Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

dus-las, las-ams 8 aug-28 aug 610 euro

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

dus-las, las-ams 8 aug-28 aug 610 euro

Bericht door Raafje87 »

Hallo allemaal,

Bovenstaande prijs kwam ik tegen toen ik voor mn ouders aan het zoeken was. Zij wilen er toch geen gebruik van maken dus ik dacht deel het even. Heen is met wisseling van vliegveld in london. Terug overstap manchester. Gevonden via ita matrix site, o.a. te boeken bij kilroy.

Groetjes!
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Careauline
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: dus-las, las-ams 8 aug-28 aug 610 euro

Bericht door Careauline »

Superbedankt voor deze tip Raafje! Ik heb even gezocht en voor mijn gezin kunnen boeken (5 volwassenen en 1 kind) voor 3495 euro! Vertrek 14 juli vanaf DUS; we blijven dan een nachtje in Londen omdat we zeker willen weten dat we de vlucht naar LAS halen (vanwege de overstap naar Gatwick). Dinsdag 15-7 naar LAS en zondag 10 augustus terug van LAS naar AMS via Manchester.Geboekt via CheapoAir.com met nog een kortingscode (group40) voor groepen van 4 of meer.
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Laura&Edwin »

Kilroy heeft naast de site ook nog 3 reisbureaus en is aangesloten bij verschillende brancheorganisaties.

Ik ben daar enkele weken langs geweest, want ik wilde graag de vluchttijden van twee van hun opties combineren (lange overstaptijd op de heenweg, zodat ik in Londen kan overnachten en een korte overstaptijd weer terug). Daar had de dame wel heel veel moeite mee om dat uit het systeem te toveren. Het lukte haar ook niet en ze was wat verbaasd over de uitdraai van de vluchten die ik bij CheapOair had gevonden. Ik kreeg het advies gewoon bij hun de vlucht te boeken met de lange overstaptijden op zowel de heen- als terugweg in Londen. Dat was niet wat ik wilde en ik weet niet of dit nu alleen bij deze dame was, of niet. Wat ik wel prettig vond is dat je gewoon langs kunt gaan. Net als bij Connections in Belgie. Alleen daar hoor ik wel positievere verhalen over dan mijn ervaring bij Kilroy: vaak goedkoper en meer vluchtopties dan via hun site.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

Het omgekeerde kan trouwens ook voor de liefhebbers en dan betaal je nog minder 570-590€!

Vertrekken uit Ams en via man naar las (geen gedoe met veranderen van luchthaven op de heenreis)
Terug uit las via Londen (met verandering van luchthaven) naar Düsseldorf.

Je zou dan ook bv. in Londen kunnen uitstappen en daar aparte vluchten naar Ams kunnen bijboeken. Een heel gedoe maar als je dat er voor over hebt kan je vertrekken en aankomen in Ams en ben je wsch rond 650-700€ pp kwijt in het hoogseizoen.

Voorbeeld vertrek 31 juli, terug 25 aug met extra vlucht lgw-Ams op 26aug: 577€ + 58€ = 635€ !
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Teuntje
Amerika-ontdekker

Bericht door Teuntje »

Ik heb geboekt! 17 juli van Amsterdam naar Las Vegas via Manchester en terug op 16 augustus van Las Vegas naar Londen, waar we dan eigenlijk via een ander vliegveld naar Düsseldorf moeten. Die laatste vlucht nemen we niet en ik ga nog apart tickets naar Amsterdam boeken.
Kun je zo maar niet op komen dagen voor een vlucht?

Ik ben superblij met deze goedkope tickets, we zijn 2.272 euro kwijt voor 4 personen in het hoogseizoen! (Plus nog tickets naar ams)

Bedankt Raafje87 en georgesken!
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Waar heb je geboekt?
Teuntje
Amerika-ontdekker

Bericht door Teuntje »

Bij cheapoair. Er werd aangegeven dat er nog maar 6 tickets waren, maar ik weet niet of dat klopt. Kan natuurlijk een verkooptruc zijn.
Raafje87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Fijn om te horen dat mensen er gebruik van maken. Ik heb zelf geen ervaring met een terugreis van LV naar Dusseldorf en dan in Londen op een vliegtuig naar A'dam stappen. Is het mogelijk om in LV aan te geven dat je koffers naar Londen kunnen worden gelabeld zodat je ze daar van de band kan halen? Doen ze niet automatisch doorlabelen naar Dusseldorf?
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Teuntje
Amerika-ontdekker

Bericht door Teuntje »

Ze zullen niet automatisch doorlabelen, omdat je van vliegveld moet wisselen. Hoe komen anders jouw koffers van het ene vliegveld naar het andere? Die zul je zelf mee moeten nemen. Natuurlijk bij het inchecken even controleren of het goed gaat.
Raafje87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Aah ja ik zat met een overstap over dezelfde luchthaven in mijn hoofd....
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer