Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

gezocht: overnachting tussen death valley en yosemite

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Yeehaw
Amerika-expert

Re: gezocht: overnachting tussen death valley en yosemite

Bericht door Yeehaw »

Deze campground bij Bishop zag er prima uit: http://www.brownscampgrounds.com/browns.html
Ik weet dat toevallig omdat we een rondje hebben gelopen op de er naast gelegen golfbaan. Bomen genoeg. Vlak ten zuiden van Bishop
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

bedankt voor al de reacties. Ik ga al de linken eens uitpluizen! zitten interessante dinge tussen!

Marianne, ivm het boeken, eerst dacht ik ook van we zien wel hoe ver we geraken en we boeken niet op voorhand. Kloppen aan bij een paar campgrounds en als daar niks is op hotel.. Maar nu ben ik aan het twijfelen omdat er blijkbaar wel veel mensen in Bishop overnachten op doorreis tussen death valley en yosemite, dus ik wil ook niet het risico lopen van savonds laat nog achter een plaatsje te moeten zoeken..

Eerst had ik mammoth lakes of lee vining op het oog. Maar als ik naar de reistijd + uitstappen in death valley kijk, lijkt bishop me toch wel het verste dat we kunnen geraken. En waar ik liefst ook wil geraken, want anders hebben we de volgende dag weer zo een lange rit voor de boeg want dan rijden we door naar yosemite..

Om precies te zijn, zullen we op 21 september daar overnachten. Iemand ervaring met de drukte ofzo ? Ik gok al wel veel kalmer dan in juli of augustus ..
Afbeelding
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

Stomme vraag, maar als je kampeert in Bishop, dan moet je toch ook je voorzorgen nemen ivm de beren eh ? Weet iemand of de campgrounds uitgerust zijn met bearlockers?

Heeft toevallig iemand fotos van campgrounds daar in de buurt? Dan kan ik me ook beter een idee vormen..
Afbeelding
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Als je de linken aanklikt kom je op de sites van de campgrounds daar staan ook foto's bij.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

In Bishop hoef je niet bang te zijn voor beren....
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

nee? zoiezo geen beren daar ? Want dat grenst toch ook halveling tegen de achterkant van yosemite en kings canyon eh. Of zit ik er volledig naast ? :D
Afbeelding
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Als je in de Sierras gaat kamperen is het een ander verhaal maar Bishop ligt gewoon aan de drukke 395 in een valley.
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

oke bedankt. En als je gaat kamperen bij mammoth lakes ?
Afbeelding
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Mammoth Lakes ligt 3500' hoger dan Bishop maar als je op een camping in het dorp zelf logeert zou ik mij ook geen zorgen maken. Ik zou me trouwens nooit zorgen maken, bederft je vakantie ;)
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

zorgen maken doen we niet. Maar het is toch wel iets om even rekening mee te houden :D kwestie van bruintje de beer snachts niet in uw tent aan te treffen eh :D
Afbeelding
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Als er beren zijn dan zijn er ook bear lockers. Ik zou me er niet druk over maken. Ik begrijp Mammoth Lakes niet, ik dacht dat je naar Bishop ging? Als je toch verder wilt dan is June Lake ook een optie.
Er zijn trouwens wel beren in Mammoth Lakes, ik ben ze al in 2 reisverslagen tegengekomen.

Marianne
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

om nog even terug te komen op dit topic.. Heeft er iemand al eens op browns town campground overnacht?
Op de site ervan staat enkel een telefoon nummer voor informatie maar nergens iets ivm reserveren. Vooraleer ik naar amerika ga liggen bellen wil ik eerst hier eens horen of iemand er al ervaring mee heeft. Kan je deze campground reserveren of is het first come first serve voor tent kampeerders ?

alvast bedankt!
Afbeelding
Puckiet
Amerika-ontdekker

Bericht door Puckiet »

markro schreef:
Evelien. schreef:... ik vind niet zo veel info over campground in de buurt van bishop..
Eén review bij de AA-beoordelingen: http://beoordelingen.allesamerika.com/5 ... ds+RV+park
Wij hebben net gestaan op Browns campground: erg druk, weinig sanitair, dus maar matig.
Wel kwamen we de volgende dag aan de doorgaande weg naar het zuiden bij de afslag met de weg naar Oasis langs een camping die er veel rustiger/ gezelliger uitzag.Plaats genoeg! We zijn er niet op geweest, weet dus niets over het sanitair.
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

op welke browns campground zijn jullie gebleven ? Want er zijn er 3 .. verbleven jullie in een tent of rv ?
Afbeelding
Puckiet
Amerika-ontdekker

Bericht door Puckiet »

Wij stonden op Brown's Town, aan de zuidkant van Bishop, aan de golfbaan en reizen met een RV van 30 ft.
Jeannette2000
Amerika-ontdekker

Bericht door Jeannette2000 »

Wij hebben in mammoth lakes in Alpenhof overnacht. Wij vonden mammoth lakes een erg leuk plaatsje, deed een beetje wintersport Oostenrijks aan. Het is er wel een stuk frisser vanwege de hoogte, dus of het daar zo fijn kamperen is weet niet. Als je naar mammoth lakes gaat, ga dan eten bij de Italiaan in het winkelcentrum aan old mammoth road, waar ook de vons supermarkt zit. Daar hebben wij heerlijk gegeten. Bij Vons zijn de mensen ook super vriendelijk je kan merken dat het daar zomers minder toeristisch is.
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Second Mammoth Lakes. Vonden het ook een erg leuke plaats om even rond te kijken. Wij hebben diverse bambi's gezien die 'ineens' naast je staan terwijl je aan het picknicken bent. "Een bewegende tak? Met twee oren?". Zou ook onze keus zijn de volgende keer. In de zomer inderdaad veel aanbiedingen t.o.v. de extreme prijzen in het winterseizoen. Leukere plaats dan Lee Vining imo. Veel meer faciliteiten en winkels. Met al het moois op US395 wel opletten dat Bodie Ghost Town zou lukken (vroege sluitingstijd), leuk om mee te nemen.
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Evelien. schreef:heb je ooit al eens via priceline een hotel in bishop gezocht? Zitten er daar goede tussen ?
Ja wij hadden in september 2008 Holiday Inn Express via Priceline. Was een goed hotel: ruime en schone kamers. Zat op loopafstand van Erick Schats Bakkerij.
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

voor degene die op browns town campground overnacht hebben. Hebben jullie dit op voorhand gereserveerd ? Door te bellen of ?
Of is er zoiezo plaats?

Op de site staat enkel voor informatie bel..
Afbeelding
jerommeke10
Amerikakenner

Bericht door jerommeke10 »

Wij zitten op dit moment in de Ramada in Bishop en ik moet zeggen dat het een echte aanrader is. We boekten een familiekamer met 1x King size en 2 twins (in aparte kamer) voor 117 USD taxen inbegrepen. Proper, goede badkamer, koelkast en microwave, gratis (en snel) internet, ontbijt inbegrepen... Het zwembad stelt niks voor, en de regen valt met bakken uit de lucht, maar voor de rest is het hier prima.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer