Barry Winkels schreef:Of kan rechtreeks op de site van de maatschappij ook centen schelen?
Dat kan zeker schelen. Zo heb ik al verschillende malen een ticket voor een leuke prijs kunnen boeken rechtstreeks bij de airline. In feite moet je met vliegtickets alle 'bronnen' gebruiken die je kunt vinden, uiteindelijk komt er wel eentje naar voren voor een leuke prijs.
Ik weet ook niet of vliegtickets.nl de beste tarieven heeft hoor, wij zijn hier op terecht gekomen, maar het kan net zo goed een toevalstreffer zijn. Ik zou wel, zoals Rob zegt, ook Connections.be in de gaten houden.
Ik kijk ook vaak op http://www.kayak.co.uk/. Weliswaar nog niet voor Amerika, maar bij andere bestemmingen altijd een redelijk compleet overzicht van beschikbare mogelijkheden, zowel bij boekingssites als direct bij maatschappijen.
Overigens kan schuiven met de vluchten - avond > middag - ook zomaar € 50,- verschil maken.
Coyote schreef:Dat kan zeker schelen. Zo heb ik al verschillende malen een ticket voor een leuke prijs kunnen boeken rechtstreeks bij de airline. In feite moet je met vliegtickets alle 'bronnen' gebruiken die je kunt vinden, uiteindelijk komt er wel eentje naar voren voor een leuke prijs.
Ik gebruik de volgende:
- vliegtickets
- cheaptickets
- worldticketcenter
- american airlines
- vliegwinkel
- en nu ook connections.be
Nog andere..?
2009: Los Angeles, Route 1, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas
2010: 10 dagen Las Vegas
2017: Grand Canyon, Monument Valley, Capitol Reef, Bryce, Zion, Las Vegas
2020: Route 1, Yosemite, Death Valley en Las Vegas
Yep, maar voor 21 juli t/m 6 aug kom ik ver boven die prijzen
2009: Los Angeles, Route 1, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas
2010: 10 dagen Las Vegas
2017: Grand Canyon, Monument Valley, Capitol Reef, Bryce, Zion, Las Vegas
2020: Route 1, Yosemite, Death Valley en Las Vegas
Verder kan het geen kwaad om de cookies eens te verwijderen van je computer. Ik heb wel eens de indruk dat daar gebruik van gemaakt wordt als je vaak naar dezelfde tickets op dezelfde site zoekt.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.