Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Problemen bij online boeken cabin Gouldings Campground :'(

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
dirkD
Amerika-ontdekker

Problemen bij online boeken cabin Gouldings Campground :'(

Bericht door dirkD »

Hallo iedereen,

Ik probeer via de site van Gouldings Campground een cabin te boeken.
Wanneer ik de datums correct zet, en de cabin selecteer, en vervolgens op de "Get Quote" button klik, gebeurt er niets (nochtans zijn ze beschikbaar volgens de site).
Als je een tent site kiest bv, kan je wel het aantal personen invoeren en verder klikken..
Je ziet ook dat er een Javascript fout op de pagina zit, dus daar ligt het waarschijnlijk aan...

Ik het het ondertussen op 3 verschillende pc's geprobeerd (elk een ander OS), en met verschillende browsers (IE, Firefox, Chrome, ..).

Ik heb hen een mailtje gestuurd maar krijg nogal een vreemd antwoord (beetje naast de kwestie ;):
Hello...
I don't know how long ago you booked your reservation online.If it's from over seas it takes awhile for reservation request to process in our system.
I'll keep looking for your reservation.
Thank you,
Gouldings Camp Park

Heb hierop geantwoord dat ik de reservatie niet kan maken via de site, maar nog geen reactie :)

Iemand hetzelfde probleem al tegengekomen?

Alvast bedankt voor de feedback!

Groetjes,

Dirk
Afbeelding
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Problemen bij online boeken cabin Gouldings Campground :

Bericht door Stan.Gobien »

Net getest, zelfde probleem (win 7, firefox). Bij cabin selectie blijft het occupants veld leeg waardoor get quote niet werkt.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ook even getest in IE8, wil ook bij mij niet. De knop 'Get Quote' lijkt inderdaad niet te werken.

Wellicht kun je per email een reservering doen? Je kunt immers wel controleren welke data beschikbaar zijn.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
AJS
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door AJS »

Hoi Dirk D,

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad enkele weken terug. De beschikbaarheid staat wel juist aangegeven maar boeken van Cabin wil niet (er is iets softwarematigs niet juist).
Tentsite en camperplaats is geen probleem.

Ik raad je aan te bellen, (denk wel aan tijdverschil), soms krijg je eerst voicemail, bij mijn 2e poging werd er wel opgenomen. Via telefoonnummer: 001 435 727 3235 krijg je direct de Campground aan de lijn.
Een mail sturen werkt ook, maar men heeft voor reservering creditcard gegevens nodig, en het lijkt me niet verstandig dit via de mail te sturen i.v.m. veiligheid, maar goed dat moet je zelf weten.

Succes!
10 SF-Redwoods-Crater l-Newport-Colombia RG-Hells C-YS/GT-Flaming G-Ouray-MV NP-GC-LAS
11 NY-L George
12 SEA-Mt Rainier-Olympic-Sand Dunes-Shasta l-SMF-Yosemity-Bodie-DV-LAX
13 SD-LAS-GC-DEN
14 MIA-MTH-KSC-TLH-ATL
15 DC-SMNP-OBX-DC
16 IAH-DEN-MEM-MSY-IAH
dirkD
Amerika-ontdekker

Bericht door dirkD »

Net gebeld met Goulding, en de cabin is gereserveerd!
Bedankt voor de tip en het telefoonnummer! :)
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer