Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel V

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: MyVegas deel V

Bericht door vinceG »

Lianne1989 schreef:3 is normaal. Heb je met dat andere account soms rode muntjes gekocht?
Met mijn account heb ik lang geleden ooit eens wat muntjes gekocht ja. Dat klopt!
Ligt dat daar dan aan?
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Dan krijg je er een vierde reward bij. Meestal is dat wel vanaf een bepaald bedrag. Voor hoeveel heb je in totaal muntjes gekocht met dat account?
Afbeelding
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Division schreef:Dan krijg je er een vierde reward bij. Meestal is dat wel vanaf een bepaald bedrag. Voor hoeveel heb je in totaal muntjes gekocht met dat account?
Geen idee! Das meer dan een jaar geleden.
Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 »

Weet iemand hoeveel je moet besteden om een 4e reward te kunnen gebruiken? Dat is wel interessant.
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Ik las in een MyVegas-Facebookgroep dat het om $50 zou gaan.
Afbeelding
Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 »

Ah oke, dat is wel veel. Dan haalt het niet zoveel uit :)
sandesign
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door sandesign »

Vraagje ik speel al een tijdje het spel MyVegas. Gisteren zag ik opeens dat je via Total Rewards en Social Rewards ook punten kan sparen voor kortingen in Las Vegas door het spelen van spelletjes. Alleen begrijp ik het nu goed dat je via Total Rewards alleen punten kan sparen als je daadwerkelijk muntjes koopt? En dat je via Social Rewards wel gratis punten kan sparen bijv. middels het delen van meldingen op Facebook en You Tube en dat je deze punten weer om kan laten zetten voor punten bij Total Rewards?
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

He, dat las ik dus ook, van die Total en Social Rewards, ooit eens als tip een account aangemaakt, maar geen idee wat ik er mee moet of kan, terwijl de MyVegas player mij vertelde dat het cash op zou leveren. Dus mssn toch wel een interessante. Heeft iemand een idee waa je de Ned. uitleg kan vinden of kan kijgen? :roll: Engels is niet slecht maar NL leest stukken makkelijker

Enne voor $ 50 een 4e reward is ook niet slecht denk ik?!
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
bastiaan76
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door bastiaan76 »

JE kan totalrewards punten sparen middels socialrewards. Op die site moet je dan dingen like youtube videos kijken dingen delen op twitter enz enz.
Ik heb dat gedaan voor onze reis en zo 3000 punten (30$) gekregen. Die punten kan je overal gebruiken als betaalmiddel (harrahs groep)
Het is misschien wel aan te raden een twitter en facebookaccount te gebruiken die je alleen daar voor hebt (moet wel 90 dagen actief zijn)
Afbeelding
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Omdat dit topic het maximum van 50 pagina's heeft bereikt gaat er een slotje op. Natuurlijk is er gelijk een nieuw topic aangemaakt om My Vegas te bespreken. Dit topic is hier te vinden.
Groetjes,
Daniel
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer