Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vegas Shows

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
BiKK99
Amerika-ontdekker

Vegas Shows

Bericht door BiKK99 »

Hallo,

wij gaan in oktober naar Las Vegas en wij zouden graag 1 of meerdere shows ginder willen zien..
Weet iemand mss waar ik deze het beste kan aankopen? Of goedkoper mss?

Thx.
Juli 2006: Orlando, St. Augustine, Cape Canaveral, Daytona Beach, Fort Lauderdale, Miami, Key West, Everglades NP, St. Petersburg, Orlando
December 2010 - Januari 2011: New York, Washington D.C., Baltimore
Oktober 2012: LV, SF, Honolulu, Maui, LA
Belle
Amerika-ontdekker

Re: Vegas Shows

Bericht door Belle »

Wij kopen ze altijd op de dag van de show zelf via tix4tonight. Deze zitten op meer locaties op de strip en in downtown.
Ze hebben ook een website zodat men een idee heeft van het aanbod. Weet alleen niet of ik de link hier mag zetten.

Edit: De link: http://www.tix4tonight.com/
Laatst gewijzigd door Belle op 31 jul 2012, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Ik adviseer zelf: als er een show of artiest is die je per se wilt zien, reserveer dan vooraf. Het zou erg vervelend zijn als je al jarenlang naar een optreden van Celine Dion toe leeft (ik noem maar een dwarsstraat) en op de dag van het optreden kom je erachter dat het uitverkocht is. Heb je wat meer speling omdat het je niet zoveel uitmaakt welke show je wilt bezoeken, dan zou je prima kunnen wachten totdat je in Las Vegas komt en bij een van de ticket booths op de Strip een discount ticket haalt. Overigens zijn er online vooraf ook genoeg reguliere aanbiedingen te vinden.

Nog een paar tips van mijn kant voor erg leuke (en betaalbare!) shows:
- Mac King (in het Harrahs hotel): zeer grappige show van een getalenteerde goochelaar. Treedt dagelijks op (2 x per dag) in de middaguren
- Carrot Top (Luxor hotel); compleet geschifte show met veel grappen met attributen. Erg snel, leuk en bijna altijd wel tickets beschikbaar.
- Absinthe (Caesars Palace) schijnt een van de allerleukste en beste shows te zijn van de afgelopen jaren. Heb deze zelf nog niet gezien maar deze show krijgt ongelooflijk goede kritieken. Een mengelmoes van (gewaagdere) humor en acrobatiek.

Persoonlijk boek ik zelf altijd het liefst vooraf. Dit heeft twee belangrijke redenen:
- Ik weet zeker dat ik kaartjes heb en dat deze al betaald zijn;
- Ik weet zeker (als een soort stok achter de deur) dat ik daadwerkelijk de show ga bezoeken. Ik heb een paar keer in het verleden gehad dat ik allerlei plannen had, dit tijdens de trip steeds uitstelde en aan het eind er pas achter kwam dat ik geen enkele show had bezocht.
Laatst gewijzigd door martijn76 op 31 jul 2012, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Belle
Amerika-ontdekker

Bericht door Belle »

Ik heb mijn post gewijzigd en de link staat er nu bij.
BiKK99
Amerika-ontdekker

Las Vegas Shows

Bericht door BiKK99 »

Hallo,

Wij zijn van plan in Las Vegas enkele shows te zien..
We gaan al zeker naar Chriss Angel - Believe zien maar we zouden graag nog een show willen zien maar weten niet goed welke..
Hebben jullie een ongelooflijk mooie show gezien laat me aub dan weten welke.. Liefst een Cirque du Soleil show maar we staan ook open voor andere shows!

Dank u!

* Note Mod (Marco):
Bericht samengevoegd met eerdere post van de topicstarter over hetzelfde onderwerp om het een beetje overzichtelijk te houden. Verzoek om niet iedere keer een nieuwe draad te openen. Door alles in één draad te houden, gaan de al gegeven tips niet verloren en wordt het dubbel antwoorden voorkomen.
Juli 2006: Orlando, St. Augustine, Cape Canaveral, Daytona Beach, Fort Lauderdale, Miami, Key West, Everglades NP, St. Petersburg, Orlando
martijn76
Amerika-expert

Re: Las Vegas Shows

Bericht door martijn76 »

Is er een specifieke reden waarom jullie naar Believe willen gaan? Deze show staat als zeer matig bekend en eigenlijk Cirque de Soleil onwaardig. Ik zou een andere show adviseren, Love, "O", Ka, Le Reve (Wynn), Mystere, deze krijgen allen veel en veel betere kritieken dan Believe.

Bikk: ik zie dat je al een draadje had aangemaakt over Vegas shows. Waarom ga je daar niet gewoon in verder? Daar zijn ook al meerdere tips in gegeven, is voor degenen die de tips geven ook wel prettig om te weten of je er iets aan hebt gehad.
sandesign
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door sandesign »

Vorig jaar zijn wij naar een show van Cirque du soleil geweest, Zumanity, erg verrassende, sensuele show, super om mee te maken in LV. Hadden de kaartjes gekocht bij een ticketpoint aan de strip.
Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Izognoeg »

Wij hebben ruim twee weken geleden 'Love' in de Mirage mogen beleven. Fenomenaal!
Je weet niet wat je overkomt.
En waarschijnlijk niet in de laatste plaats door de plaatsing van de speakers.
De artiesten en het geluid, het was helemaal af.

Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BiKK99
Amerika-ontdekker

Bericht door BiKK99 »

Ik zag wat filmpjes op YouTube van die Chriss Angel met zijn trucjes en was verkocht daarom dat ik die show wil gaan zien..

Btw: had er niet meer aangedacht dat ik nog een draadje had in verband met shows, sorry. :oops:
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Lees anders wat online reviews. Ik heb niks tegen de beste man, maar deze show is echt niet best....

http://www.yelp.com/biz/cirque-du-solei ... -las-vegas
Vera&Gaddo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Vera&Gaddo »

In 2010 ben ik in de Mirage naar Love geweest van Cirque du Soleil, toen was ik al onder de indruk van de show, de zaal en het podium. Een vlot lopend verhaal met alleen maar muziek van de Beatles. Erg Sjiek allemaal.

Afgelopen vakantie (juli 2012) zijn we naar de show KA geweest, ook van Cirque du Soleil, nu in MGM Grand: Wat een zaal, wat een podium, wat een effecten! Ik had niet gedacht dat ze me weer zo zouden kunnen verrassen. De tickets waren dan wel weer iets duurder, maar de show was er niet minder voor.

Welke ik zou aanraden? Geen idee, beide shows waren super. Mocht je niets met de Beatles hebben, kies voor KA!
Amikix
Amerikakenner

Bericht door Amikix »

Ik kreeg de aanbieding van mijn hotel voor twee gratis kaartjes voor één van deze shows, natuurlijk op basis van beschikbaarheid en black-out days ;-).

Zarkana by Cirque du Soleil at ARIA
Brad Garrett's Comedy Club at MGM Grand
CRISS ANGEL's Believe at Luxor
KÀ by Cirque du Soleil at MGM Grand
The Beatles LOVE by Cirque du Soleil at The Mirage
Tournament of Kings at Excalibur
Zumanity by Cirque du Soleil at New York- New York
Terry Fator at The Mirage

Die aanbieding lijkt me wel wat, maar ik vraag me af of er shows zijn in dit lijstje die meer zijn aan te raden dan andere shows? Ik denk dat het vooral kiezen wordt tussen Cirque du Soleil, maar ik ben ook wel benieuwd naar de anders shows in het lijstje want de beschrijvingen die erbij stonden zeggen niet echt zoveel.
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Amikix schreef:Die aanbieding lijkt me wel wat, maar ik vraag me af of er shows zijn in dit lijstje die meer zijn aan te raden dan andere shows? Ik denk dat het vooral kiezen wordt tussen Cirque du Soleil, maar ik ben ook wel benieuwd naar de anders shows in het lijstje want de beschrijvingen die erbij stonden zeggen niet echt zoveel.
Kijk eens naar dit bericht. Hier worden de meeste shows mooi beschreven.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Amikix
Amerikakenner

Bericht door Amikix »

Ahh, dank je!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer