Beddengoed in Road Bear camper.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Wgna3107
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 feb 2023, 14:36

Beddengoed in Road Bear camper.

Bericht door Wgna3107 »

Hallo,
Wij gaan aankomende zomer met een road bear camper vanuit San Francisco op pad. Kan iemand mij vertellen of de bedden voorzien zijn van een dekbed of een slaapzak?
Ik heb ook ergens gelezen dat de onderlakens nogal makkelijk wegschuiven. Iemand daar een oplossing voor? We hebben niet zoveel zin om elke dag je hele bed weer opnieuw op te moeten maken. Omdat de bed maten niet standaard zijn, kan ik vanuit Nederland, denk ik, geen hoeslakens meenemen.
Weet iemand of er in San Francisco bij de road bear locatie nog steeds een rek staat waar je achtergelaten spullen mee mag nemen?
Bedankt alvast voor eventuele reactie.

Groetjes Marjan
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1645
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Beddengoed in road bear camper

Bericht door BonnyR »

Niet bij road bear maar bij Cruise Amerika altijd hoeslakens van huis meegenomen. Maat bed is toch kleiner dan het gemiddelde twee persoons bed thuis.Als je naar de site van Road Bear zelf gaat is daar geen informatie te vinden?
Als je de bedlakens toch wilt gebruiken verkopen ze bij Ali van die hoekclips ( met van die bretels sluitingen zeg maar)
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1645
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Beddengoed in road bear camper

Bericht door BonnyR »

Staat inderdaad op de site.
Screenshot_20230205-164256_Chrome.jpg
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Cobert
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 10 apr 2021, 14:40
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Beddengoed in road bear camper

Bericht door Cobert »

De dekbedden van Roadbear zijn prima! Wat het onderlaken betreft: als je in de punten van het laken een knoop legt ontstaat er vanzelf een hoeslaken. :thumbup:
Coby

Camperreis Canada 2010 (British Columbia, Vancouver Island)
Camperreis USA: 2014, 2016, 2018, 2022, 2024
Wgna3107
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 feb 2023, 14:36

Re: Beddengoed in road bear camper

Bericht door Wgna3107 »

Dat is een hele slimme tip en zo simpel :D. Bedankt :D
Die ga ik zeker gebruiken, scheelt weer hoeslakens kopen. De foto had ik idd wel gezien op de site, maar stom, niet goed naar de beschrijving gekeken. Alleen de foto en daar kon ik niet echt goed op zien of het een dekbed is.
Zijn er nog dingen die de roadbear camper mistte en handig is om van huis mee te nemen?
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1237
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Beddengoed in road bear camper

Bericht door paulr »

De hoeslakens en dekens bij Cruise America zijn inderdaad niet heel fijn, maar bij Roadbear daarentegen waren ze prima afgelopen jaar. Geen eigen hoeslaken gebruikt omdat het dus gewoon bleef liggen… deken/dekbed was ook erg lekker. Wij hadden trouwens een erg aardige meneer bij inchecken (was Las Vegas) en kregen extra dekbed, hoeslakens en kussens mee. Ook werden we volgestopt met allerlei andere dingen we konden gebruiken (extra handdoeken, blokjes toilet etc.). Er was ook een rek met spullen van anderen maar daar lag niks bij. Was toevallig wel net een Nederlands stel aan het inleveren en die hadden van alles voor ons over….
Wgna3107
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 feb 2023, 14:36

Re: Beddengoed in Road Bear camper.

Bericht door Wgna3107 »

Goed om te horen dat het beddengoed prima is.
Dan hadden jullie mazzel dat je vanalles extra meekreeg. Goed geregeld :thumbup:
Wij leveren de camper weer in Las Vegas in, daar kunnen we onze restanten dus ook afgeven zie ik.
KW1984
Amerikakenner
Berichten: 1018
Lid geworden op: 20 jul 2010, 15:31
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Beddengoed in road bear camper

Bericht door KW1984 »

Wgna3107 schreef:
05 feb 2023, 19:07
Zijn er nog dingen die de roadbear camper mistte en handig is om van huis mee te nemen?
Ik kan het mij niet precies herinneren, maar volgens mij is het al heel compleet. Wat ook handig is is dat ze bij de ophaallocatie (San Leandro) ook een hoekje hebben met door andere campeerders achtergelaten spullen. Vergeet daar dus niet even tussen te kijken, misschien ligt er iets wat van pas komt. Zelf hebben we nog wel een kleine BBQ, tang, tafelkleed, etc gekocht. Vooraf besteld bij Walmart, samen met de eerste boodschappen, in de buurt bij de ophaallocatie.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Wgna3107
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 feb 2023, 14:36

Re: Beddengoed in Road Bear camper.

Bericht door Wgna3107 »

Dank voor je reactie. Denk dat wij ook wel een bbqtje gaan kopen. Tafelkleed neem ik van huis mee. We gaan zeker even kijken in het rek of er achtergebleven spullen zijn.
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1237
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Beddengoed in Road Bear camper.

Bericht door paulr »

BBQ: zou pas bestellen als je weet wat het weer gaat worden. Niet of het mooi of slecht weer wordt :) , maar of er brandgevaar is. Wij hebben daarom een gas bbq gekocht omdat een gewone bbq nergens gebruikt mocht worden. En op plekken waar het wel mocht hebben we alleen het rooster gebruikt met wat houtskool/hout. Elke Walmart heeft er trouwens voldoende staan met wel wat keuze.
Tafellaken: kopen wij ook gewoon bij de Walmart. Kies een forse, sommige picknick tafels zijn groot en dan blijft ie makkelijker liggen. Plastic afneembare zijn er al vanaf een paar dollar dus zou ik niet meenemen. In bijna 4 weken 2 gebruikt….
Wgna3107
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 feb 2023, 14:36

Re: Beddengoed in Road Bear camper.

Bericht door Wgna3107 »

Dank je wel Paul voor je reactie. Goeie tip om pas een BBQ te kopen als je weet wat het weer doet. Als er tafelkleden daer te koop zijn, doen we dat daar. Scheelt weer in de koffer. Heb op de wallmart site gekeken, hebben genoeg keuze in allerlei artikelen die we in Nederland ook hebben. Gaat helemaal goed komen.
Lebber67
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 nov 2023, 11:58
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Beddengoed in Road Bear camper.

Bericht door Lebber67 »

Hallo,

Ik volg deze post met belangstelling omdat wij in mei 2024 met een Road Bear C29-31 gaan.

Weet iemand hoe de bed kussens zijn? Van slappe plof kussens krijgen mijn vrouw en ik altijd pijn in de nek, en overwegen onze eigen kussens mee te nemen.
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7954
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Beddengoed in Road Bear camper.

Bericht door Pete.Z »

Bij de Walmart koop je voor 9 dollar prima kussens, hebben wij ook gedaan afgelopen oktober. Achtergelaten bij laatste hotelovernachting. Voor dat geld ga ik geen kussens uit NL heen en weer sleuren.
Lebber67
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 nov 2023, 11:58
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Beddengoed in Road Bear camper.

Bericht door Lebber67 »

Pete.Z,

Bedankt voor de tip.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer