Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
auto kopen voor roadtrip
auto kopen voor roadtrip
hallo,
ik zou in april voor drie maanden naar amerika willen gaan op roadtrip.
Ik heb gekeken om een auto te huren maar dit is veel te duur. Dus ik zou graag een auto willen kopen en deze op het einde van de trip weer verkopen.
Ik heb al rondgekeken op het forum en op het internet, maar er staat op de ene site dat dit gemakkelijk is en op de andere dat het praktisch onmogelijk is.
Hebben jullie hier misschien meer informatie over of ervaringen.
Alvast bedankt,
ik zou in april voor drie maanden naar amerika willen gaan op roadtrip.
Ik heb gekeken om een auto te huren maar dit is veel te duur. Dus ik zou graag een auto willen kopen en deze op het einde van de trip weer verkopen.
Ik heb al rondgekeken op het forum en op het internet, maar er staat op de ene site dat dit gemakkelijk is en op de andere dat het praktisch onmogelijk is.
Hebben jullie hier misschien meer informatie over of ervaringen.
Alvast bedankt,
-
- Amerika-expert
Re: auto kopen voor roadtrip
Is al aardig wat over geschreven, dus zoek eens rond op deze site. Het is mogelijk, maar niet makkelijk en lang niet altijd de beste keus. En hou er rekening mee dat je 90 dagen mag blijven, niet 3 maanden.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Hier een topic, en hier, en hier voor Californie, en hier wordt een vergelijk gemaakt.
Er zijn er meer, maar daar kun je zelf wel op zoeken.
En je hebt gelijk,
In ieder geval succes
Er zijn er meer, maar daar kun je zelf wel op zoeken.
En je hebt gelijk,
En dat zal in dit topic ook wel weer zo uitkomen.Robby_321 schreef: .... Ik heb al rondgekeken op het forum en op het internet, maar er staat op de ene site dat dit gemakkelijk is en op de andere dat het praktisch onmogelijk is....
In ieder geval succes

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Informatie van de organisatie die het echt weet, de AAA:
http://www.aaa.com/PPInternational/Purc ... xport.html
http://www.aaa.com/PPInternational/Purc ... xport.html
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves