwesten was zelfs al 12 jaar geleden.
Nu ben ik alvast een beetje aan kijken en zo nodig reserveren maar ik vind alle hotelovernachtingen zo duur geworden. Ik kijk op Hotels.com, booking.com, rechtstreeks op de sites van de verschillende ketens maar ik ben voor mijn gevoel echt kapitalen kwijt.
Ik dacht het met € 100,- per nacht wel te redden, maar ik zit nu al op een gemiddelde prijs van $160,- per nacht.
En zulke overdreven luxe hotels heb ik dan ook weer niet. Ik heb inmiddels overnachtingen gereserveerd in Las Vegas, Page, Kayenta, Moab en Jackson en eentje in Yellowstone NP.
Alleen in Vegas en Page lukt het me om rond de $100,- per nacht te blijven, de rest gaat daar echt ver overheen.
Doe ik iets fout of herkennen jullie dit wel? Het gaat om de maand juni.
Nu ben ik alvast een beetje aan kijken en zo nodig reserveren maar ik vind alle hotelovernachtingen zo duur geworden. Ik kijk op Hotels.com, booking.com, rechtstreeks op de sites van de verschillende ketens maar ik ben voor mijn gevoel echt kapitalen kwijt.
Ik dacht het met € 100,- per nacht wel te redden, maar ik zit nu al op een gemiddelde prijs van $160,- per nacht.
En zulke overdreven luxe hotels heb ik dan ook weer niet. Ik heb inmiddels overnachtingen gereserveerd in Las Vegas, Page, Kayenta, Moab en Jackson en eentje in Yellowstone NP.
Alleen in Vegas en Page lukt het me om rond de $100,- per nacht te blijven, de rest gaat daar echt ver overheen.
Re: Prijs gemiddelde hotelovernachting ZW
Ik weet niet echt wat normale prijzen zijn,maar wij waren op onze rondreis ook gemiddeld €100,- per nacht kwijt. We zaten dan wel op mooie locaties in goede hotels. Als je voor minder comfort en een mindere ligging gaat kun je daar misschien nog iets op besparen.
Voor onze nieuwe rondreis gaan wij daarom uit van €100,- per nacht. In de ene plaats is het wat duurder en op een andere plek zit je er dan net weer wat onder.
Succes!
Voor onze nieuwe rondreis gaan wij daarom uit van €100,- per nacht. In de ene plaats is het wat duurder en op een andere plek zit je er dan net weer wat onder.
Succes!
Groetjes,
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
-
lovely_laura
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij zitten op een gemiddelde van 70 a 80 euro per nacht en dan hebben we op 2 nachten na 3 sterren en meer,maar wij hebben wel bijna alles via priceline. Misschien moet je daar eens kijken zo zitten wij nu voor 50 euro per nacht 2 nachten in het mirage hotel (in Juni). Anders denk ik dat 100 euro wel een goed gemiddelde behalve misschien in de national parks Je kan ook proberen op google lodging en dan de naam van de stad dus bv lodging Jackson zo kwamen wij ook nog wel eens leuke aanbiedingen tegen.
Succes!!!
Succes!!!
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
-
Vito
- Amerika-expert
Maar ik red het dus niet met € 100,- per nacht en dat was wel mijn bedoeling. Ik zit nu al op een gemiddelde prijs (gebaseerd op de huidige koersen) van 120,- per nacht. 21 x 20,- = € 420,- meer dan de begroting.
Het kan in elk geval veel goedkoper, denk ik.
Wij boeken meestal niets op voorhand en zien we onderweg. Vaak slapen we in motels die ok zijn (voor 1 nacht onderweg) aan 60/80 dollar.
In de steden boeken we meestal wel een hotel op voorhand. Maar het is een beetje in de gaten houden tot wanneer er iets leuks passeert. (wij doen geen priceline).
Sliepen vorig jaar 3 nachten in LA in Holiday Inn, inclusief ontbijt en parking voor 240 euro.
We hebben ons ook niet doodgezocht op zoek naar het goedkoopste.
Wij boeken meestal niets op voorhand en zien we onderweg. Vaak slapen we in motels die ok zijn (voor 1 nacht onderweg) aan 60/80 dollar.
In de steden boeken we meestal wel een hotel op voorhand. Maar het is een beetje in de gaten houden tot wanneer er iets leuks passeert. (wij doen geen priceline).
Sliepen vorig jaar 3 nachten in LA in Holiday Inn, inclusief ontbijt en parking voor 240 euro.
We hebben ons ook niet doodgezocht op zoek naar het goedkoopste.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Het moet een stuk goedkoper kunnen.
Las Vegas bv kan ene heel stuk goedkoper. Zie bij luxor, excalibur, bally's...
Voor Page heb ik voor half juni gekeken naar 1 nacht voor 86 dollar in motel6 Met taks erbij zit je dan zeker niet boven de 100 dollar.
Las Vegas bv kan ene heel stuk goedkoper. Zie bij luxor, excalibur, bally's...
Voor Page heb ik voor half juni gekeken naar 1 nacht voor 86 dollar in motel6 Met taks erbij zit je dan zeker niet boven de 100 dollar.
Groetjes,
Carine
Carine
-
Vito
- Amerika-expert
Vegas kon ook een stuk goedkoper, dat ben ik met je eens. Maar nu hebben we een jacuzzi op de kamer
Maar verder heb ik niet echt bijzondere dingen. Minimum eis is wel een zwembad erbij, omdat ik graag na een dagje rondreizen nog even bij de pool wil liggen.
Page heb ik via Priceline voor $ 100,- per nacht, dus dat viel nog mee.
Maar bv. in Kayenta, Moab en Jackson kun je echt niets vinden voor veel minder geld.
Maar verder heb ik niet echt bijzondere dingen. Minimum eis is wel een zwembad erbij, omdat ik graag na een dagje rondreizen nog even bij de pool wil liggen.
Page heb ik via Priceline voor $ 100,- per nacht, dus dat viel nog mee.
Maar bv. in Kayenta, Moab en Jackson kun je echt niets vinden voor veel minder geld.
-
Dieuwertje
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Hallo!
Wij reizen in juli (hoogseizoen) voor 27 dagen naar het Zuidwesten en wij komen op een prijs van 91 euro per nacht voor ons twee. Wij overnachten in de parken op plekken zoals Curry Village, Bryce view Lodge, Goulding's Campground... en in de steden in luxehotels (The Alex hotel in NY, Nikko Hotel in SF, Mariott Gaslamp Quarter in SD, Portola Spa Resort in Monterey). Het is dus zeker mogelijk om mooi te reizen én op de centjes te letten. Onze tips hiervoor: boeken via Priceline/Hotwire (vandaar de luxehotels tegen normale of zelfs goedkopere prijzen) en usareisen.de regelmatig checken!
Het is zeker mogelijk
Wij reizen in juli (hoogseizoen) voor 27 dagen naar het Zuidwesten en wij komen op een prijs van 91 euro per nacht voor ons twee. Wij overnachten in de parken op plekken zoals Curry Village, Bryce view Lodge, Goulding's Campground... en in de steden in luxehotels (The Alex hotel in NY, Nikko Hotel in SF, Mariott Gaslamp Quarter in SD, Portola Spa Resort in Monterey). Het is dus zeker mogelijk om mooi te reizen én op de centjes te letten. Onze tips hiervoor: boeken via Priceline/Hotwire (vandaar de luxehotels tegen normale of zelfs goedkopere prijzen) en usareisen.de regelmatig checken!
Het is zeker mogelijk
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
Ik denk dat je wat beter moet zoeken.Vito schreef:En zulke overdreven luxe hotels heb ik dan ook weer niet. Ik heb inmiddels overnachtingen gereserveerd in Las Vegas, Page, Kayenta, Moab en Jackson en eentje in Yellowstone NP.
Als ik bijvoorbeeld nu voor een willekeurige datum in juni kijk bij Inca Inn in Moab zie ik prijzen van $80.
Als je op tijd (een jaar tevoren) boekt voor Yellowstone kun je voor $100 in het park zitten.
In Las Vegas kun je, als je voor goedkoop wilt gaan, al voor $30 hotels vinden.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
-
Vito
- Amerika-expert
Inca Inn is niet beschikbaar en ik kijk eerlijk gezegd ook wel naar minimaal 2,5 * en een waardering van 4 op Tripadvisor. Misschien is dat wel de verkeerde instelling.
-
Vito
- Amerika-expert
Maar om nog even een voorbeeldje te noemen: wij zaten in de BW Canyonlands Inn in Moab 12 jaar geleden voor $270,- totaal voor 3 nachten. Nu kost 1 nacht in hetzelfde hotel maar liefst $210,-. Dat is bijna het 3-voudige t.o.v. 12 jaar geleden. Dat vind ik toch best wel een behoorlijke prijsstijging.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
In sommige toeristische plaatsen en in de parken is het inderdaad duur. Maar voor de rest kun je veel goedkoper overnachten, wij zitten gemiddeld op $ 85 per nacht voor drie of vier personen.
Maar wij slapen meestal in Super 8, Motel 6 of Best Western en boeken weinig van tevoren.
Super 8 hotels hebben vaak ook een klein zwembadje.
Maar je zegt het eigenlijk zelf al. Je kijkt naar minimaal 2,5 sterren een een hoge waardering op tripadvisor. Als je goedkop wilt overnachten zul je je eisen wat lager moeten stellen. De grote meerderheid van de Amerikaanse hotels zijn prima, ook de Super 8 en andere keten motels.
De Ranch Inn in Jackson is bijvoorbeeld een prima basic hotel en kost tot 16 juni $ 85 en daarna $ 115 (87 euro)
Maar wij slapen meestal in Super 8, Motel 6 of Best Western en boeken weinig van tevoren.
Super 8 hotels hebben vaak ook een klein zwembadje.
Maar je zegt het eigenlijk zelf al. Je kijkt naar minimaal 2,5 sterren een een hoge waardering op tripadvisor. Als je goedkop wilt overnachten zul je je eisen wat lager moeten stellen. De grote meerderheid van de Amerikaanse hotels zijn prima, ook de Super 8 en andere keten motels.
De Ranch Inn in Jackson is bijvoorbeeld een prima basic hotel en kost tot 16 juni $ 85 en daarna $ 115 (87 euro)
-
Vito
- Amerika-expert
Ik zie idd nu dat het omslagpunt precies halverwege juni ligt voor Jackson en laten wij er nu net na zijn
Misschien toch maar in 1 dag van Moab naar Jackson rijden, dat scheelt weer. Missen we alleen Dinosaur NM.
Ik moet zeggen dat wij onze eerste vakanties ook steeds in Motel 6 e.d. sliepen maar je wordt naarmate de tijd vordert toch steeds verwender en dan valt het niet mee om weer terug te gaan naar wat meer basic hotels.
Misschien toch maar in 1 dag van Moab naar Jackson rijden, dat scheelt weer. Missen we alleen Dinosaur NM.
Ik moet zeggen dat wij onze eerste vakanties ook steeds in Motel 6 e.d. sliepen maar je wordt naarmate de tijd vordert toch steeds verwender en dan valt het niet mee om weer terug te gaan naar wat meer basic hotels.
Wij zijn ook pas begonnen met onze overnachtingen te boeken voor onze reis in mei 2013. Veel prijzen liggen vrij hoog vinden we, maar vooral in de parken zal je wel 'waar voor je geld' hebben, en je kan wel buiten het park slapen, maar voor enkele dollars minder verlies je dan wel weer kostbare tijd.
We zullen ons nog eens verdiepen in Priceline of Hotwire, ik zie dat hier vaak passeren en blijkbaar kun je daar echt goeie deals mee maken!
We zullen ons nog eens verdiepen in Priceline of Hotwire, ik zie dat hier vaak passeren en blijkbaar kun je daar echt goeie deals mee maken!
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zit aan:
Amsterdam, CitizenM, 115€/nacht (direct bij het hotel geboekt)
Las Vegas, Vdara, 100€/nacht (Priceline)
Springdale, Zion Park Motel, 94€/nacht (direct bij het hotel geboekt)
Tropic, Bryce Canyon Inn (Cabin), 62€/nacht (direct bij het hotel geboekt)
Torrey, Howard Johnson, 63€/nacht (Booking.com)
Moab, Motel 6, 80€/nacht (direct bij het motel geboekt) -> Prijs is wat hoog voor een motel, maar dat weekend is er het héél druk (en alles uitverkocht dus)
Monument Valley, The View Hotel (Starview room), 205€/nacht (direct bij het hotel geboekt)
Page, Best Western View of Lake Powell, 75€/nacht (Hotwire)
Tusayan, Red Feather Lodge, 76€/nacht (direct bij het hotel geboekt)
Kingman, Best Western Kings Inn & Suites, 60€/nacht (Priceline)
Twentynine Palms, 29Palms Hotel, 55€/nacht (Booking.com)
Barstow, Best Western Desert Villa Inn, 68€/nacht (Hotwire)
Bishop, Ramada Limited, 73€/nacht (Hotwire)
Las Vegas, Wynn Encore (King Resort Suite), 124€/nacht (Aanbieding via de topic van martijn76)
Las Vegas, Cosmopolitan (King Suite met Terrace én Fountain view), 204€/nacht (Booking.com)
Op een 3-tal duurdere hotels na (MV & Las Vegas) & een 3-tal hotels van rond de 100€ varieert de prijs dus altijd tussen de 50 & 80€. Die duurdere hotels zijn ook wel op locaties dat ik er wel wat meer voor over had. In Monument Valley was The View Hotel een must & in Las Vegas wou ik op het einde van de reis één nacht pure luxe & één nacht een kamer met een mooi uitzicht. Ik moet wel toegeven dat ik voor bijna elke locatie via priceline, hotwire of booking.com gezocht heb, hier kruipt dus ook wel wat tijd in. Maar als je er dus je tijd wat voor neemt kan het dus zeker goedkoper dan 100€/nacht hoor. Als je puur op budget af gaat, dan kan je via priceline ALTIJD een degelijk hotel vinden voor het bedrag dat je wil, maar je zal dan wel bepaalde toegevingen moeten doen (kamerkeuze, locatie, aantal sterren, etc).
Amsterdam, CitizenM, 115€/nacht (direct bij het hotel geboekt)
Las Vegas, Vdara, 100€/nacht (Priceline)
Springdale, Zion Park Motel, 94€/nacht (direct bij het hotel geboekt)
Tropic, Bryce Canyon Inn (Cabin), 62€/nacht (direct bij het hotel geboekt)
Torrey, Howard Johnson, 63€/nacht (Booking.com)
Moab, Motel 6, 80€/nacht (direct bij het motel geboekt) -> Prijs is wat hoog voor een motel, maar dat weekend is er het héél druk (en alles uitverkocht dus)
Monument Valley, The View Hotel (Starview room), 205€/nacht (direct bij het hotel geboekt)
Page, Best Western View of Lake Powell, 75€/nacht (Hotwire)
Tusayan, Red Feather Lodge, 76€/nacht (direct bij het hotel geboekt)
Kingman, Best Western Kings Inn & Suites, 60€/nacht (Priceline)
Twentynine Palms, 29Palms Hotel, 55€/nacht (Booking.com)
Barstow, Best Western Desert Villa Inn, 68€/nacht (Hotwire)
Bishop, Ramada Limited, 73€/nacht (Hotwire)
Las Vegas, Wynn Encore (King Resort Suite), 124€/nacht (Aanbieding via de topic van martijn76)
Las Vegas, Cosmopolitan (King Suite met Terrace én Fountain view), 204€/nacht (Booking.com)
Op een 3-tal duurdere hotels na (MV & Las Vegas) & een 3-tal hotels van rond de 100€ varieert de prijs dus altijd tussen de 50 & 80€. Die duurdere hotels zijn ook wel op locaties dat ik er wel wat meer voor over had. In Monument Valley was The View Hotel een must & in Las Vegas wou ik op het einde van de reis één nacht pure luxe & één nacht een kamer met een mooi uitzicht. Ik moet wel toegeven dat ik voor bijna elke locatie via priceline, hotwire of booking.com gezocht heb, hier kruipt dus ook wel wat tijd in. Maar als je er dus je tijd wat voor neemt kan het dus zeker goedkoper dan 100€/nacht hoor. Als je puur op budget af gaat, dan kan je via priceline ALTIJD een degelijk hotel vinden voor het bedrag dat je wil, maar je zal dan wel bepaalde toegevingen moeten doen (kamerkeuze, locatie, aantal sterren, etc).
Laatst gewijzigd door Fraa op 03 sep 2012, 20:06, 4 keer totaal gewijzigd.
Reisblog: thisisfraa.be
Dit zijn onze prijzen (inclusief alle belastingen etc) voor de hotels gemiddeld per nacht voor sept/okt 2012:
24-sep-12 25-sep-12 Schiphol Courtyard by Marriott € 56,20
25-sep-12 28-sep-12 San Francisco Hotel Nikko € 146,46
28-sep-12 30-sep-12 Oakhurst Best Western plus Yosemite Gateway Inn (gedeelde Suite 2 slpk) € 80,83 (x2)
30-sep-12 1-okt-12 Mammoth Lakes Sierra Nevada Lodge € 69,52
1-okt-12 2-okt-12 Death Valley Stovepipe Wells (Luxe kamer) € 112,88
2-okt-12 12-okt-12 Las Vegas Flamingo (GO Room) € 62,60
24-sep-12 25-sep-12 Schiphol Courtyard by Marriott € 56,20
25-sep-12 28-sep-12 San Francisco Hotel Nikko € 146,46
28-sep-12 30-sep-12 Oakhurst Best Western plus Yosemite Gateway Inn (gedeelde Suite 2 slpk) € 80,83 (x2)
30-sep-12 1-okt-12 Mammoth Lakes Sierra Nevada Lodge € 69,52
1-okt-12 2-okt-12 Death Valley Stovepipe Wells (Luxe kamer) € 112,88
2-okt-12 12-okt-12 Las Vegas Flamingo (GO Room) € 62,60
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Maar je zult toch niet elke nacht in/nabij een park overnachten?fieke85 schreef:Wij zijn ook pas begonnen met onze overnachtingen te boeken voor onze reis in mei 2013. Veel prijzen liggen vrij hoog vinden we, maar vooral in de parken zal je wel 'waar voor je geld' hebben, en je kan wel buiten het park slapen, maar voor enkele dollars minder verlies je dan wel weer kostbare tijd.
Al jaren ligt mijn gemiddelde overnachtingsprijs rond de € 50 - € 60. Daarbij zitten dus wel eens duurdere nachten in/nabij parken bij maar ook goedkopere. Dit zijn prijzen van Florida naar de westkust en van Washington DC via Chicago naar Los Angeles (Route 66). Zelf neem ik in de regel genoegen met een Super 8, Days Inn, Best Western of Motel 6.
De enige streek die ik relatief duur vind is het gebied rondom Mount Rushmore en Yellowstone. Voor de rest vind ik de prijzen al jaren heel betaalbaar.
Roland
- bedeve
- Amerika-expert
wat een lastig onderwerp is dit .
De algemene teneur op dit forum is niet bepaald gericht op kostenbesparing.
Dat blijkt ook regelmatig uit de berichten over hotelprijzen.
wat wens je in een hotel.?
Dat is volgens mij de bepalende factor.
Voor mij geldt ; een schoon bed en een schone badkamer.
een plek om te slapen, want dat is mijn enige gebruik ervan.
Dus dat hoeft niet duur te zijn.
De prijs wordt ook bepaald door de plek.
Route 66 rijden is goedkoper overnachten dan de 4 corners rijden.
Net als Roland slaap ik met name in hotels van de Wyndham groep.
Door hun loyalty programma slaap ik ook elke vakantie wel 1 of 2 nachten gratis.
Maar Motel6 heeft ook prima plekken.
In Kingman heb ik voor $ 45. - prima geslapen in een gezellig motel met een prima restaurant aan de rand van de parkeerplaats.
Dan ga ik niet naar B.W.
Kostenbeperking bereik je ook door corporate codes.
Die vind je online en die schelen bij de dure hotels veel geld.
Hampton in Kayenta werd zo $ 75.
Kijk hier eens voor andere kortingen http://www.abnsave.com
Voor mijn komende trip heb ik tot nu toe 1 hotel geboekt.
In Santa Monica ga ik $ 120. uitgeven .
Tsja....
Het wordt de laatste hotelnacht van mijn trip, verder ga ik op de bonnefooi.
Ik heb 3 weken om mijn gemiddelde naar beneden te halen.
De algemene teneur op dit forum is niet bepaald gericht op kostenbesparing.
Dat blijkt ook regelmatig uit de berichten over hotelprijzen.
wat wens je in een hotel.?
Dat is volgens mij de bepalende factor.
Voor mij geldt ; een schoon bed en een schone badkamer.
een plek om te slapen, want dat is mijn enige gebruik ervan.
Dus dat hoeft niet duur te zijn.
De prijs wordt ook bepaald door de plek.
Route 66 rijden is goedkoper overnachten dan de 4 corners rijden.
Net als Roland slaap ik met name in hotels van de Wyndham groep.
Door hun loyalty programma slaap ik ook elke vakantie wel 1 of 2 nachten gratis.
Maar Motel6 heeft ook prima plekken.
In Kingman heb ik voor $ 45. - prima geslapen in een gezellig motel met een prima restaurant aan de rand van de parkeerplaats.
Dan ga ik niet naar B.W.
Kostenbeperking bereik je ook door corporate codes.
Die vind je online en die schelen bij de dure hotels veel geld.
Hampton in Kayenta werd zo $ 75.
Kijk hier eens voor andere kortingen http://www.abnsave.com
Voor mijn komende trip heb ik tot nu toe 1 hotel geboekt.
In Santa Monica ga ik $ 120. uitgeven .
Tsja....
Het wordt de laatste hotelnacht van mijn trip, verder ga ik op de bonnefooi.
Ik heb 3 weken om mijn gemiddelde naar beneden te halen.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
We gaan zeker niet altijd in de parken overnachten. En voor sommige parken (vb. Zion) hebben we de keuze gemaakt om net buiten het park te overnachten.
Het is altijd puzzelen met de planning, en overnachtingen in het weekend zijn wel duurder.
Maar het is best leuk om wat prijzen te vergelijken en op zoek te gaan naar goeie deals!
We hebben voorlopig enkel nog maar:
Curry Lodge (Yosemite) - 400 $ voor drie nachten
Red Feather Lodge (Grand Canyon) - 120 $ voor één nacht
Het is altijd puzzelen met de planning, en overnachtingen in het weekend zijn wel duurder.
Maar het is best leuk om wat prijzen te vergelijken en op zoek te gaan naar goeie deals!
We hebben voorlopig enkel nog maar:
Curry Lodge (Yosemite) - 400 $ voor drie nachten
Red Feather Lodge (Grand Canyon) - 120 $ voor één nacht
Wij zijn afgelopen mei 24 dagen in het zuidwesten geweest en we waren gemiddeld 91euro per nacht kwijt. De goedkoopste accomodatie was 37euro voor een nacht (Needles) en de duurste 125 voor een nacht (SF en dat was nog het slechtste hotel van de trip ook) Dan hebben we vooral 3 sterren en hoger gehad en hebben vaak net buiten de NP's gezeten, m.u.v. GC waar we in het NP zelf zaten. Dus volgens mij is het te doen voor onder de 100euro per nacht. Ligt natuurlijk ook een beetje aan de periode waarin je gaat... veel hotels rekenen vanaf mei in ieder geval al het hoogseizoen tarief.
September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 7969 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 18 Reacties