Heb me net ingeschreven op de forum, lees wel vaker, maar nog nooit een topic geplaatst.

Maar nu wil ik toch graag jullie meningen / tips weten over onze geplande rondreis en als er leuke bezienswaardigheden of "things to do" zijn die wij zijn vergeten, dan graag jullie reactie.. en ook via welke wegen we het beste kunnen rijden, zoals route 66? Heb via google maps al gekeken, maar daar wordt volgens mij de kortste route gegeven en niet de mooiste? En volgens mij rijden we niet eens langs Highway 1 via de kust.. of is er toch een mogelijkheid?
Mijn man en ik (27 en 28jr) gaan van 11 t/m 28 juni 2015 een rondreis maken door West Amerika.
Onze route / planning is als volgt:
* Dag 1 t/m 3 SF, verblijven in Grant Plaza Chinatown
(Alcatraz, Golden Gate Bridge,Fisherman's Warf... nog andere dingen, tips voor een evt. sportwedstrijd te bezoeken??)
* Dag 3 huurauto ophalen en rijden we naar Modesto, verblijven in Comfort Inn
* Dag 4 van Modesto naar Yosemite Park en daarna naar Visalia, verblijven 2 nachten in Holiday Inn
* Dag 5 Seqouia Park verkennen
* Dag 6 van Visalia naar Death Valley, verblijven in FurnaceCreek Inn
* Dag 7 van Death Valley naar Calico Ghost Town en daarna na Las Vegas, verblijven 2 nachten in Flamingo
* Dag 8 Las Vegas verkennen
* Dag 9 van Las Vegas naar Bryce Canyon,verblijven in Bryce Canyon Pines
* Dag 10 van Bryce Canyon Pines naar Mokee Motel
* Dag 11 van Mokee Motel naar Monument Vally en daarna naar Flagstaff,verblijven 2 nachten in Rodeway Inn & Suites
* Dag 12 Grand Canyon bezoeken, evt raften in de Colorado River??
* Dag 13 van Flagstaff naar Laughlin, verblijven in Tropicana
* Dag 14 van Laughlin naar Cabazon, Dessert Hills Outlet, daarna naar Palm Springs, verblijven in The Saguaro
* Dag 15 van Palm Springs naar Yoshua Tree, daarna naar Los Angeles, verblijven 2 nachten in Los Angeles
* Dag 16 Universal Studio's bezoeken of een sportwedstrijd of iets anders??
* Dag 17 terugvlucht naar huis
* Dag 12 van Flagstaff naar Lauglin, verblijven in Tropicana
Alle reacties zijn meer dan welkom! Alvast bedankt voor jullie tips.. Groetjes Samantha en Gregory