Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
online checkin klm lukt niet
online checkin klm lukt niet
krijg onderstaande melding,? iemand dit ooit gehad ?
esta's zijn gewoon approved
Omdat de immigratieautoriteiten meer informatie nodig hebben, kunt u helaas niet inchecken. Check in bij de balie op de luchthaven.
Als u naar de Verenigde Staten reist en inwoner bent van een land dat onder het Visa Waiver Programme valt, dient u ESTA-reistoestemming aan te vragen. Als u nog geen aanvraag heeft ingediend, kunt u nu ESTA-reistoestemming aanvragen bij https://esta.cbp.dhs.gov. Als u niet onmiddellijk ESTA-reistoestemming krijgt, dan heeft u een visum of een ander geaccepteerd reisdocument voor de Verenigde Staten nodig.
Als u al wel reistoestemming heeft gekregen, dan hebben de immigratieautoriteiten van de Verenigde Staten wellicht nog meer gegevens nodig. U kunt deze gegevens alleen bij de incheckbalie op de luchthaven verstrekken.
esta's zijn gewoon approved
Omdat de immigratieautoriteiten meer informatie nodig hebben, kunt u helaas niet inchecken. Check in bij de balie op de luchthaven.
Als u naar de Verenigde Staten reist en inwoner bent van een land dat onder het Visa Waiver Programme valt, dient u ESTA-reistoestemming aan te vragen. Als u nog geen aanvraag heeft ingediend, kunt u nu ESTA-reistoestemming aanvragen bij https://esta.cbp.dhs.gov. Als u niet onmiddellijk ESTA-reistoestemming krijgt, dan heeft u een visum of een ander geaccepteerd reisdocument voor de Verenigde Staten nodig.
Als u al wel reistoestemming heeft gekregen, dan hebben de immigratieautoriteiten van de Verenigde Staten wellicht nog meer gegevens nodig. U kunt deze gegevens alleen bij de incheckbalie op de luchthaven verstrekken.
Re: online checkin klm lukt niet
API ook ingevuld?
http://www.klm.com/travel/nl_nl/prepare ... dex.htm#p6
Geen idee of dit er mee te maken heeft maar goed

Heb dit ook elke keer, maar dan wel bij United ipv KLM.
Kan niet online inchecken/boardingpassen printen omdat meer informatie nodig is van mij.
Kom ik 's ochtends in Schiphol aan, ros mijn paspoort door een incheckmachine, en dat is dat. Geen problemen verder, maar wel lastig omdat ik mij zorgen blijf maken de dag ervoor.
Kan niet online inchecken/boardingpassen printen omdat meer informatie nodig is van mij.
Kom ik 's ochtends in Schiphol aan, ros mijn paspoort door een incheckmachine, en dat is dat. Geen problemen verder, maar wel lastig omdat ik mij zorgen blijf maken de dag ervoor.
ja api ook ingevuld maar had ik blijkbaar al ooit gedaan, maar moest tijdens check in wel corrigeren want alle vervaldata van paspoort stonden 1 dag verkeerd (1 zelfs 2 dagen) en 1 verjaardag stond 1 dag verkeerd (vandegene waar paspport 2 dagen verkeerd stond.Hinko schreef:API ook ingevuld?
Dus lijkt wel of bij KLM iets niet goed gegaan is met deze data.
Het lukt mij ook niet voor diezelfde vlucht in te checken. Ik krijg als melding: Er is helaas iets misgegaan tijdens uw check-in. Check in bij een selfservice incheckautomaat of bij de balie op de luchthaven.
Niets over esta...
Niets over esta...
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Die mededeling komt wel vaker voor. Als je esta gewoon geldig is dan zou ik me niet druk maken en zorgen dat je op tijd op Schiphol bent en daar gewoon inchecken.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Als ik in mijn boeking kijk, staat er dat er voor deze vlucht niet online ingecheckt kan worden, dus ik denk dat niemand het kan.
ik kwam een heel eind pas nadat ik passagiersgegevensschermen voorbij was en hij naat boardingpasscherm wou gaan kwam deze foutmeldingTeuntje schreef:Als ik in mijn boeking kijk, staat er dat er voor deze vlucht niet online ingecheckt kan worden, dus ik denk dat niemand het kan.
het ligt zeker aan vervaldata paspoort
ik heb het opnieuw geprobeerd en kom weer in paspoort scherm. dan staan wee alle paspoorten met 1 dag te vroege vervaldatum. als ik ze niet aanpas en doorga zegt hij hetzelfde als bij teuntje dat online checkin niet kan voor deze vluvht.
Als ik ze wel aanpas dan krijg ik immigratie foutmelding
Teuntje staan bij jou alle datums wel goed als je ind at scherm komt ?
ik heb het opnieuw geprobeerd en kom weer in paspoort scherm. dan staan wee alle paspoorten met 1 dag te vroege vervaldatum. als ik ze niet aanpas en doorga zegt hij hetzelfde als bij teuntje dat online checkin niet kan voor deze vluvht.
Als ik ze wel aanpas dan krijg ik immigratie foutmelding
Teuntje staan bij jou alle datums wel goed als je ind at scherm komt ?
nu is het wel (gedeeltelijk) gelukt
ben wel checked in maar kan alleen een confirmatie printen en geen voarding pas. Maar bel al blij dat ik de Esta melding niet meer krijg
ben wel checked in maar kan alleen een confirmatie printen en geen voarding pas. Maar bel al blij dat ik de Esta melding niet meer krijg
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ik had precies hetzelfde, heb geboekt bij KLM maar vlieg met Air France. Bij KLM kon in niet inchecken bij mijn vluchtgegevens en op de Air France site wel.
ONYX666, ik heb het nog eens geprobeerd en toen bleek ik ingecheckt te zijn, maar mijn gezin niet. Ik heb nogmaals ingecheckt voor de anderen en toen kreeg ik weer dezelfde melding. Nogmaals naar mijn boeking en ja hoor, we zijn allemaal ingecheckt en ik kon ook de boardingpassen uitprinten.
ik denk dat inchecken voor de 2e vlucht alleen op Manchester kan, want dat is me ook niet gelukt. Maar wellicht wederom met wat omwegen, ik kijk later nog wel even.
ik denk dat inchecken voor de 2e vlucht alleen op Manchester kan, want dat is me ook niet gelukt. Maar wellicht wederom met wat omwegen, ik kijk later nog wel even.
En alle data waren in orde.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 692 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa