Ervaringen Cardelmar

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
MarcoNL
Amerika-ontdekker
Berichten: 69
Lid geworden op: 11 aug 2015, 21:42

Ervaringen Cardelmar

Bericht door MarcoNL »

Heeft iemand ervaringen met Cardelmar in de USA? Site en andere beoordelingen zien er goed uit, ook hebben ze gewoon lokale telefoonnummers voor zowel binnen als buitenland. Prijzen lijken ook aantrekkelijk.
Ik weet dat er in andere topics al iets over geschreven is, maar als ik die probeer te openen krijg ik steeds een internal server error.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Ervaringen Cardelmar

Bericht door Martin & Marianne »

Het forum had problemen, ik denk dat als je nu de zoekfunctie gebruikt de topics wel kunt openen. :thumbup:

Marianne
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4906
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Ervaringen Cardelmar

Bericht door Hinko »

qua verzekeringen is het allemaal in orde. Gewoon een broker. Net als bijvoorbeeld http://www.rentalcars.com/ of https://www.uscarhire.com/
Gebruikersavatar
recidivist
Amerikafan
Berichten: 334
Lid geworden op: 11 aug 2009, 18:34

Re: Ervaringen Cardelmar

Bericht door recidivist »

Ik heb er een auto geboekt voor onze trip volgende maand.

+ reserveren ging eenvoudig, binnen 10 minuten had ik de voucher in mijn mailbox;
+ annuleren ging eenvoudig, kan je zelf eenvoudig doen als je een account aanmaakt op de site. Annuleringsbevestiging ook binnen een paar minuten in de mailbox.
+ gratis annuleren tot 24 uur voor de huurperiode
+ het lijkt erop dat CardelMar de huurprijzen op dagbasis (wisselkoers?) doorgeeft. De aangeboden lagre prijs was ook de reden waarom een eerdere boeking geannuleerd werd door me (en tegen de gunstigere huurprijs opnieuw geboekt werd)
- geld terugboeken op het saldo van de CC duurt iets langer dan bij Expedia na een annulering.

Met de link in het bericht http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=60911 krijg je op dit moment korting. Ik heb niet kunnen vinden hoe lang die actie duurt. Voor een boeking in 2016 lijkt de korting i.i.g. niets te doen voor mij, terwijl dus voor 2015 het wel verschil maakt.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
MarcoNL
Amerika-ontdekker
Berichten: 69
Lid geworden op: 11 aug 2015, 21:42

Re: Ervaringen Cardelmar

Bericht door MarcoNL »

Dank voor alle info. Goed om te horen dat jullie goede ervaringen hebben met Cardelmar. In combinatie met de goede prijzen én de kortingscode is dit voldoende reden om hierbij een auto te huren.
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: Ervaringen Cardelmar

Bericht door Vito »

Wie heeft er al via Cardelmar gehuurd bij Alamo en weet of je skip the counter kunt gebruiken als je via hen boekt?
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: Ervaringen Cardelmar

Bericht door Vito »

Vraagje, omdat ik de site niet erg duidelijk vind. Wordt het geld meteen van je CC afgeschreven?
Of betaal je pas bij aankomst?
Gebruikersavatar
recidivist
Amerikafan
Berichten: 334
Lid geworden op: 11 aug 2009, 18:34

Re: Ervaringen Cardelmar

Bericht door recidivist »

Bedrag wordt meteen van je cc afgeschreven, net zo als bij bijv. Expedia.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Ervaringen Cardelmar

Bericht door moon29 »

Ik heb een week geleden mijn boeking bij Cardelmar geannuleerd maar mijn geld nog niet terug ontvangen. Iemand hier en idee hoe lang dat normaal gesproken duurt? Zitten nu natuurlijk de kerstdagen wel tussen....
MarcoNL
Amerika-ontdekker
Berichten: 69
Lid geworden op: 11 aug 2015, 21:42

Re: Ervaringen Cardelmar

Bericht door MarcoNL »

Ik weet niet hoelang dat duurt, maar cardelmar heeft een redelijk goed bereikbare helpdesk, die geen extra kosten rekent. Ik zou het daar even navragen. Dit is het nummer: 31 (0) 707 709 161.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Ervaringen Cardelmar

Bericht door PSVwally »

Meestal duren dat soort zaken een week of 2, misschien met oud en nieuw iets langer
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer