Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wanneer plaats reserveren op Havasupai camping?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Wanneer plaats reserveren op Havasupai camping?

Bericht door Lilo »

Hallo,

Ons plan is om volgend jaar, waarschijnlijk rond 17-18 mei, met de tent naar de havasupai falls te hiken en daar een paar dagen te blijven.
Wanneer zou ik best een plaatsje op de campground reserveren?
Nu al, of is dat nog te vroeg?

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
nancywittebols
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Wanneer plaats reserveren op Havasupai camping?

Bericht door nancywittebols »

Hoe druk het nu is, weet ik niet, maar toen wij, in mei 2005 Havasupai bezochten, hebben we pas de dag voordien gebeld om te reserveren. Het heeft een tijdje geduurd voor we iemand aan de andere kant van de lijn vast kregen, maar het was geen enkel probleem. De dag nadien zijn we vertrokken en, hoewel redelijk druk, was er nog voldoende plaats op de camping. Een prachtige ervaring, alleen overschaduwd door het feit dat bij terugkomst bleek dat er in onze 'campervan' was ingebroken. Achteraf hebben we er goed kunnen om lachen, omdat enkel mijn zwart ondergoed van Hünkemuller (mijn blauw ondergoed was blijkbaar niet goed genoeg want dat heeft men laten liggen), wat snoep en de cola light (iemand op dieet misschien?) verdwenen was.

P.S. misschien kan iemand eens onder de rokken van de dames in Supai kijken, hoewel de slipjes wel al goed versleten zullen zijn.
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Re: Wanneer plaats reserveren op Havasupai camping?

Bericht door Lilo »

Hebben de lodge geboekt voor 8 en 9 mei, is waarschijnlijk toch iets comfortabeler dan de camping (niet te veel :D )

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer