Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
Nog een paar maanden en dan zullen wij ook aan de andere kant van de grote plas zitten. Ik heb de vlucht en auto geboekt via Expedia. Auto is op mijn naam gehuurd bij National, moet daar ter plaatse regelen dat mijn partner ook mag rijden. Volgens de website, zou dit ongeveer 10 dollar per dag gaan kosten. Echter bij lidmaatschap van de Emerald Club, mogen de gezinsleden, aantoonbaar wonende op het zelfde adres, gratis als tweede chauffeur worden geregistreerd. Vroeg mij af, zijn er forummers, die lid zijn en iets meer kunnen vertellen? Heb geprobeerd de boel op de site te lezen, maar echt duidelijk is het mij niet geworden.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Re: Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
Ik kan het je volgende week vertellen.
Wij gaan (volgende week) zondag de auto ophalen bij National op Newark en ik heb me ook aangemeld bij de Emerald Club om gratis gebruik te kunnen maken van de tweede bestuurder.
k Zal zondag avond wel laten weten hoe het gegaan is. Verwacht geen problemen.
Wij gaan (volgende week) zondag de auto ophalen bij National op Newark en ik heb me ook aangemeld bij de Emerald Club om gratis gebruik te kunnen maken van de tweede bestuurder.
k Zal zondag avond wel laten weten hoe het gegaan is. Verwacht geen problemen.
- gyatso
- Amerikafan
Hoi, ben benieuwd naar je bevindingen. Kan je iets meer vertellen over het lid worden, hoe lang geleden heb je dat gedaan? Via de site? Kost het je geld? Heb je de auto rechtstreeks bij National geboekt of via een tussenpersoon?
- US-fanboy
- Amerikakenner
Hoe lang geleden heb je dat gedaan?
Half jaar geleden
Via de site?
Ja, maar wel met een adres in de VS. Ze sturen je namelijk een pas op. Gewoon de vragenlijst invullen en klaar. Met een Nederlands adres kan het moeilijk worden omdat je een staat met bijhorende zipcode moet invullen.
Kost het je geld?
Nope
Heb je de auto rechtstreeks bij National geboekt of via een tussenpersoon?
Geboekt via eBookers.de Kwam het goedkoopst uit.
Half jaar geleden
Via de site?
Ja, maar wel met een adres in de VS. Ze sturen je namelijk een pas op. Gewoon de vragenlijst invullen en klaar. Met een Nederlands adres kan het moeilijk worden omdat je een staat met bijhorende zipcode moet invullen.
Kost het je geld?
Nope
- gyatso
- Amerikafan
Heb contact gehad met National, mailde een formulier, deze invullen en terug faxen, dan is een adres in Nederland geen probleem. Maar voordat ik dat ga doen, wacht ik even jouw bevindingen aankomende vrijdag.US-fanboy schreef:Hoe lang geleden heb je dat gedaan?
Half jaar geleden
Via de site?
Kost het je geld?
Nope
- US-fanboy
- Amerikakenner
Afgelopen zondag de auto opgehaald op Newark.
Je hoeft als lid van de Emerald Club niet aan te schuiven bij de balie maar kunt meteen naar de auto's toe en een auto uitkiezen uit de Emerald Club Isle.
Bij de uitgang geef je je pas af plus confirmation nummer van het bedrijf waar je de auto geboekt hebt (als dat niet National zelf is).
Op drie plekken papier tekenen en good to go.
Nog even nagevraagd, en ja... moeders mag ook rijden en dat kost niks extra.
Je hoeft als lid van de Emerald Club niet aan te schuiven bij de balie maar kunt meteen naar de auto's toe en een auto uitkiezen uit de Emerald Club Isle.
Bij de uitgang geef je je pas af plus confirmation nummer van het bedrijf waar je de auto geboekt hebt (als dat niet National zelf is).
Op drie plekken papier tekenen en good to go.
Nog even nagevraagd, en ja... moeders mag ook rijden en dat kost niks extra.
-
- Amerika-newbie
Dus als ik het goed begrijp,je meldt je aan via een amerikaans adres(heb familie wonen daar),en kunt dus op die pas,als ie naar NLD is gestuurd,een auto huren zonder extra kosten voor 2e bestuurder?
- gyatso
- Amerikafan
Ja dat begrijp ik ook uit het hele verhaal. Inmiddels heb ik het formulier in huis, een Nederlands adres is dus ook goed (moet ook wel in verband met creditcard) het is wel veel informatie wat je moet geven en daarna terug faxen. In ongeveer 4 weken krijg je dan van hun een pasje toegestuurd. Heb vanmiddag nog een mail gestuurd met de vraag of het formulier ook terug gemailt mag worden. Wil je eventueel het formulier wel even doorsturen. zo ja, doe mij dan even een pb'tjeduckstad1977d schreef:Dus als ik het goed begrijp,je meldt je aan via een amerikaans adres(heb familie wonen daar),en kunt dus op die pas,als ie naar NLD is gestuurd,een auto huren zonder extra kosten voor 2e bestuurder?
Wij hadden ons begin mei aangemeld bij de Emerald Club en kregen pas vorige week het pasje thuis.
Ik zou vragen naar het nummer, dat is vaak al eerder bekend.
Ik heb nog wel een vraagje over de Emerald Isle: staan daar alle auto's en mag je er zo een kiezen? En wat wordt gezien als het confirmation nummer?
Ik zou vragen naar het nummer, dat is vaak al eerder bekend.
Ik heb nog wel een vraagje over de Emerald Isle: staan daar alle auto's en mag je er zo een kiezen? En wat wordt gezien als het confirmation nummer?
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
Hier de info over de Emerald Club: https://www.nationalcar.com/?action=emcIndex
Ik heb begrepen dat als je betaalt voor een midsize dan mag je uit de Emerald Club Aisle kiezen waar midsize en grotere auto's staan.
Als je een andere categorie dan midsize gereserveerd hebt dan mag je uit de rij van die specifieke klasse kiezen. Dit heet dan Emerald Reserve.
@ US-fanboy: Ik lees op jullie blog dat jullie een Tahoe meegekregen hebben. Hadden jullie dan ook een Fullsize SUV gereserveerd? Of stond die in de Emerald Club Aisle?!
Welke Midsize SUVs hebben jullie zien staan bij National?
Ik heb begrepen dat als je betaalt voor een midsize dan mag je uit de Emerald Club Aisle kiezen waar midsize en grotere auto's staan.
Als je een andere categorie dan midsize gereserveerd hebt dan mag je uit de rij van die specifieke klasse kiezen. Dit heet dan Emerald Reserve.
@ US-fanboy: Ik lees op jullie blog dat jullie een Tahoe meegekregen hebben. Hadden jullie dan ook een Fullsize SUV gereserveerd? Of stond die in de Emerald Club Aisle?!
Welke Midsize SUVs hebben jullie zien staan bij National?
- US-fanboy
- Amerikakenner
We hadden een standaard SUV (SFAR) gereserveerd via ebookers.de.
Deze stond niet meer in de Emerald Club Isle.
Toen hebben we de Tahoe uit de Executive Isle gepakt en bij de booth uitgelegd dat er geen SFAR meer stond.
Dat was geen probleem.
Normaal kun je dus elke auto uit de Emerald Isle meenemen die naar je zin is. Alleen als het een kleinere klasse is zul je (denk ik) geen vergoeding terug krijgen.
Newark is niet zo'n groot station denk ik voor National, er stonden ongeveer 10 niet zo grote auto's en een pick up truck in de Emerald Isle.
Die wilden we in ieder geval maar niet nemen.
Kan ook te maken hebben met dat het zondag ochtend was dat we hem ophaalden, maar de parkeergarage was op zich ook niet zo groot.
Confirmation nummer: wij hadden dus bij ebookers gereserveerd en op het reserveringsformulier dat we van hen hadden gemaild gekregen stond ook het National confirmation nummer. Als je direct bij National boekt, krijg je dit nummer van hen.
Als je geen confirmation nummer hebt kun je ze ook je achternaam geven, maar dat kan wat langer duren ivm tussenvoegsels die ze niet kennen, en als je dan M van O.. heet dan kan dat zijn opgeslagen onder de m, de v of de o.
Dan is het makkelijk om het confirmation nummer te geven.
Deze stond niet meer in de Emerald Club Isle.
Toen hebben we de Tahoe uit de Executive Isle gepakt en bij de booth uitgelegd dat er geen SFAR meer stond.
Dat was geen probleem.
Normaal kun je dus elke auto uit de Emerald Isle meenemen die naar je zin is. Alleen als het een kleinere klasse is zul je (denk ik) geen vergoeding terug krijgen.
Newark is niet zo'n groot station denk ik voor National, er stonden ongeveer 10 niet zo grote auto's en een pick up truck in de Emerald Isle.
Die wilden we in ieder geval maar niet nemen.
Kan ook te maken hebben met dat het zondag ochtend was dat we hem ophaalden, maar de parkeergarage was op zich ook niet zo groot.
Confirmation nummer: wij hadden dus bij ebookers gereserveerd en op het reserveringsformulier dat we van hen hadden gemaild gekregen stond ook het National confirmation nummer. Als je direct bij National boekt, krijg je dit nummer van hen.
Als je geen confirmation nummer hebt kun je ze ook je achternaam geven, maar dat kan wat langer duren ivm tussenvoegsels die ze niet kennen, en als je dan M van O.. heet dan kan dat zijn opgeslagen onder de m, de v of de o.
Dan is het makkelijk om het confirmation nummer te geven.
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Zijn er mensen met ervaring op Houston Inetrnational Airport (Bush) met deze Emerald Club card?
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
In aanvulling; of mensen die überhaupt ervaringen hebben met de Emerald club card?
- Nordschleife
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik heb het formulier aangevraagd via de website, en heb hier 2 vraagjes over.
Nu staan er op het formulier als optioneel de verzekeringen die je bij de autohuur wil.
Moeten deze aangevinkt worden of is de verzekering die je neemt tijdens het boeken afdoende?
ten 2e bij het faxen moet er dan een 1 voor het faxnummer?
Nu staan er op het formulier als optioneel de verzekeringen die je bij de autohuur wil.
Moeten deze aangevinkt worden of is de verzekering die je neemt tijdens het boeken afdoende?
ten 2e bij het faxen moet er dan een 1 voor het faxnummer?
Groeten Michael
Reisverslag ZW-USA 2014
Reisverslag ZW-USA 2014
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Ik lees het zo dat je aan kunt geven welke verzekeringen je extra wilt nemen en hen daar toestemming voor geeft. Als je via een ebooker boekt hoef je er meestal geen extra verzekeringen meer bij te nemen.
Met faxen werkt het hetzelfde als met bellen. Je moet de international dial codes gebruiken.
Met faxen werkt het hetzelfde als met bellen. Je moet de international dial codes gebruiken.
- Nordschleife
- Amerikafan
Ok, bedankt
Groeten Michael
Reisverslag ZW-USA 2014
Reisverslag ZW-USA 2014
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Zojuist het formulier ingevuld en opgestuurd per post. Nu afwachten maar...
Ben benieuwd of je wat hoort.
Ik heb dat formulier vijf weken geleden op de post gedaan, maar nog steeds geen pas gekregen!
Ik heb dat formulier vijf weken geleden op de post gedaan, maar nog steeds geen pas gekregen!
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
- Nordschleife
- Amerikafan
Toevallig voor dit weekend gemaild hoe het stond met mijn aanmelding, welke ik had verstuurd in het begin van het jaar.
Hier hun antwoord:
Thank you for your quick response. I apologize for any inconvenience this may have caused; however, the address on file was incorrect. A new card will be mailed to the address on file. Please allow two to three weeks to receive the new card. Please note, you will not need to present your Emerald Club card at the rental location; you only need to provide your valid driver’s license.
Ze hebben wel een snelle costumer service overigens.
Hier hun antwoord:
Thank you for your quick response. I apologize for any inconvenience this may have caused; however, the address on file was incorrect. A new card will be mailed to the address on file. Please allow two to three weeks to receive the new card. Please note, you will not need to present your Emerald Club card at the rental location; you only need to provide your valid driver’s license.
Ze hebben wel een snelle costumer service overigens.
Groeten Michael
Reisverslag ZW-USA 2014
Reisverslag ZW-USA 2014
- bedeve
- Amerika-expert
Heb gisteren het aanvraagformulier gemaild, en gisteravond de bevestiging al gekregen.
Dear Mr.
Thank you for your Email.
Please be advised that your Emerald Club Number is 84936.... and is already active. We will forward you your Emerald Club card within 28 days. Please take note that the Membership Number can only be used for future reservations and not for existing reservations.
To book with the Emerald Club Membership number please call our National International Reservations Team or go to the http://www.nationalcar.co.uk Web Page and tick the box I have an Emerald Club number.
If you need to make any changes to your personal details, please use the Profile Change Form attached.
For any queries relating to your Emerald Club profile, please do not hesitate to contact us.
Kind Regards
Teresa
Customer Loyalty Team
Tel: +44 (0) 116 217 3543
Fax: +44 (0) 116 217 3541
Email: EC.Admin@Nationalcar.co.uk
Dear Mr.
Thank you for your Email.
Please be advised that your Emerald Club Number is 84936.... and is already active. We will forward you your Emerald Club card within 28 days. Please take note that the Membership Number can only be used for future reservations and not for existing reservations.
To book with the Emerald Club Membership number please call our National International Reservations Team or go to the http://www.nationalcar.co.uk Web Page and tick the box I have an Emerald Club number.
If you need to make any changes to your personal details, please use the Profile Change Form attached.
For any queries relating to your Emerald Club profile, please do not hesitate to contact us.
Kind Regards
Teresa
Customer Loyalty Team
Tel: +44 (0) 116 217 3543
Fax: +44 (0) 116 217 3541
Email: EC.Admin@Nationalcar.co.uk
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2295 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-