langere tijd bellen internetten

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
dennissmile
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jul 2014, 23:55
Aantal x V.S. bezocht: 1

langere tijd bellen internetten

Bericht door dennissmile »

Beste lezer,

binnen enkele weken vertrek ik naar Florida om daar te gaan werken op een cruise schip. deze zal voornamelijk varen tussen Florida, Bahamas en de Caribbean.
nu wil ik graag mobiel bereikbaar zijn en af en toe wat kunnen doen op mobiel internet.

al een beetje rondgekeken op dit forum en berichten gezien dat je voor 60 tot 80 dollar een prepaid sim koopt die 1 maand onbeperkt bellen en internet heeft en drie maanden geldig is.
is dit nog steeds relevant?

geeft dit een goede dekking ook bij de eilanden van de Caribbean ?

mijn eerste contract is 6 maanden, dan 6 tot 8 weken verlof en dan weer 6 maanden en ga zo maar door.
zijn er voor de langere termijn misschien nog betere oplossingen in de vorm van contracten en hoe ziet dit er dan uit? met welke maandelijkse kosten moet ik dan rekening houden?

ik ben benieuwd naar de reacties, vriendelijke groet

Dennis
michelvd
Amerikafan
Berichten: 267
Lid geworden op: 19 apr 2011, 11:30
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Amsterdam

Re: langere tijd bellen internetten

Bericht door michelvd »

Ik vraag mij sterk af of een gewoon abonnement wel toereikend is. Er staan immers geen masten in de buurt, ik denk dan ook dat je geen bereik zult hebben en alleen aan de vaste wal er iets aan zult hebben. Zijn er op het schip geen verbindingen waar je gebruik van kan maken via skype o.i.d.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer