Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Internationaal rijbewijs>wel of niet?
Internationaal rijbewijs>wel of niet?
Elk jaar haal ik bij de ANWB weer mijn internationaal rijbewijs,maar ik het dit nu wél of níet nodig daar?
Inderdaad niet nodig.
Behalve in Massachusetts, in deze staat is het wel verplicht.
Groetjes
Lei
http://lei-chipamerikasite.nl
Behalve in Massachusetts, in deze staat is het wel verplicht.
Groetjes
Lei
http://lei-chipamerikasite.nl
Re: Internationaal rijbewijs>wel of niet?
Ik lees net bij een van de autoverhuurders dat je voor de staat Georgia zou verplicht zijn om een internationaal rijbewijs te hebben.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Heeft iemand hier ervaring mee?
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Misschien ff de zoekfunctie gebruiken
Deze bijvoorbeeld
En misschien had je wel gezocht maar aangezien het om Vervoer in en naar Amerika gaat had je beter daar kunnen zoeken. Dan had je wat recentere resultaten gevonden dan 2004.
* Note mod (Marco):
topic naar het juiste subforum verplaatst.

Deze bijvoorbeeld
En misschien had je wel gezocht maar aangezien het om Vervoer in en naar Amerika gaat had je beter daar kunnen zoeken. Dan had je wat recentere resultaten gevonden dan 2004.
* Note mod (Marco):
topic naar het juiste subforum verplaatst.
Klopt, in Georgia is een int.rijbewijs (nog) verplicht.
Heb ooit gelezen dat men bezig was met afschaffen van deze verplichting, maar hoever men daarmee is ............ geen idee.
Heb ooit gelezen dat men bezig was met afschaffen van deze verplichting, maar hoever men daarmee is ............ geen idee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1078 Weergaves
-
Laatste bericht door Resetovic