Canarische eilanden --> is Cuba geworden.

Discussies over alle reizen die NIET naar de Verenigde Staten van Amerika gaan.
Gebruikersavatar
Nati
Amerikakenner
Berichten: 1109
Lid geworden op: 24 mei 2005, 16:40
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: aan de Nederlandse /Belgische grens

Re: Canarische eilanden --> is Cuba geworden.

Bericht door Nati »

Sorry maar heb een hele tijd niet op het forum gekeken maar bedankt voor jullie meedeleven. Mijn schoonmoeder is uit coma maar het ziet er niet erg rooskleurig uit. Haar hele rechterkant is verlamd,ze krijgt sondevoeding zolang ze niet kan slikken en ook haar spraak is volledig weggevallen. Ze is van het ziekenhuis naar een revalidatie gebracht en hier moet ze dagelijks naar kinesitherapie, ergotherapie en logopedie. Ze hopen zo een beetje verbetering te krijgen maar het zal heel traag gaan en we moesten al uitzien naar een bejaardentehuis omdat er heel weinig kans bestaat dat ze ooit weer naar huis kan gaan.
Nu is er nog een ander probleem bijgekomen doordat mijn vader gisteren tijdens zijn fietsvakantie in Mallorca stevig gevallen is werd ik gisterenavond opgebeld door de organisatie en zij vertelde mij dat hij helemaal verward is. Omdat we de organisatie niet met hem willen opschepen, en ook omdat ik erg ongerust ben omdat hij de laatste tijd redelijk wat vergeet, hebben we besloten dat ik vandaag naar Mallorca vlieg om hem op te vangen.Toevallig vertrok er deze morgen een vlucht en heb alles gisterenavond laat nog geboekt. Dus nu zit ik zenuwachtig te wachten in Charleroi airport om te boarden maar hopelijk zijn het zenuwen voor niks geweest.
toetjero
Amerikakenner
Berichten: 1104
Lid geworden op: 09 jan 2010, 19:01
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Canarische eilanden --> is Cuba geworden.

Bericht door toetjero »

He Nati@, het zit je niet mee!
Eerst schoonmoeder hersenbloeding en nu is ook jouw vader gevallen.
Heel veel sterkte!
Fijn dat je naar jouw vader toe bent gegaan op Mallorca.
Hoe is het nu? Kun je het zelf nog een beetje handelen?
ina
Amerika-expert
Berichten: 3781
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Canarische eilanden --> is Cuba geworden.

Bericht door ina »

Iemand nog een reisverslag van Lanzarote?
Gast

Re: Canarische eilanden --> is Cuba geworden.

Bericht door Gast »

Probeer het eens op een ander forum. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer