vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
Fiesta68
Amerikakenner
Berichten: 505
Lid geworden op: 23 aug 2010, 12:31
Partner van: KingKong65
Aantal x V.S. bezocht: 21
Locatie: Gent

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door Fiesta68 »

Voilà de huurwagen is geboekt :blob8:
We hebben voor een Midsize SUV, Super-Save-Plus-Package gekozen via Dollar,
Toch gereserveerd via de Engelstalige site http://www.drive-usa.de/rental-cars/
Grtn
Fiesta68
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
zonnev
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 dec 2010, 10:52

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door zonnev »

Ik heb ook een vraagje over usareisen.de. Je kunt invullen hoe laat je de auto oppikt en hoe laat je hem gaat inleveren. Hiebij geldt de 24-uursregel. Bij ons gaat het om 9 dagen huur, maar omdat we hem 2 uur later inleveren dan dat we hem ophalen, wordt het 10 dagen geregeld. In hoeverre letten ze erop of je de auto een uurtje eerder ophaalt dan je invult en een uurtje later terugbrengt dan dat je opgegeven hebt? Gaan ze daar achteraf moeilijk over doen? Het scheelt ongeveer 50 euro, kan ik nog wel wat leuks mee doen!
Gebruikersavatar
RR2USA
Amerikafan
Berichten: 163
Lid geworden op: 10 aug 2010, 13:35
Aantal x V.S. bezocht: 23

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door RR2USA »

Mijn ervaring is dat dit gewoon doorbelast wordt als 1 hele dag. Als je de prijzen bij USAreisen bekijkt dan viel me het volgende op:
als je huurt voor 5 of 6 dagen (betaal je de weekprijs), 12 of 13 dagen (= prijs voor 2 weken) of 19 of 20 dagen (= prijs voor 3 weken).
Op zulke momenten hoef je die extra dag niet te betalen, maar ja dan moet je wel niet op 5,6,12,13,19 of 20 dagen uitkomen, dat dan weer wel.
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
MainOffender
Amerika-ontdekker
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 jan 2011, 15:22

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door MainOffender »

Mijn ervaring bij Hertz is dat ze het effectieve uur nemen van ophalen en zo per 24u. rekenen.
Je moet dus op hetzelfde uur als ophalen de auto weer inleveren om geen extra dag aangerekend te krijgen.
De meeste verhuurders hebben wel een 29 min. "grace period". Als je de auto dus minder dan een half uur te laat binnenbrengt betaal je geen extra dag.
Wel rekening houden met tijdzones.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door Coyote »

zonnev schreef:Ik heb ook een vraagje over usareisen.de. Je kunt invullen hoe laat je de auto oppikt en hoe laat je hem gaat inleveren. Hiebij geldt de 24-uursregel. Bij ons gaat het om 9 dagen huur, maar omdat we hem 2 uur later inleveren dan dat we hem ophalen, wordt het 10 dagen geregeld.
Haal je de auto gelijk op na aankomst? Misschien kun je die ophaaltijd nog wat oprekken? Als 1e aankomststad in Amerika met het vliegtuig ook de ophaallocatie is van de auto moet je rekening houden met het feit dat je nog door immigrations moet. Je kunt er dan al gauw 3 kwartier bijtellen. Ook het inleveren kan misschien een uurtje eerder? Ga je daarna direct door naar het vliegveld? Dan zou mij dat uurtje niet meer uitmaken.

Dus een uurtje later huren en een uurtje eerder inleveren en je probleem is opgelost. :D

Zelf probeer ik ook altijd op 24 uur uit te komen. Dat is tot nu toe altijd gelukt.

Wat is je aankomst- en vertrektijd?

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
vtveen
Amerikakenner
Berichten: 1049
Lid geworden op: 08 jul 2008, 12:20
Contacteer:

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door vtveen »

lsl schreef:via de website kan het inderdaad niet, maar ik had een mailtje gestuurd en kreeg de electronische formulieren in de mail
was op enkele dagen tijd rond en heb daarna per gewone post een omslag gehad met de membershipcard en wat uitleg
Luc

Waar heb je die mail naartoe gestuurd ??
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
KW1984
Amerikakenner
Berichten: 1018
Lid geworden op: 20 jul 2010, 15:31
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door KW1984 »

Ik ben ook wel benieuwd hoe je je als niet amerikaan (zonder amerikaans adres) hebt kunnen aanmelden voor de Emerald Club van National. Op de website lukt het niet, maar ik zou het ook graag doen omdat het schijnt dat je dan sneller kan afhalen en (altijd) keuze uit een aantal auto's krijgt.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Gebruikersavatar
lsl
Amerikakenner
Berichten: 1210
Lid geworden op: 03 aug 2008, 10:24
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: België

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door lsl »

Ik ben gaan zoeken naar de e-mail maar heb hem helaas niet bewaard.
Heb wel nog een e-mail staan van dit adres : profileupdate@nationalcar.com misschien kun je daar terecht.
Het is echter ook best mogelijk dat ik via de "contact" knop, dan de sectie "Emerald Club", de vraag gesteld heb hoe ik lid kon worden.

Lukt het via e-mail niet, probeer dan deze "contact" knop want zoals ik al zei had ik heel snel antwoord en is alles heel vlot verlopen.

Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
zonnev
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 dec 2010, 10:52

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door zonnev »


Wat is je aankomst- en vertrektijd?

Roland
We hebben een binnenlandse vlucht van NY naar Orlando, verwachte aankomsttijd in Orlando is 15.30 uur op 8/6/2011 en we leveren de auto in Miami weer in op 17/6/2011. Onze vlucht naar Amsterdam gaat dan om 21.30 uur...
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door Coyote »

Ai, dat is een gat van 6 uur. Inderdaad lastig voor de autohuur, houd je zeker 2 uur van over.

Tja, je kunt het vragen als je de auto ophaalt of je niet een dealtje kunt maken indien je 'm 2 uur later inlevert. Niet geschoten is altijd mis. :wink:

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
brujas
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 feb 2011, 19:05

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door brujas »

Hallo,

Het is de eerste keer dat ik een auto huur. Ik ben 22 jaar en ken niet zoveel van die verzekeringen. Graag had ik geweten of dit voldoende is qua verzekeringen? Ik veronderstel van wel...

Super-Inclusive-PLUS-U25-Package


- Unlimited Mileage
- Collision Damage Waiver (CDW) without a Deductible including Glass-, Tire-, Roof and Undercarriage- Damage, excludes cases of reckless driving.
- includes all local taxes (Sales Tax)
- includes the Airport Fee
- Includes the important supplemental liability insurance
- LIS / EP covering 1 Mio. USD directly from the rental company! (...simplifies the process in case of a claim)
- Includes additional driver fee for all drivers over the age of 21
- Carefree Personal Protection (CPP)
- Includes the first tank of gas (Exception: Rentals picked up in Manhattan)

Verder vroeg ik me ook af hoe een website als usareisen.de lagere prijzen (769) kan aanbieden dan de site van alamo (827) zelf?

Tomas
myste87
Amerikakenner
Berichten: 892
Lid geworden op: 22 jul 2007, 15:48
Contacteer:

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door myste87 »

vtveen schreef:
lsl schreef:via de website kan het inderdaad niet, maar ik had een mailtje gestuurd en kreeg de electronische formulieren in de mail
was op enkele dagen tijd rond en heb daarna per gewone post een omslag gehad met de membershipcard en wat uitleg
Luc

Waar heb je die mail naartoe gestuurd ??
Ik heb ook de papieren ontvangen en weer terug gestuurd. Als je een PB-tje stuurt met je e-mail adres stuur ik het formulier wel door.

Ik heb nog wel een vraagje: is er altijd een 2e bestuurder gratis bij te schrijven en zou de upgrade ook gelden van een Mid-Size SUV naar een grotere?
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
vtveen
Amerikakenner
Berichten: 1049
Lid geworden op: 08 jul 2008, 12:20
Contacteer:

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door vtveen »

"Ik heb ook de papieren ontvangen en weer terug gestuurd. Als je een PB-tje stuurt met je e-mail adres stuur ik het formulier wel door."

Inmiddels via de website van National contact gezocht en heb het aanvraagformulier ook ontvangen.
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
lsl
Amerikakenner
Berichten: 1210
Lid geworden op: 03 aug 2008, 10:24
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: België

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door lsl »

Voor wat ik gevonden heb is een 2e bestuurder (partner) inderdaad steeds gratis maar telt de gratis upgrade enkel NAAR een midsize auto.
Ik ga in ieder geval ter plaatse toch een poging wagen om mijn geboekte midsize SUV gratis te upgraden naar een standaard SUV :wink:

Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
MainOffender
Amerika-ontdekker
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 jan 2011, 15:22

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door MainOffender »

Zoals ik het begrijp betaal je indien je reeds lid bent van de EC het midsize tarief en mag je uit de speciale EC aisle kiezen waar enkel full size auto's of groter staan.
Als je toch een bepaald type auto kiest betaal je voor één klasse lager.
Dit geldt dus als je reeds lid bent van EC en volgens mij moet je dan rechtstreeks bij National boeken.
Met een beetje geluk krijg je ook ter plaatse een upgrade als je na je boeking lid wordt.
beau
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 jan 2011, 15:10

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door beau »

Een tweede rijder in CA is dus gratis. Maar betekent dan dat diegene ook alleen maar in de staat Californie mag rijden en dus niet in andere staten?
Gebruikersavatar
Rob
Amerika-expert
Berichten: 14853
Lid geworden op: 06 feb 2004, 14:53
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Locatie: Biggekerke ZLD
Contacteer:

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door Rob »

Je mag dan in alle staten rijden als 2de chauffeur, het gaat er maar om dat je in CA start.
zupafly
Amerika-ontdekker
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011, 13:40

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door zupafly »

Hallo,

Ik ga één dezer dagen ook mijn auto boeken voor een rondrit in california, nevada, arizona...
Na wat opzoekwerk denk ik dat een Super Spar voor mij voldoende zal zijn. Ik heb een goede reisbijstandverzekering vanuit België en we zijn met twee personen, maar ik ben de enige bestuurder (25+)... Een Inklusiv is enkel handig voor de volle tank en als je met twee bestuurders bent? Juist?

groetjes
Kristof
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door Coyote »

Klopt, Super Spar Plus zal in de meeste gevallen voor jou voordeliger zijn. Voor een volle tank zul je $ 40 - $ 50 betalen (mede afhankelijk van type auto). Als het prijsverschil dus meer dan dat in Euro's is (in het voordeel van Super Spar Plus) dan is dat voordeliger voor jou.

Let je er wel op dat je Super Spar PLUS neemt i.p.v. Super Spar?

Bij Super Spar/Super Inklusiv staat o.a. het volgende als waarschuwing:
ACHTUNG: Dieser Tarif eignet sich NUR für Besitzer einer Kreditkarte (Goldkarte!?), bei der eine "weltweite" Mietwagen-Zusatzhaft­pflicht­versicherung mit ausreichender Deckungssumme (mind. € 1 Mio.) eingeschlossen ist. Bitte beachten Sie unbedingt die entsprechenden Bedingungen der Kreditkartengesellschaft bzw. der herausgebenden Bank!
Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
thefreeze
Amerikafan
Berichten: 254
Lid geworden op: 06 jan 2008, 21:47
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV

Bericht door thefreeze »

hekkie schreef:Bart,
De extra tank benzine die ik apart extra moet betalen, neem ik op de koop toe want dat is gerekend over het aantal dagen dat je gaat toch goedkoper dan het duurdere Super-Inklusiv-Plus tarief.
Marjan
Dit vind ik best wel eng, want je hoort de meest bizarre verhalen hierover. Sterker nog, ik ben zelf ook eens te grazen genomen door Hertz in de UK. Moest ik iets van 3 euro per liter betalen.

Zit dat in Amerika wel safe? Wordt je echt alleen maar de geldende "marktprijs" voor een tank benzine aangerekend? Wij willen huren bij Alamo via usareisen.de
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 zomer FL, 2022 herfst FL/CA/NV, 2023 West
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer