Maar goed. Over die One way Fee, dat is een dingetje inderdaad
Vanaf hier & hier dezelfde vragen.
Verschil is vooral de grote. 4 personen passen wel in een Mid-Suv, alleen niet alle koffers ben ik bang.Margrietha schreef:Welke suv kan ik het beste kiezen?
Ik ben benieuwd naar het verschil tussen een midsize suv en een standaard suv. En welke je hiervan het beste kan nemen.
We zijn met 4 volwassenen, en hebben ook de nodige bagage bij ons.
Ik wil eigenlijk een ford explorer, (omdat vrienden deze eens hadden gehuurd en deze erg goed beviel) maar deze kan ik nergens meer vinden, en dit is volgens mij een fullsize suv. klopt dat?
Je kijkt dus bij een Fullsize SUV. Die zijn inderdaad aan de prijs. Misschien eens kijken naar een Standaard SUV of Mini Van?Via dit forum zie ik veel autohuur bedragen voorbij komen, die veel goedkoper zijn dan ik ze kan vinden.
Ook de onderstaande sites heb ik geprobeerd, maar ik kom voor een fullsize suv rond de 1200 uit voor 23 dagen.
Kan dit nog goedkoper? of moet ik deze prijs gewoon nemen.
Bij alamo/brits kom ik zelfs het duurste uit, 1815 pond. Doe ik iets verkeerd?
periode juli 2014
Het verschil tussen die 2 is een volle tank. Je mag de auto dus leeg inleveren en die verzekering inderdaad. Die zit inderdaad waarschijnlijk bij je reisverzekering.super saver plus of super inclusive plus begrijp ik ook niet helemaal.
Die tank benzine is dat zo prijzig dat dat een verschil van ong 200 euro uitmaakt?
Dat van de persoonlijke spullen verzekering moet ik nog even navragen of dat in mijn verzekering erbij zit, maar is deze zo prijzig dan?
Of zijn er nog ander dingen die ik over het hoofd zie.
Hinko schreef:Verschil is vooral de grote. 4 personen passen wel in een Mid-Suv, alleen niet alle koffers ben ik bang.Margrietha schreef:Welke suv kan ik het beste kiezen?
Ik ben benieuwd naar het verschil tussen een midsize suv en een standaard suv. En welke je hiervan het beste kan nemen.
We zijn met 4 volwassenen, en hebben ook de nodige bagage bij ons.
Ik wil eigenlijk een ford explorer, (omdat vrienden deze eens hadden gehuurd en deze erg goed beviel) maar deze kan ik nergens meer vinden, en dit is volgens mij een fullsize suv. klopt dat?
Een Ford Explorer is een Standaard SUV.
Je kijkt dus bij een Fullsize SUV. Die zijn inderdaad aan de prijs. Misschien eens kijken naar een Standaard SUV of Mini Van?Via dit forum zie ik veel autohuur bedragen voorbij komen, die veel goedkoper zijn dan ik ze kan vinden.
Ook de onderstaande sites heb ik geprobeerd, maar ik kom voor een fullsize suv rond de 1200 uit voor 23 dagen.
Kan dit nog goedkoper? of moet ik deze prijs gewoon nemen.
Bij alamo/brits kom ik zelfs het duurste uit, 1815 pond. Doe ik iets verkeerd?
periode juli 2014Welke locatie?Het verschil tussen die 2 is een volle tank. Je mag de auto dus leeg inleveren en die verzekering inderdaad. Die zit inderdaad waarschijnlijk bij je reisverzekering.super saver plus of super inclusive plus begrijp ik ook niet helemaal.
Die tank benzine is dat zo prijzig dat dat een verschil van ong 200 euro uitmaakt?
Dat van de persoonlijke spullen verzekering moet ik nog even navragen of dat in mijn verzekering erbij zit, maar is deze zo prijzig dan?
Of zijn er nog ander dingen die ik over het hoofd zie.
Zo duur? Ze moeten ook een beetje geld verdienen![]()
Het eerste pakket is voldoende, anders betaal je heel veel voor een tank en je bent dubbel verzekerd.
Pick up
Los Angeles, International Airport
30 May 2014 12:00
Drop off
Los Angeles, International Airport
23 Jun 2014 12:00
Rental Period
24 Days
Vehicle
Midsize SUV 5-Door/Automatic/Air
Package
Show package inclusions