Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Teebee: LA - NP - LA
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Reis Teebee: LA - NP - LA
Hallo,
volgend jaar in juli gaan we (2 volw.) een korte rondreis maken naar het Zuid-Westen (met SUV), en zit met een vraagje ivm haalbaarheid van een dag in de planning.
Dag 01 Vertrek Amsterdam -> Los Angeles
Dag 02: L.A. - Visalia (Oude bekenden bezoeken, en vlakbij SEQ.NP)
Dag 03: Visalia - Sequoia NP - Yosemity (Voormiddag Seq.NP, namiddag naar Yosemity en daar nog Glacier Point bezichtigen)
Dag 04: Yosemity - Las Vegas, via Tioga Pass/Death Valley
Dag 05: Las Vegas - Zion (Via Valley of Fire)
Dag 06: Zion (Angels landing - Emerald Pools - Weeping Rock)
Dag 07: Zion - Bryce (Blind Arch-Canyon OverlookTrail-Bryce scenic tour)
Dag 08: Bryce - Moab (Scenic Byway 12 Bryce - Moab)
Dag 09: Moab (Arches NP)
Dag 10: Moab - Page (Via Mexican Hat-Monument Valley)
Dag 11: Page (Horseshoe Bend bij zonsopgang en Lower of Upper Antelope Canyon)
Dag 12: Page - Las Vegas
Dag 13: Las Vegas (De strip eens afwandelen)
Dag 14: Las Vegas -> Los Angeles
Vooral de dag Yosemity NP naar Las Vegas lijkt me een zeer lange dagtrip, en vroeg me af of dit haalbaar is (we gaan beide rijden). We zijn van plan om rond 5-6 uur smorgens,wat we bijna altijd doen, te vertrekken in het hotel (Yosemity View Lodge) en dan via Tioga Pass door te rijden naar Death Valley (aankomst rond de middag), en daar een paar viewpoints (Zabriskie Point, Artists palette, Dante's View, Badwater Basin) te bezichtigen, om dan door te rijden naar Las Vegas.
De route is een kleine 800km, +- 10 uur rijden. (wat geen probleem is, ooit 3000km op 3 dagen gereden alleen). Maar ben ik realistisch hiermee?
Google maps: Route
mvg,
T
volgend jaar in juli gaan we (2 volw.) een korte rondreis maken naar het Zuid-Westen (met SUV), en zit met een vraagje ivm haalbaarheid van een dag in de planning.
Dag 03: Visalia - Sequoia NP - Yosemity (Voormiddag Seq.NP, namiddag naar Yosemity en daar nog Glacier Point bezichtigen)
Dag 04: Yosemity - Las Vegas, via Tioga Pass/Death Valley
Dag 05: Las Vegas - Zion (Via Valley of Fire)
Dag 08: Bryce - Moab (Scenic Byway 12 Bryce - Moab)
Vooral de dag Yosemity NP naar Las Vegas lijkt me een zeer lange dagtrip, en vroeg me af of dit haalbaar is (we gaan beide rijden). We zijn van plan om rond 5-6 uur smorgens,wat we bijna altijd doen, te vertrekken in het hotel (Yosemity View Lodge) en dan via Tioga Pass door te rijden naar Death Valley (aankomst rond de middag), en daar een paar viewpoints (Zabriskie Point, Artists palette, Dante's View, Badwater Basin) te bezichtigen, om dan door te rijden naar Las Vegas.
De route is een kleine 800km, +- 10 uur rijden. (wat geen probleem is, ooit 3000km op 3 dagen gereden alleen). Maar ben ik realistisch hiermee?
Google maps: Route
mvg,
T
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Re: Reis Teebee: LA - NP - LA
Waarom niet eindigen in Las Vegas. De laatste rit LV-LA voegt niks toe. Eindigen in LV geeft je meer ruimte. En ja Yosemite - LV is niet te doen op een dag.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niet alleen dag 4 is te lang, maar dag 3 is eigenlijk ook nauwelijks te doen. Alleen al aan rijtijd ben je een uur of 7 kwijt - ik ga er dan vanuit dat je via Three Rivers Sequoia binnenrijdt en via de 180 er weer uit, en dat je in Yosemite Village overnacht. Dat laatste is wel goed om te weten, als je (ver) buiten het park overnacht worden beide dagen nog langer.
En ook al zou je honderden kilometers op een dag kunnen rijden, dan is het de vraag of je dat wilt. Je gaat naar een park om iets te zien en niet om er alleen maar doorheen te rijden.
Je zou dag 4 in Death Valley kunnen eindigen en dan op dag 5 naar Zion rijden, daar heb je voldoende tijd en Las Vegas zie je op de laatste dagen al. Maar dan nog is je tijd voor zowel Sequoia als Yosemite erg beperkt.
Hoe rij je van Page naar Las Vegas? Jullie willen niet naar de Grand Canyon? Liggen de tickets al vast?
Hans is me alweer voor.
Marianne
En ook al zou je honderden kilometers op een dag kunnen rijden, dan is het de vraag of je dat wilt. Je gaat naar een park om iets te zien en niet om er alleen maar doorheen te rijden.
Je zou dag 4 in Death Valley kunnen eindigen en dan op dag 5 naar Zion rijden, daar heb je voldoende tijd en Las Vegas zie je op de laatste dagen al. Maar dan nog is je tijd voor zowel Sequoia als Yosemite erg beperkt.
Hoe rij je van Page naar Las Vegas? Jullie willen niet naar de Grand Canyon? Liggen de tickets al vast?
Hans is me alweer voor.

Marianne
-
- Amerikafan
Ja, de vluchten liggen reeds vast. Aankomst + vertrek in LAX. (daarom de rit LV/LA)
Was ook aan het overwegen om te stoppen in Death Valley, maar in eerste instantie vond ik enkel de Furnace Creek Inn van +- $400/nacht
De Ranch is blijkbaar een stuk goedkoper en zeker het overwegen waard.
En dag 3 is idd via Three Rivers en langs boven 180 er terug uit. map: http://goo.gl/maps/S7cjS
Van Page naar Las Vegas is gewoon recht toe rechtaan voorlopig. Nog niet echt gepland hoe die dag zou verlopen.
Was ook aan het overwegen om te stoppen in Death Valley, maar in eerste instantie vond ik enkel de Furnace Creek Inn van +- $400/nacht

En dag 3 is idd via Three Rivers en langs boven 180 er terug uit. map: http://goo.gl/maps/S7cjS
Van Page naar Las Vegas is gewoon recht toe rechtaan voorlopig. Nog niet echt gepland hoe die dag zou verlopen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je rechtstreeks van Page naar Las Vegas rijdt kom je weer door Zion, dus vandaar dat ik me afvroeg hoe je ging rijden. En omdat je nu niet langs de Grand Canyon komt.
Ik vind het allemaal wat te veel, eigenlijk is er geen tijd voor Moab. Je mist Capitol Reef en andere bezienswaardigheden tussen Bryce en Moab, je mist Canyonlands NP en je mist de mooiste uren in Monument Valley.
Je zou het ook zo kunnen doen:
Dag 1 Amsterdam - Los Angeles
Dag 2 Los Angeles - Visalia
Dag 3 Visalia - Sequoia
Dag 4 Sequoia
Dag 5 Sequoia - Death Valley
Dag 6 Death Valley - Zion
Dag 7 Zion
Dag 8 Zion - Bryce
Dag 9 Bryce - Page
Dag 10 Page - Grand Canyon
Dag 11 Grand Canyon - Las Vegas
Dag 12 Las Vegas
Dag 13 Las Vegas - Los Angeles
Dag 14 Los Angeles
Eventueel nog Monument Valley ertussen (met overnachting) en een dag minder Sequoia, maar eigenlijk heb je daar wel een volle dag nodig.
Marianne
Ik vind het allemaal wat te veel, eigenlijk is er geen tijd voor Moab. Je mist Capitol Reef en andere bezienswaardigheden tussen Bryce en Moab, je mist Canyonlands NP en je mist de mooiste uren in Monument Valley.
Je zou het ook zo kunnen doen:
Dag 1 Amsterdam - Los Angeles
Dag 2 Los Angeles - Visalia
Dag 3 Visalia - Sequoia
Dag 4 Sequoia
Dag 5 Sequoia - Death Valley
Dag 6 Death Valley - Zion
Dag 7 Zion
Dag 8 Zion - Bryce
Dag 9 Bryce - Page
Dag 10 Page - Grand Canyon
Dag 11 Grand Canyon - Las Vegas
Dag 12 Las Vegas
Dag 13 Las Vegas - Los Angeles
Dag 14 Los Angeles
Eventueel nog Monument Valley ertussen (met overnachting) en een dag minder Sequoia, maar eigenlijk heb je daar wel een volle dag nodig.
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Als je rechtstreekt gaat kom je niet door Zion hoor? Je gaat er wel vlak onderdoor dat wel. Maar qua route is het inderdaad wel allemaal wat veulll.Als je rechtstreeks van Page naar Las Vegas rijdt kom je weer door Zion
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, je hebt gelijk, je rijdt er onderlangs. Ik zat te denken om vanuit Las Vegas eerst naar Bryce te gaan en Zion op de terugweg tussen Page en Las Vegas te doen. Is misschien sneller. Maar wel minder mooi.
Marianne
Marianne
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Volgens mijn Garmin scheelt het inderdaad 5km/3 minuten. 

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerikafan
Ik had op het forum gelezen van de langere wachttijden aan de tunnel van Zion, dus wou ik dit voorkomen door eerst van Zion naar Bryce te rijden. Daarna van Bryce via scenic Byway 12 naar Moab, waar ik voorbij capital Reef kom. Zodoende kan ik vanuit Page namiddag naar Las Vegas rijden aan een gezapig tempo.
Ik was van plan om er lange dagen van te maken, zodat ik elke dag toch 12-14 uur de tijd heb om van de ene plaats naar de andere te rijden.
Voorlopig aangepaste planning:
Dag 04: Yosemity - Death Valley, via Tioga Pass
Dag 05: Death Valley - Zion (Via Valley of Fire)
Dag 08: Bryce - Moab (Scenic Byway 12 Bryce - Moab) route
Grand Canyon sla ik over, of ik moet op dag 12 van Page naar GC rijden, en de dag nadien van GC naar Las Vegas, maar dan heb ik ook weer zeer weinig tijd om de canyon te bezichtigen.
Ik was van plan om er lange dagen van te maken, zodat ik elke dag toch 12-14 uur de tijd heb om van de ene plaats naar de andere te rijden.
Dag 04: Yosemity - Death Valley, via Tioga Pass
Dag 05: Death Valley - Zion (Via Valley of Fire)
Dag 08: Bryce - Moab (Scenic Byway 12 Bryce - Moab) route
Grand Canyon sla ik over, of ik moet op dag 12 van Page naar GC rijden, en de dag nadien van GC naar Las Vegas, maar dan heb ik ook weer zeer weinig tijd om de canyon te bezichtigen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het zou kunnen: veel mensen vinden 1 nacht bij de GC voldoende. En vergeleken met de tijd voor Sequoia en Yosemite is het heel ruim.
Voor Page heb je geen volle dag nodig. Het zou echter mooier zijn om een overnachting te doen bij Monument Valley en dan een nacht Page. Dan heb je meer tijd bij Moab of onderweg (Moki Dugway en zo) en je ziet MV bij zonsondergang.
Marianne

Voor Page heb je geen volle dag nodig. Het zou echter mooier zijn om een overnachting te doen bij Monument Valley en dan een nacht Page. Dan heb je meer tijd bij Moab of onderweg (Moki Dugway en zo) en je ziet MV bij zonsondergang.
Marianne
-
- Amerikafan
En waar zou je dan het best verblijven in de buurt van Monument Valley? (Theview is ook weeral zo duur)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Goulding's Lodge heeft naast de lodge ook cabins op de campground. Dat is de goedkoopste accommodatie daar. Zie ons 2008-verslag voor de cabin. Je kunt ook naar Mexican Hat (San Juan Inn).
Marianne
Marianne
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Het is al gezegd, maar toch nog maar eens: eigenlijk is het allemaal wat veel voor 14 dagen.
Dag 3 - 4 - 5 - 8 zijn bijna niet te doen.
1 lange rijdag kan geen kwaad maar het is de optelsom van alle dagen veel rijden die gaat doorwegen.
Ik zou Moab eruit laten. Dan krijg je een aangename reis en geen race.
Dag 03: Visalia - Sequoia NP
Dag 04: Sequoia - Yosemite (Voormiddag Seq.NP, namiddag naar Yosemite en daar nog Glacier Point bezichtigen)
Dag 05: Yosemite
Dag 06: Yosemite - Tioga Pass - Bodie - Mammoth Lakes
Dag 07: Mammoth Lakes - Death Valley
Dag 08: Death Valley - Zion (eventueel via Valley of Fire maar dan is het eeeerg veel)
Dag 09: Zion (Angels landing - Emerald Pools - Weeping Rock)
Dag 10: Zion - Bryce (Blind Arch-Canyon OverlookTrail-Bryce scenic tour)
Dag 11: Bryce - Page
Je zou dan nog de volle dag Yosemite kunnen laten vallen (hoewel je daar bijna geen tijd hebt) en deze dag gebruiken om GC toe te voegen tussen Page en LV.
Groetjes,
Ingrid
Dag 3 - 4 - 5 - 8 zijn bijna niet te doen.
1 lange rijdag kan geen kwaad maar het is de optelsom van alle dagen veel rijden die gaat doorwegen.
Ik zou Moab eruit laten. Dan krijg je een aangename reis en geen race.
Dag 03: Visalia - Sequoia NP
Dag 04: Sequoia - Yosemite (Voormiddag Seq.NP, namiddag naar Yosemite en daar nog Glacier Point bezichtigen)
Dag 05: Yosemite
Dag 06: Yosemite - Tioga Pass - Bodie - Mammoth Lakes
Dag 07: Mammoth Lakes - Death Valley
Dag 08: Death Valley - Zion (eventueel via Valley of Fire maar dan is het eeeerg veel)
Dag 09: Zion (Angels landing - Emerald Pools - Weeping Rock)
Dag 10: Zion - Bryce (Blind Arch-Canyon OverlookTrail-Bryce scenic tour)
Dag 11: Bryce - Page
Je zou dan nog de volle dag Yosemite kunnen laten vallen (hoewel je daar bijna geen tijd hebt) en deze dag gebruiken om GC toe te voegen tussen Page en LV.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
-
- Amerikafan
Vertrek Amsterdam -> Los Angeles
Dag 01: L.A. - Visalia (Oude bekenden bezoeken, en vlakbij SEQ.NP)
Dag 02: Visalia - Sequoia NP - Yosemity (Voormiddag Seq.NP, namiddag naar Yosemity (3uur rijden) en daar nog Glacier Point bezichtigen)
Dag 03: Yosemity - Death Valley (Tioga Pass)
Dag 04: Death Valley - Zion (voormiddag DV, dan naar Zion)
Dag 05: Zion (Angels landing - Emerald Pools - Weeping Rock)
Dag 06: Zion - Bryce (Blind Arch-Canyon OverlookTrail-Bryce scenic tour)
Dag 07: Bryce - Moab (Scenic Byway 12 Bryce - Moab)
Dag 08: Moab (Arches NP)
Dag 09: Moab - Monument Valley (Via Mexican Hat-Monument Valley)
Dag 10: Monument Valley - Page
Dag 11: Page - Las Vegas (Horseshoe Bend bij zonsopgang en Lower of Upper Antelope Canyon)
Dag 12: Las Vegas -> Los Angeles
GC ga ik overslaan deze keer.
Iemand een idee om dag 10 in te vullen? (slechts 2 uurtjes rijden van MV _> page
Vertrek Amsterdam -> Los Angeles
Dag 01: L.A. - Visalia (Oude bekenden bezoeken, en vlakbij SEQ.NP)
Dag 02: Visalia - Sequoia NP - Yosemity (Voormiddag Seq.NP, namiddag naar Yosemity (3uur rijden) en daar nog Glacier Point bezichtigen)
Dag 03: Yosemity - Death Valley (Tioga Pass)
Dag 04: Death Valley - Zion (voormiddag DV, dan naar Zion)
Dag 05: Zion (Angels landing - Emerald Pools - Weeping Rock)
Dag 06: Zion - Bryce (Blind Arch-Canyon OverlookTrail-Bryce scenic tour)
Dag 07: Bryce - Moab (Scenic Byway 12 Bryce - Moab)
Dag 08: Moab (Arches NP)
Dag 09: Moab - Monument Valley (Via Mexican Hat-Monument Valley)
Dag 10: Monument Valley - Page
Dag 11: Page - Las Vegas (Horseshoe Bend bij zonsopgang en Lower of Upper Antelope Canyon)
Dag 12: Las Vegas -> Los Angeles
GC ga ik overslaan deze keer.
Iemand een idee om dag 10 in te vullen? (slechts 2 uurtjes rijden van MV _> page
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik begrijp echt niet hoe je dag 3 wilt doen. Wat wil je doen in Sequoia? Je zult geen tijd hebben om die dag zowel Sequoia als Glacier Point te bezoeken, je zit alleen maar in de auto. Voor Sequoia moet je echt de auto uit.
Wil je bij MV geen tour doen? Voor de omgeving van Page kun je eens op www.ontdek-amerika.nl kijken. Je kunt die dag naar Antelope Canyon. Andere suggesties: Lake Powell, Toadstool Hoodoo.
Marianne
Wil je bij MV geen tour doen? Voor de omgeving van Page kun je eens op www.ontdek-amerika.nl kijken. Je kunt die dag naar Antelope Canyon. Andere suggesties: Lake Powell, Toadstool Hoodoo.
Marianne
-
- Amerikafan
Als ik om 6am vertrek, dan ben je om 7h aan SEQ.NP, als ik daar doorrij, en af en toe stop bij de grote trekpleisters (Moro rock 1km wandelen), tunnel log, General Sherman tree (2km wandelen) en General Grant tree, kom ik dan niet toe met 5 uur (87km in totaal)? Van General Grant naar Glacier point is nog eens 3 uur? rijden (240km), dan kom ik daar aan tussen 3-4pm?
Monument Valley zou ik zonsopgang kunnen doen, en dan inderdaad een tourtje MV rijden en daarna naar Page.
Monument Valley zou ik zonsopgang kunnen doen, en dan inderdaad een tourtje MV rijden en daarna naar Page.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je om 6 AM vertrekt kun je natuurlijk veel doen. Ik ga altijd van wat andere tijden uit.
Je zult ook moeten ontbijten, en 's middags wil je ook wel iets eten lijkt me.
Maar goed, als je echt zo vroeg vertrekt zal het wel lukken. Maar reken op minsten een uur voor Moro Rock - en als je daar geen parkeerplaats vindt wat in de zomer niet ondenkbaar is - nog meer, en voor de General Sherman 1,5 uur. Glacier Point kost je naast de rijtijd ook zeker een half uur, net als de Grant Grove. Aan rijtijd ben je in totaal ongeveer 7 uur kwijt. En als er een camper voor je rijdt op de Generals Hwy wordt het flink langer.
Je moet bij de wandelingen niet alleen naar de afstand kijken; niet alleen zul je wel eens stoppen om foto's te maken, maar je hebt zowel bij de General Sherman en zeker bij Moro Rock nogal wat hoogteverschil, dus echt heel gemakkelijk en snel loopt het niet.
Marianne

Maar goed, als je echt zo vroeg vertrekt zal het wel lukken. Maar reken op minsten een uur voor Moro Rock - en als je daar geen parkeerplaats vindt wat in de zomer niet ondenkbaar is - nog meer, en voor de General Sherman 1,5 uur. Glacier Point kost je naast de rijtijd ook zeker een half uur, net als de Grant Grove. Aan rijtijd ben je in totaal ongeveer 7 uur kwijt. En als er een camper voor je rijdt op de Generals Hwy wordt het flink langer.
Je moet bij de wandelingen niet alleen naar de afstand kijken; niet alleen zul je wel eens stoppen om foto's te maken, maar je hebt zowel bij de General Sherman en zeker bij Moro Rock nogal wat hoogteverschil, dus echt heel gemakkelijk en snel loopt het niet.
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Is het niet een mogelijkheid om Yosemite te laten zitten voor deze vakantie en dag 2 gewoon bij Sequoia (of weer in Visalia) te eindigen en dag 3 onderlangs naar Death Valley te rijden? De route is dan misschien wat saaier, alboewel het stuk Bakersfield-Lake Isabella dan nog wel ok is, maar het scheelt je zoveel meer tijd om ook iets rustig te bekijken.
Ik bedoel, je hebt nu weinig tijd voor Sequoia weinig tijd en geen tijd voor Kings Canyon, Yosemite is eigenlijk amper tot geen tijd voor. Tussen Bryce en Moab rij je langs Capitol Reef, maar dat sla je over. Bij Moab doe je Arches en zal er weinig of geen tijd zijn voor het prachtige Canyonlands. Voor LA en Las Vegas ga je ook amper tijd hebben. Doe dan Sequoia goed zou ik zeggen.
Ik zou dag 10 overigens al vullen met horseshoe bend en antelope canyon en dag 11 lekker optijd naar Las Vegas gaan. Of je moet dag 9 de ochtend nog vullen met Canyonlands of via bv Moki Dugway, Valley of the gods en goosenecks sp naar Monument Valley rijden.
Ik bedoel, je hebt nu weinig tijd voor Sequoia weinig tijd en geen tijd voor Kings Canyon, Yosemite is eigenlijk amper tot geen tijd voor. Tussen Bryce en Moab rij je langs Capitol Reef, maar dat sla je over. Bij Moab doe je Arches en zal er weinig of geen tijd zijn voor het prachtige Canyonlands. Voor LA en Las Vegas ga je ook amper tijd hebben. Doe dan Sequoia goed zou ik zeggen.
Ik zou dag 10 overigens al vullen met horseshoe bend en antelope canyon en dag 11 lekker optijd naar Las Vegas gaan. Of je moet dag 9 de ochtend nog vullen met Canyonlands of via bv Moki Dugway, Valley of the gods en goosenecks sp naar Monument Valley rijden.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vind ik wel een goed idee. Doe niet allebei maar alleen Sequoia. Of alleen Yosemite.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2428 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne