Tickets Atlanta/Dallas

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
jillmaeve
Amerika-ontdekker
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 jan 2013, 15:43
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almelo

Tickets Atlanta/Dallas

Bericht door jillmaeve »

We willen graag in april 2018 weer naar Amerika.
Het liefst willen we dit keer beginnen in Atlanta en dan eindigen in Dallas.
Nu had ik een prijs opgevraagd bij een reisorganisatie op basis van de prijzen van 2017.
Nu schrok ik wel van de prijzen,vliegen naar bv Las Vegas was ruim 1000 euro goedkoper(voor 4 tickets).
Is naar het westen vliegen altijd een stuk goedkoper?of wisselt dit?
Wat zijn jullie ervaringen?
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7760
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Tickets Atlanta/Dallas

Bericht door mtl »

Heb je al op vergelijkingsites gekeken zoals skyscanner en google flights? Hoe ben je de vorige keer aan tickets naar Las Vegas gekomen?
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Tickets Atlanta/Dallas

Bericht door roelb »

Wisselt dagelijks.

Begin vanaf 11 maanden van te voren gewoon te kijken. flights.google.com of kayak.com helpen je. Stel een price alert in op je itinerary en je hebt dagelijks de actuele prijzen in je mailbox. Verzin voor jezelf een treshold en boek zodra het voorbij komt. Zo rond de EUR 600 moet wel lukken. Afhankelijk van waar je woont kan het een goed idee zijn om ook DUS en evt BRU mee te nemen als vertrekluchthaven.

Vorobeeld in april 2017, EUR 650 met Delta/KLM vanaf DUS:

https://www.google.nl/flights/#search;i ... 04-26;tt=m
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7760
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Tickets Atlanta/Dallas

Bericht door mtl »

Ik zag over het hoofd dat het voor april 2018 was. Dan heeft het nu geen zin om te gaan zoeken. Inderdaad vanaf half mei gaan zoeken.
jillmaeve
Amerika-ontdekker
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 jan 2013, 15:43
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almelo

Re: Tickets Atlanta/Dallas

Bericht door jillmaeve »

Bedankt voor de tip!Ga dan vanaf mei daar opzoeken.Zie dat het nu inderdaad niet veel scheelt met Las Vegas.In november en december ook gekeken en toen was het een stuk duurder dan las Vegas.Mtl ik heb voor Atlanta/Dallas gekeken en voor Las Vegas omdat we nog twijfelen over onze volgende bestemming.Het liefst gaan we dit keer naar het zuiden maar een rondje Californië en dan eindigen in Las Vegas lijkt ons ook heel mooi.Vandaar dat ik voor twee bestemmingen heb gekeken.
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1916
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Tickets Atlanta/Dallas

Bericht door Frasi »

Rechtstreekse vluchten naar Atlanta zijn gewoon erg prijzig: KLM/Delta hebben op deze route het monopolie en daar maken ze gebruik van. Alle rechtstreekse KLM bestemmingen zijn duurder. Las Vegas kan alleen via een overstap worden bereikt: dit geldt voor alledrie de airline allianties dus meer concurrentie.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer