Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overnachting San Francisco
Overnachting San Francisco
Hoi allen,
Aan het einde van onze roadtrip willen we graag van 1 - 5 okt overnachten in San Francisco (4 nachten). We hebben al gezocht, gezocht en nog veel meer gezocht en de hotels die we tegenkomen zijn of oud/vervallen/niet goed, maar te betalen of okee/prima/te doen voor de hoofdprijs van meer dan 200 euro per nacht...
Hebben jullie de tip voor een plek om te overnachten waar we een mooie, schone en nette kamer hebben, op een prima locatie, maar ook nog enigszins te betalen?
Alvast bedankt!
Aan het einde van onze roadtrip willen we graag van 1 - 5 okt overnachten in San Francisco (4 nachten). We hebben al gezocht, gezocht en nog veel meer gezocht en de hotels die we tegenkomen zijn of oud/vervallen/niet goed, maar te betalen of okee/prima/te doen voor de hoofdprijs van meer dan 200 euro per nacht...
Hebben jullie de tip voor een plek om te overnachten waar we een mooie, schone en nette kamer hebben, op een prima locatie, maar ook nog enigszins te betalen?
Alvast bedankt!
Re: Overnachting San Francisco
Waarom niet een appartement via Airbnb? Wij hebben eerder gehuurd in New York, Berlijn en afgelopen week in Parijs. Je bent als huurder prima beschermd: als de verhuurder zijn beloften niet nakomt, kun je op kosten van Airbnb een beter huis zoeken. De verhuurder krijgt jouw geld sowieso pas 24 uur nadat jij bent ingecheckt, dus scams zijn onmogelijk, zolang je via airbnb.com boekt althans.
Klik: allerlei leuke appartementen die maximaal 100 euro per nacht kosten, inclusief wireless internet.
Klik: allerlei leuke appartementen die maximaal 100 euro per nacht kosten, inclusief wireless internet.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Of in de omliggende plaatsen zoeken naar iets wat met de BART bereikbaar is. Het is meer gezegd: hotels in SF zijn behoorlijk prijzig.
Toen ik met een vriendin in San Francisco was verbleven we in het Greenwich Inn. Niet luxe of wat dan ook, maar prima bedden, schoon, prima locatie en de prijs was ook netjes.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
San Francisco is inderdaad prijzig, maar welke hotels vind jij die vervallen zijn en wat vinden jullie bv. niet goed?
- goldenhills
- Amerika-expert
3-5 oktober is Hardly Strictly, een gratis muziekfestival wat erg veel bezoekers trekt. De hotelprijzen schieten dan extra omhoog en de accomodatie vult evengoed erg snel. Sowieso is het najaar een duur seizoen in SF.
The Herbert Hotel en Stratford Hotel zijn 2 simpele hotels bij Union Square die voor SF begrippen 'betaalbaar' zijn.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Wij hebben gereserveerd bij de hosteling aan Fisherman's Wharf. Je hebt er parking, het is goed gelegen, heeft goede reviews en het is betaalbaar.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Drie jaar geleden sliepen wij in Best Western Plus Americania in San Francisco.
Prijs weet ik zo even niet meer. Onze ervaring was in ieder geval goed!
Prijs weet ik zo even niet meer. Onze ervaring was in ieder geval goed!
Wij hebben gereserveerd bij Buena Vista Motor inn. Is niet al te duur en heeft een mooie ligging aan Lombard St. Het is niet het mooiste en meest luxe hotel, maar het is netjes en schoon.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Kijk eens bij de reviews van de forumleden voor wat betreft accommodatie in San Francisco.
Ook wordt er wel overnacht in voorsteden aan de zuidkant van San Francisco, zoals in San Bruno, Millbrae en South.
Kijk daarvoor eens hier (aparte links voor de voorsteden): http://beoordelingen.allesamerika.com/p ... p?letter=S
In de binnenstad ben je bij een hotel vaak duurder uit en daar komen vaak parkeerkosten bij. Je hebt dan wel het gemak, dat je veel te voet kan doen.
In het zuiden ben je vaak goedkoper uit qua hotel, heb je vaak geen parkeerkosten bij het hotel, maar moet je met openbaar vervoer (BART) en heb je parkeerkosten bij het BART-station. Of je rijdt zelf naar de binnenstad, maar hebt daar parkeerkosten voor een (overdekte)parkeerplaats.
Het zijn keuzes die je moet maken.
En er zijn veel meer topics over accommodaties in San Francisco, dus kijk nog wat rond in dit subforum.
Ook wordt er wel overnacht in voorsteden aan de zuidkant van San Francisco, zoals in San Bruno, Millbrae en South.
Kijk daarvoor eens hier (aparte links voor de voorsteden): http://beoordelingen.allesamerika.com/p ... p?letter=S
In de binnenstad ben je bij een hotel vaak duurder uit en daar komen vaak parkeerkosten bij. Je hebt dan wel het gemak, dat je veel te voet kan doen.
In het zuiden ben je vaak goedkoper uit qua hotel, heb je vaak geen parkeerkosten bij het hotel, maar moet je met openbaar vervoer (BART) en heb je parkeerkosten bij het BART-station. Of je rijdt zelf naar de binnenstad, maar hebt daar parkeerkosten voor een (overdekte)parkeerplaats.
Het zijn keuzes die je moet maken.
En er zijn veel meer topics over accommodaties in San Francisco, dus kijk nog wat rond in dit subforum.
Dag Joost,
Ik had een tijdje terug hetzelfde 'probleem' toen ik accomodatie zocht voor 5-8 oktober. AirBNB is vaak mijn eerste optie, maar ook hier swingen de prijzen de pan uit helaas...Jammer, want ik vind het echt een tof systeem. De website is trouwens ontstaan in San Francisco, dus het leek me extra leuk om er daar gebruik van te maken.
Uiteindelijk zijn wij gegaan voor The Metro Hotel in de wijk Haight. Kamers met eigen badkamer onder de 100 dollar per nacht. De recensies zijn wat gemengd en de kamers blijkbaar piepklein, maar we hebben het risico genomen.
Succes met zoeken!
Chloé
Ik had een tijdje terug hetzelfde 'probleem' toen ik accomodatie zocht voor 5-8 oktober. AirBNB is vaak mijn eerste optie, maar ook hier swingen de prijzen de pan uit helaas...Jammer, want ik vind het echt een tof systeem. De website is trouwens ontstaan in San Francisco, dus het leek me extra leuk om er daar gebruik van te maken.
Uiteindelijk zijn wij gegaan voor The Metro Hotel in de wijk Haight. Kamers met eigen badkamer onder de 100 dollar per nacht. De recensies zijn wat gemengd en de kamers blijkbaar piepklein, maar we hebben het risico genomen.
Succes met zoeken!
Chloé
- Nieka
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij kozen voor SF voor een overnachting in Alameda, Coral Reef Inn. Prijs was rond de 100$, ontbijt inbegrepen (al was dit wel het minste ontbijt van heel ons verlof).
De accomodatie is prima, kamers beetje verouderd maar proper, ruim genoeg, keukentje met frigo en microgolf, zwembad, gratis parkeren, shoppingcenter over de deur.
Alameda ligt aan de overkant van het water (nabij Oakland), je kan hier een ferry nemen naar Pier 1 of Pier 41, die op geregelde tijdstippen vaart.
De accomodatie is prima, kamers beetje verouderd maar proper, ruim genoeg, keukentje met frigo en microgolf, zwembad, gratis parkeren, shoppingcenter over de deur.
Alameda ligt aan de overkant van het water (nabij Oakland), je kan hier een ferry nemen naar Pier 1 of Pier 41, die op geregelde tijdstippen vaart.
Hoi allemaal, bedankt voor de reacties! We hebben een aantal opties doorgenomen en komen nu op een hotel aan Fulton Street, Inn at the opera. Wat denken jullie van deze locatie, is de buurt een beetje okee om te overnachten en is het goed te doen om van hieruit eea te ondernemen?
http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... ml#MAPVIEW
http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... ml#MAPVIEW
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Omdat ik de prijzen in SF zo hoog vind ben ik ook buiten de stad gaan zoeken. Heb zojuist het Coral Reef inn te Alameda geboekt voor 3 nachten, was totaal 169 euro!!!
Het heeft wisselende reviews, maar ik vind het prijsverschil zo groot dat we het er maar op wagen.
Heb bij ebookers.de geboekt. Met kortingscode PROSTNEUJAHR, krijg je tot 31 jan. 20% korting.
Het heeft wisselende reviews, maar ik vind het prijsverschil zo groot dat we het er maar op wagen.
Heb bij ebookers.de geboekt. Met kortingscode PROSTNEUJAHR, krijg je tot 31 jan. 20% korting.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Toch zit je dan ruim 30min autorijden van de Fishermans Wharf af en met het OV meer dan een uur. Dat is wel wat jammer. Ik hoop dat de locatie het wel goedmaakt, want je zit ongeveer direct aan de baai. Ik vond dat vanaf de USS Hornet wel een mooi zicht op de stad.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Het is gratis annuleerbaar.Ga over een paar maanden nog ff op Hotwire kijken want het is voor augustus.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Ik had hetzelfde probleem, uiteindelijk na lang zoeken het Baldwin Hotel geboekt...
Heb er nog geen ervaring mee, maar afgaand op tripadvisor is de ligging uitstekend, en qua prijs/kwaliteit ligt dit niet zo ver uit elkaar als de andere hotels
Heb er nog geen ervaring mee, maar afgaand op tripadvisor is de ligging uitstekend, en qua prijs/kwaliteit ligt dit niet zo ver uit elkaar als de andere hotels
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, het Baldwin hotel ligt op loopafstand van bv Union Square waar je makkelijk het OV kunt pakken. Ook kun je bv naar Powell Street om een cable car te pakken. Qua ligging natuurlijk een stuk beter dan Alameda.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht