oei heb ik mijn topic in het verkeerde onderwerk geplaatst? Ai ai ai, ik ben ook nieuw dus ik weet nog niet perfect waar wat op dit forum staat.
@oortjes : reisje is inderdaad niet het goede woord maar ik heb de neiging nogal veel verkleinwoordjes te gebruiken
hierbij mijn programma :
dag 1 : aankomst NY omstreeks 13h
dag 2 en dag 3 : volledige dag in NY (programma nog te bekijken)
dag 4 : voormiddag vertrek naar Los angeles. Namiddag aankomst in LA, auto halen bij Avis en check-in hotel
dag 5 : Universal studio's hele dag (onderweg even Hollywood binnen rijden). S'avonds misschien nog even Venice Beach of Rodeo drive verkennen
dag 6 : eventueel Rodeo drive en/of Venice beach indien eerder niet gelukt en dan doorrijden naar Palm Springs. Daar zou ik graag dat standbeeld van Marilyn monroe zien
dag 7 : ongeveer 65 km rijden vanaf hotel in Palm springs tot Josqhua tree. Daar dus Joshua tree een paar uurtjes ontdekken en in de late namiddag vertrekken naar laughlin om te overnachten
dag 8: hier zou ik graag van Laughlin naar Grand canyon willen rijden. Hier moet ik wel nog een hotel zoeken dicht bij de canyon
dag 9 : hele dag Grand canyon
dag 10 : zeer vroeg vertrekken naar Lake powell om daar de boottocht om 13u te halen. Deze boottocht duurt 2,5 uur en ziet er prachtig uit. Overnachting aan lake powell
dag 11: naar monument valley rijden en daar gehele dag doorbrengen. ook hier moet ik nog een goed hotel vinden in de buurt
dag 12 : naar zion park rijden en daar de rest van de dag doorbrengen
dag 13 : naar las vegas rijden en daar rest van de dag doorbrengen
dag 14 : hele dag las vegas (eventueel helikopter vlucht naar grand canyon)
dag 15: hele dat rijden naar Visalia. Hier wou ik eigenlijk graag al de dag voordien vertrekken en toch al een stukje doorrijden. Ergens in het midden zodat ik dan dag 15 geen 700 km moet rijden. Maar wat ligt er middenin las vegas en visalia waar ik eventueel kan overnachten?
dag 16 : sequoia park bezoeken en in de late namiddag vertrekken naar hotel dicht bij Yosemite park (ook hier hotel nog niet duidelijk)
dag 17: naar san francisco rijden om golden bridge te zien, lombard street & fischermann's warf
dag 18 : alcatraz en eventueel iets wat ik dat 17 niet zou gezien hebben
dag 19 : naar santa maria rijden en daar overnachten
dag 19 : voorbij solvan rijden en santa barbara en dan overnachten in los angeles
dag 20: s'morgens vertrek naar belgië
is dit haalbaar of toch teveel van het goede?
Note mod. Bart
Topic afgesplitst van TOPIC in samenspraak met TS.