Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reclamebanner in het midden

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
Ziva
Amerika-expert

Reclamebanner in het midden

Bericht door Ziva »

Is dat een blijvend iets of is dat een test? De locatie, zo tussen het forum in, is namelijk best wel irritant :)
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Reclamebanner in het midden

Bericht door Jasmino »

Voor diegenen die zich eraan storen: schakel over op surfen met Firefox en installer de ad-blocker add-on. Ik heb nergens last van namelijk 8)
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik wilde er al niet over beginnen... :wink:

Maar inderdaad, het is knap irritant. Het is wel erg hinderlijk bij het lezen van de (ongelezen) topics/fora. :(
Jasmino schreef:Voor diegenen die zich eraan storen: schakel over op surfen met Firefox en installer de ad-blocker add-on.
Waarom moet ik overstappen? Enkel omdat ik mij aan de adds (zoals ze nu getoond en té overheersend zijn) stoor?

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Omdat je een aantal keuzes hebt:

- er over blijven zeuren in de hoop dat het weg gaat
- er overheen kijken
- zelf actie ondernemen en de boel blokkeren

Ik weet wel voor welke optie ik ga :) En die optie kan ook gewoon in Internet Explorer, Safari, Chrome of wat dan ook..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik heb er eigenlijk helemaal geen last van. Gewoon even wat omlaag scrollen, ik heb wel ergere reclames gezien.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Njit schreef:Ik weet wel voor welke optie ik ga :) En die optie kan ook gewoon in Internet Explorer, Safari, Chrome of wat dan ook..
In dat geval kunnen de adds hier net zo goed achterwege blijven als iedereen ze toch blokkeert... :mrgreen: :lol:

Roland

Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Het is de keuze van de Webmaster om Banners te tonen. Het is mijn keuze om ze wel of niet te bekijken.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Ik vind het een beetje idioot dat ik maar moet overstappen op een andere browser.

Ik zou willen dat ik de keuze had om wel of niet reclame te krijgen door te betalen voor dit forum want ik zou het helemaal niet erg vinden om te betalen voor iets dat ik graag gebruik. Nu wordt de banner gewoon maar door mijn strot geduwd zonder dat ik ook maar een keuze heb.

En nee inderdaad Vana, ik "zie" de banner inderdaad ook niet want ik kan je werkelijk waar niet vertellen waar nu eigenlijk voor geadverteerd wordt omdat ik, zoals de meeste mensen tegenwoordig, over reclame heen kan kijken en het dus kan uitschakelen. Wat dat betreft zijn banners ook zeer ouderwets eigenlijk. Als er nu zou verschijnen dat ik 1 miljoen had gewonnen zou ik het nog niet zien.

Dat neemt niet weg dat het wel bijzonder irritant is om het forum zo in tween gesplitst te zien.
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Ik gebruik IE9 i.c.m. AVG en heb, behalve de banner bovenaan, nog nergens last van gehad; het is dat ik er hier iets overlees 8) :wink:
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ik stoorde me er ook al aan. Toen dat ding nog gewoon bovenaan stond vond ik het prima, maar dit is een stuk meer opdringerig.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

DVDGuy schreef:Ik gebruik IE9 i.c.m. AVG en heb, behalve de banner bovenaan, nog nergens last van gehad; het is dat ik er hier iets overlees 8) :wink:
Ik gebruik safari en verder weet ik niet of er iets geinstalleerd is of niet. In ieder geval, ik zie blijkbaar niet wat jullie zien. Ik heb alleen een banner bovenaan.
Groetjes,
Carine
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik gebruik ook Firefox met adblocker en zie geen enkele reclame, zelfs geen balk bovenin.
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

Inmiddels ben ik er achter dat als ik op forumoverzicht klik, ik wel een balk zie, maar ik bekijk het forum eigenlijk altijd alleen maar via "toon nieuwe berichten".
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

DVDGuy schreef:Inmiddels ben ik er achter dat als ik op forumoverzicht klik, ik wel een balk zie, maar ik bekijk het forum eigenlijk altijd alleen maar via "toon nieuwe berichten".
haha, idem dito hier :lol:
Groetjes,
Carine
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Oh, nu zie ik het ook.
Ik klik ook altijd direct op "toon nieuwe berichten" (dat is toch ook veel handiger dan steeds alle forums af te zoeken?)
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

Al dat geneuzel heeft mij in elk geval doen besluiten om eens kritisch te kijken naar mijn instellingen van mijn browser en ik kwam erachter dat er 10-tallen programma's informatie opslaan en nadat ik deze functie geblokkeerd heb In IE9 kiezen voor beveiliging en dan vervolgens voor traceerbeveliging), zie ik ook de advertenties niet meer op het AA-forum.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

DVDGuy schreef:In IE9 kiezen voor beveiliging en dan vervolgens voor traceerbeveliging)
Ruud,

Heb je ook een stappenplan?

Kan het niet terugvinden bij mij in IE9.

Roland

Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Sorry hoor, maar dat begrijp ik echt niet. Ten eerste is al die informatie anoniem en op elk moment kun je die van je computer verwijderen. Ten tweede: als iedereen zou doen wat jij doet, ga ik failliet en een heleboel andere webmasters ook. Is dat wat je wil? Geen AA meer en geen andere sites met nuttige info? Of nog erger: straks moet je voor alle sites betalen omdat niemand het anders kan overleven. Zeg maar dag met je handje tegen het gratis internet!

Die ads die je ziet helpen mij om deze site full-time overeind te houden zodat ik bezoekers zoals jij gratis kan voorzien van handige informatie. Zodat je straks bijvoorbeeld niet uitgedroogd in de Grand Canyon ligt omdat je op het heetste moment van de dag een te lange wandeling doet, of om ervoor te zorgen dat je kan communiceren met andere Amerikafans om het meeste uit je Amerikareis te halen, zodat je de oninteressante attractie X overslaat en leuke attractie Y juist weer toevoegt aan je reis.

En misschien komt er volgende week wel een handige advertentie voorbij van een bedrijf dat je (ik noem maar wat) 300 euro kan besparen op je Amerikareis of die precies die stofzuiger in de aanbieding heeft waar je naar op zoek was. So what? Wat is daar mis mee?

Zo gaat het met alle webmasters van alle sites. Ik ken onderhand zoveel mensen van zoveel kleine websites zoals de mijne die puur gerund worden door één persoon, omdat ze een gat in de markt zagen en omdat ze zoveel enthousiasme hebben over het onderwerp waarover ze schrijven. Waarom zou je dat allemaal in gevaar willen brengen vanwege een paar advertenties?
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Dennis, ik snap het heel goed. Reclame is irritant en wordt mensen opgedrongen. Velen houden daar niet van. Ook hebben ze altijd dit forum zonder reclame ervaren en nu ineens krijgen ze reclame. Vele sites hebben zo'n transformatie ondergaan. Tenslotte hebben de meeste mensen (iedereen ?) geen inzicht in wat de kosten zijn. Vanuit een gebruikersperspectief is reclame vooral lastig en storend. En juist omdat de meesten enkel gebruiker zijn en niet zelf een website runnen is het gebruikersperspectief het enige perspectief wat men hanteert.
Jij bekijkt het vanuit een website eigenaars perspectief en dan is jouw insteek anders.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap waarom reclame nodig is, maar ook waarom mensen de reclame willen blokkeren. Veel bezwaar tegen reclame heb ik niet, mits die reclame niet te indringen wordt. Zo had vandaag de Telegraaf site reclame die een deel van het nieuws onzichtbaar maakte en zeer indringend was, en Geenstijl had dat laatst ook. Zodra reclame de content gaat overschaduwen of verbergen, dan haak ik wel af.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Klopt, Ook ik heb niets tegen reclame; alleen moet het niet irriteren. Een simpel voorbeeldje: Uit onderzoek blijkt dat mensen altijd een site bekijken (lezen) van links naar rechts. Als je dus bij binnenkomst op een site inksboven een reclameblok ziet staan (dat zie je wel eens op sommige sites :wink: ) dan zie je als eerste die reclame. Dat irriteert. Als nu links echter informatie van de site staat en rechts het reclameblok, dan wordt dat al een stuk minder irritant gevonden.

Martin
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer