Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vervoer van en naar vliegveld in New York- Staten Island
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Vervoer van en naar vliegveld in New York- Staten Island
Hallo forumleden,
Komende zomer gaan wij naar Amerika. Super veel zin en we hebben al heel veel uitgezocht/ gelezen/gereserveerd enz. Nu was ik aan het kijken op welke manier we het beste van het vliegveld Newark naar Staten Island kunnen gaan en ook weer van Staten Island naar JFK. Deze terugweg is ook nog eens vroeg in de ochtend. We vliegen namelijk om 8.15 door naar San Francisco. Normaal gesproken nemen we meestal het openbaar vervoer, maar ik geloof als ik het zo lees dat dat niet de meest handige oplossing is in ons geval.
Ik heb al wat informatie gevonden over car services e.d. Heeft er iemand nog tips/ ervaringen wat praktisch / betrouwbaar is. Het liefst wil ik iets wat een vaste prijs is. Heb al vaker meegemaakt dat 'ineens' er nog vanalles bij komt....
Wij zijn met een gezin van 5 personen.
Groeten Arianne
Komende zomer gaan wij naar Amerika. Super veel zin en we hebben al heel veel uitgezocht/ gelezen/gereserveerd enz. Nu was ik aan het kijken op welke manier we het beste van het vliegveld Newark naar Staten Island kunnen gaan en ook weer van Staten Island naar JFK. Deze terugweg is ook nog eens vroeg in de ochtend. We vliegen namelijk om 8.15 door naar San Francisco. Normaal gesproken nemen we meestal het openbaar vervoer, maar ik geloof als ik het zo lees dat dat niet de meest handige oplossing is in ons geval.
Ik heb al wat informatie gevonden over car services e.d. Heeft er iemand nog tips/ ervaringen wat praktisch / betrouwbaar is. Het liefst wil ik iets wat een vaste prijs is. Heb al vaker meegemaakt dat 'ineens' er nog vanalles bij komt....
Wij zijn met een gezin van 5 personen.
Groeten Arianne
- girliecathy
- Amerikakenner
Re: Vervoer van en naar vliegveld in New York- Staten Island
Wij zijn vorig jaar met Carmel limo van JFK naar Brooklyn gegaan. Super service en vaste prijzen. Www.carmellimo.com
-
- Amerika-ontdekker
Dank je, ik zal daar eens kijken.
-
- Amerika-ontdekker
Heeft iemand nog ervaring met andere organisaties?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Hier ook nog een zeer positieve ervaring met Carmel limo. Keurige chauffeurs, nette auto's en mooi op tijd.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Weet je zeker dat je op Staten Island zit, en niet op Long Island City, Queens??
De officiele taxis vanuit JFK hebben een fixed rate naar Manhatten, incl tip en toll kom je dan op ca 70$ uit. Ik weet even niet of hetzelfde geldt voor Staten Island ......
Tussen Manhatten en Staten Island heb je de gratis SI ferry
De officiele taxis vanuit JFK hebben een fixed rate naar Manhatten, incl tip en toll kom je dan op ca 70$ uit. Ik weet even niet of hetzelfde geldt voor Staten Island ......
Tussen Manhatten en Staten Island heb je de gratis SI ferry
-
- Amerika-ontdekker
Ja ik weet zeker dat we op Staten Island zitten. We hadden hier een leuk en betaalbaar appartement. En we wisten dat we dan met de gratis Ferry naar Manhattan konden. Aangezien we tussendoor toch niet terug gaan naar ons appartement vonden we dat geen probleem. Alleen met openbaar vervoer vanaf vliegveld naar Staten Island en vise versa blijkt niet echt handig ( wat we normaal gesproken wel doen). Daarbij komt ook nog dat we via 2 verschillende vluchthavens gaan (aankomst Newark/vertrek JFK). Vandaar tips gevraagd van ervaringsdeskundigen.
Carmel limo inmiddels een mailtje gestuurd, maar hier kregen we een standaardmailtje terug wat echt geen antwoord op onze vraag was. Zal ik nog eens proberen.
Carmel limo inmiddels een mailtje gestuurd, maar hier kregen we een standaardmailtje terug wat echt geen antwoord op onze vraag was. Zal ik nog eens proberen.
- meyem
- Amerika-expert
hoe ver zitten jullie van de ferry vandaan op Staten Island? De buurt vlakbij de ferry vond ik een beetje armoedig, verder het eiland in wordt het lekker gemoedelijk ...
er zullen hier helaas niet veel ervaringsdeskundigen zijn wat Staten Island betreft, het is nog geen populaire bestemming ... misschien moet je tripadvisor eens proberen ...
er zullen hier helaas niet veel ervaringsdeskundigen zijn wat Staten Island betreft, het is nog geen populaire bestemming ... misschien moet je tripadvisor eens proberen ...
- meyem
- Amerika-expert
dit is een handig draadje, wat ouder, maar de genoemde bedrijven bestaan nog steeds ...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht