Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
gnitto
Amerika-ontdekker

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door gnitto »

Type gehuurd: fullsize
Verhuurder: dollar
Gereserveerd bij: eautohuur
Opgehaald in:Chicago O'Hare
Afgeleverd in: Chicago O'Hare
Meegekregen: Ford Fusion
Wanneer: 14-1>21-1
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): road side assistance en toll pass geweigerd
Keuzemogelijkheid of toegewezen: keuze tussen de Ford Fusion of een Chevrolet Malibu
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8, prima wagen, ruimte zat voor 2 grote koffers, 30mpg, sirius radio.

Foto:
Afbeelding
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Type gehuurd: Midsize SUV (IFAR)
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: usareisen.de
Opgehaald in: Denver
Afgeleverd in: Los Angeles
Meegekregen: KIA Sorento 2012 (Standard SUV: SFAR)
Wanneer: 06 januari t/m 01 februari 2012
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Geen upgrade genomen. Kreeg een gratis upgrade van de medewerker die bij het parkeerterrein aanwijzingen gaf. Hij bood het zelf aan. Heb hem toen wat dollars toegestopt. :D
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Mocht zelf kiezen

Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: Een dikke 9! Voor het eerst geen 'Amerikaan'. Hele prettige en ruime auto om mee te rijden. Zeer vlot bij het wegrijden. Auto was van alle gemakken voorzien: sirius satellite radio, bluetooth, 2 achterbanken waarvan ik de achterste gelijk naar beneden heb gedaan. Hierdoor erg veel bagageruimte. Enig nadeel (voor zover je het een nadeel kunt noemen), geen thermometer. Vind het zelf erg prettig wat de temperatuur buiten is. Service van Alamo was uitstekend bij Denver. Niet moeilijk doen over extra verzekeringen en de uiteraard zeer nette behandeling bij het uitkiezen van de auto.

Foto:
Afbeelding
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
iplf
Amerika-ontdekker

Bericht door iplf »

Type gehuurd: Mid-size SUV
Gereserveerd bij: Usa-Reisen
Opgehaald in: Las Vegas Airport
Afgeleverd in: Las Vegas Airport
Meegekregen: Hyundai IX35/Ford Escape
Wanneer: september 2011
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Neen, heb wel al 2 x daar het gevoel gehad dat je er ook een full size mag meenemen zonder dat iemand er om geeft.
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuze. Stonden heel wat wagens, waaronder: Kia, Ford Escape, Jeep Liberty, Chevrolet Tahoe, Dodge, Nissan
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring:
Hyundai IX35: 9. Hoewel niet meteen een typisch Amerikaanse auto waren we hier enorm enthousiast over. Koffer had opvallend veel ruimte (beduidend meer dan de Ford Escape) en de luxe vooraan was ruim voldoende. Auto had maar een paar 1000 mijl op de teller, dus over het rijden niet te klagen. Opvallende vermelding: de wagen was enorm wendbaar, met heel kleine draaicirkel, en ook zeer gunstig verbruik. Absolute aanrader. Ook nog digitale radio, die niet heel vlot te bedienen was. Uiteindelijk halverwege onze trip terug ingewisseld in Las Vegas omdat het olie-lampje begon te branden en we geen zin/tijd hadden nog ergens anders te wisselen. Dan maar de Ford Escape genomen
Ford Escape: 8. Gloednieuwe wagen (2e rit, 900 mijl). Rijcomfort en verbruik was net iets minder dan in de Hyundai, al was de motor wel iets pittiger. Overdadige, niet altijd even vlot te bedienen middenconsole vooraan. Zeer mooie auto en erg 'bombastisch' vanbinnen. Digitale radio was handig meegenomen. Mede dankzij het uiterlijk toch wel erg overtuigd door deze auto. Voor 4 personen gaat de koffer wel te krap zijn.
Leuk detail: de auto had nog geen nummer platen (nog maar enkele dagen geleden ingeschreven), enkel een voucher tegen de ruit. De Alamo-bediende vertelde dat hij in principe enkel in Nevada (inschrijvingsstaat) mocht rijden, maar dat het niet veel uitmaakt. In Californië een week mee gereden, en op geen enkel moment hiervoor tegengehouden. In een nationaal park toen we wat te snel reden wel even moeten stoppen. Het niet hebben van een nummerplaat was toen eerder een voordeel denk ik, want de ranger had weinig zin om aan de administratieve rompslomp van een bekeuring (rental, geen platen) te beginnen.
Bij Alamo in Vegas vrij vlot geholpen. Print-automaat werkte niet, dus een kwartiertje moeten aanschuiven de eerste keer. Het wisselen van de auto verliep heel vlot. Gewoon uitladen en terug inladen in auto naar keuze.
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

Type gehuurd: Full-size SUV FFAR
Gereserveerd bij: usareisen.de
Opgehaald in: MCO Orlando
Afgeleverd in: MCO Orlando
Meegekregen: Chevrolet Suburban FBI Black
Wanneer: 25-2 t/m 10-3 2012
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): gratis naar Premium, er waren geen Full-size's meer.
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen (niet erg)
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 11, hij is huge ! Lust wel wat.

Foto:
Afbeelding
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
GO66
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 150

Bericht door GO66 »

Vandaag net terug van een weekje Amerika, Los Angeles naar Las Vegas via Death Valley.

Type gehuurd: Midsize SUV
Gereserveerd bij: ebookers
Opgehaald in: LAX (Los Angeles International Airport)
Afgeleverd in: LAS (Las Vegas)
Meegekregen: KIA Sorento
Wanneer: 25 feb 2012 tot 2 maart 2012
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Vrije keuze. Ik werd naar de rij van de SUV's gestuurd en kon gewoon kiezen, Midsize en Fullsize stonden door elkaar. We haalden de auto 's morgens vroeg op, dus lekker rustig. Samen met mijn zoon alle auto's bekeken op ruimte voor koffers en staat van de auto (krasjes, deukjes e.d.). Uiteindelijk gekozen voor de KIA omdat deze ook een Sirius-radio had. Deze bleek achteraf niet te werken, maar de IPOD aansluiting deed wonderen!
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8
Al vaker gehuurd bij Alamo en altijd goede ervaringen. Deze keer geen gezeur over extra verzekeringen, alleen de 'road-side assistance' werd aangeboden, maar die hoefde ik niet. Vanwege de ebookers-deal moest ik een tank brandstof vooraf afrekenen. Uiteindelijk kwam dit neer op ruim $ 100,=!!!! Ik heb de auto wel zo leeg mogelijk terug gebracht. Hij schokte nog net niet, maar veel kan er ook niet meer ingezeten hebben. Stond al een mijl of 30 op leeg en het lampje brandde!
Auto reed prima, heerlijke reisauto en ook goed op minder gebaande paden. Geen 4-wheel drive en ook geen speciale banden, maar geen problemen gehad.
Kofferbakruimte uitstekend voor onze 3-persoons bagage, 2 koffers, 3 cabine koffers en 1 weekend tas. Jassen en drinken lagen op de achterbank, maar had er nog wel bijgepast. De auto lustte wel een aardige slok, maar ja daar krijg je dan ook wel comfort voor terug.
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Een Sorento is wel een upgrade want deze valt in de Standard SUV (SFAR) klasse ipv in de Midsize SUV (IFAR) klasse.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
GO66
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 150

Bericht door GO66 »

Ik dacht al dat het een upgrade was, de auto's voor fullsize en midsize stonden gewoon door elkaar, vrije keuze.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

@GO66, je bedoelt standard en midsize. Full size is nog een klasse groter.
jaspernts
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door jaspernts »

Type gehuurd: Fullsize SUV
Gereserveerd bij: Usareisen.de
Opgehaald in: Phoenix (Sky Harbor International Airport)
Afgeleverd in: LAX (Los Angeles International Airport)
Meegekregen: GMC Yukon XL
Wanneer: 16-2-2012 t/m 3-3-2012
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Nee, de meneer aan de balie heeft wel geprobeerd ons van alles aan te smeren.
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuzemogelijkheid. De man aan de balie vondt een Fullsize SUV iets te krap voor ons vieren, daarop kwam hij met een aanbod van $320,- voor de hele reis om een upgrade te nemen naar een Premium. Er stond namelijk volgens hem nog een Yukon XL. Na dit bod afgeslagen te hebben zakte de prijs, na zijn employee discount, naar $250,-. Ook dit hebben we snel afgewezen. Eenmaal aangekomen in de garage mochten we zelf een SUV uitkiezen uit de rij, hierbij stond ook de eerder genoemde Yukon XL. Onze keuze was dus snel gemaakt! Want er stonden voor de rest alleen nog wat Dodge Durango's. Onbegrijpelijk eigenlijk: eerst zou je moeten betalen voor een upgrade, en vervolgens mag je die upgrade voor nop zelf uitzoeken!
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9; erg fijne auto, zuipt wel een beetje, verder alles goed geregeld in principe door Alamo. Geen problemen gehad!

Foto:
Afbeelding

Afbeelding
ermers1973
Amerika-ontdekker

Bericht door ermers1973 »

Dodge Durango
Dodge Durango
Type gehuurd: FFAR / Full SUV (7 persoons)
Gereserveerd bij: Holidaycars.nl
Opgehaald in: San Francisco
Afgeleverd in: Los Angeles
Meegekregen: Dodge Durango
Wanneer: 4-20 Maart
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Nee,wel mogelijk voor $50.- per dag.
Verzekeringen waren al volledig. Alleen optie voor Road Assistent aangeboden gekregen, deze vriendelijk afgeslagen.
Afgewezen hadden niet perse 'n 4*4 nodig. Alleen in Sequoia park toegang met M&S banden of met sneeuwkettingen !!!
Heel klein beetje sneeuw gehad onderweg, wegen waren heel goed begaanbaar.
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen, was de enigste FULL SUV die er stond
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9 Erg prettig rijdende auto met zeer prettig benzineverbruik
Auto ruim voldoende voor 4 volwassenen en 1 baby Incl. bagage.
2 grote harde koffers,
2 grote zachte koffer
1 harde trolley
1 zachte trolley
1 kinderwagen
Na parkeerschade bij supermarkt (dader onbekend) hiervan schaderapport laten maken bij politie.
Deze niet nodig gehad omdat de schade volgens Alamo niet groot genoeg was.

Foto:
Bagageruimte
Bagageruimte
foto-3.JPG (30.94 KiB) 5279 keer bekeken
Alle bagage aan boord !!
Alle bagage aan boord !!
foto-5.JPG (36.58 KiB) 5279 keer bekeken
tetouani
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door tetouani »

Verhuurder: Hertz
Gereserveerd bij: Expedia
Opgehaald in: Las Vegas
Afgeleverd in: Las Vegas
Meegekregen: Chevrolet Camaro
Wanneer: 7-8-2010 - 28-08-2010
Upgrade genomen: Niet dat ik weet? Niks bijbetaald.
Keuzemogelijkheid: Toen ik bij de counter stond, zag ik allemaal plaatjes van de Camaro. Ik heb het niet eens over de SUV gehad die ik eigenlijk geboekt had. Ik zei meteen dat ik de Camaro wilde. En dat kon.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 10. Ik ben verliefd!!! Grijze Camaro met 6000 miles op de teller.
zergum
Amerika-ontdekker

Bericht door zergum »

Type gehuurd: Midsize
Gereserveerd bij: Americanestate.nl
Opgehaald in: Orlando int. Airport
Afgeleverd in: Orlando int. Airport
Meegekregen: In eerste instantie een Chrysler 200. Uiteindelijk Nissan Maxima
Wanneer: 18-03-2012
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Natuurlijk kregen we die aangeboden bij de balie. Het was volgens de verkoper veel leuker om met 2 pers. een Chevrolet Camaro te nemen. Hiervoor hebben we vriendelijk bedankt.
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Zelf kiezen. "Guy's, i don't have a midsize right now. Take the chrysler 200 or choose a nice minivan!"
We hadden dus gekozen voor de Chrysler aangezien een minivan met 2 wel erg overdreven was. Toen we bij de poort kwamen kregen we te horen dat de kentekenplaat verlopen was. Dus de auto kon weer terug.
Een minivan wilden we absoluut niet. Maar daar stond nog die leuke Nissan Maxima. Even een babbeltje gemaakt met een van de heren en we konden zo met premium klasse wagen weg. :clap: Premium voor de prijs van een middenklasse!
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 2e keer gehuurd bij Alamo. Beide keren zijn goed bevallen. Vriendelijk personeel en opzich geen gezeur als je je niet ophoud aan het verkooppraatje aan de balie.
gastxyz

Bericht door gastxyz »

Type gehuurd: Midsize SUV (volgens inleverticket IFAR)
Gereserveerd bij: USAreisen
Opgehaald in: Los Angeles (LAX)
Afgeleverd in: Los Angeles (LAX)
Meegekregen: Nissan Pathfinder (2012) / SRAR
Wanneer: 02.04.2012-20.04.2012
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): nee.
Keuzemogelijkheid of toegewezen: eigen keuze uit rijtje (genaamd: midsize?) SUV's.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9. Gekozen wegens maar 400 miles op de teller en dus nog goede banden, ik paste achter het stuur, volledig reservewiel+krik+boekje aanwezig. Geen gezeur bij het ophalen en inleveren. Reed verder goed, zoop wat teveel met de huidige brandstofprijzen. Volgende keer weer een wat kleinere SUV hopelijk, die ook wel aanwezig waren; maar allemaal 6000+ miles op de teller hadden en/of geen reserveband. Heb niet zo'n grote nodig voor mijn koffer + koelbox. Tot slot dus wederom (5e keer) een goede ervaring met Alamo.
carooltje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door carooltje »

Gereserveerd bij: eautohuur
Opgehaald in: San Francisco (SFO)
Afgeleverd in: Las Vegas (LAS)
Meegekregen: 2012 Chevrolet Captiva
Wanneer: 02-04-2012 - 13-04-2012
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): nee, ook niet aangeboden.
Keuzemogelijkheid of toegewezen: keuzemogelijkheid uit maar liefst 2 auto's.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8. Goede ervaring bij de Alamo counter. Er stond geen rij en we werden vriendelijk en beleefd te woord gestaan. Er werd ons geen upgrade aangeboden, maar wellicht dat men al wist dat er geen SUV's beschikbaar waren (rij was leeg in de garage). In de garage konden we kiezen uit een gloednieuwe Jeep Liberty of een Chevrolet Captiva met 4.000 miles op de teller. Doordat onze koffers niet in de Jeep Liberty pasten is het de Captiva geworden. Ik begreep dat deze auto in de VS enkel wordt geproduceerd voor de verhuurbedrijven en niet bij de dealer te koop is. Auto reed prima; al ging het wel snel met de brandstof. Inleveren in Las Vegas ging probleemloos. Prima ervaring met Alamo, ondanks dat er weinig keuze aan auto's in de garage was.
Frankdj
Amerika-ontdekker

Bericht door Frankdj »

Type gehuurd: Compact
Gereserveerd bij: Hertz.com
Opgehaald in: San Francisco (Ellis Street)
Afgeleverd in: San Diego (SAN)
Meegekregen: Chevrolet Aveo
Wanneer: 08-06-2011 - 28-06-2011
Prijs: Rond de 200 euro (goedkoop!)
Waardering: Extreem goede ervaring gehad bij Hertz! Allereerst was de drukte (waar iedereen altijd over klaagt downtown SF) totaal niet aan de orde. Ik stapte binnen, en na afsluiting van een extra verzekering van 4 dollar per dag had ik binnen 10 minuten de auto. Daarnaast heb ik een lekke band gehad midden in de avondspits in Los Angeles bij de Hollywood Bowl. Drukker dan dat word het niet, maar na een belletje naar het Hertz noodnummer was er binnen 20 minuten (!) een monteur die een nieuwe band erop legde. Ik mocht de auto de dag erna inwisselen bij de dichtstbijzijnde Hertz dealer zonder kosten. Echt niet verwacht dat het allemaal zo makkelijk zou gaan zonder dat het ten koste gaat van je vakantie.

Note mod (Marco):
Een aantal vragen/opmerkingen n.a.v. dit bericht afgesplitst naar: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=41640
jbdutch
Amerika-ontdekker

Bericht door jbdutch »

Type gehuurd: midsize suv
Gereserveerd bij: Hertz.nl
Opgehaald in: Sanford airport SFB
Afgeleverd in: Sanford airport SFB
Meegekregen: Ford escape
Wanneer: 13 april t/m 4 Mei 2012
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: nee
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8,vlotte afhandeling op het vliegveld na wat onduidelijkheid over mijn gold membership en de creditkaart op naam van mijn vriendin.
Blij dat ik niet bij Budget/Avis moest zijn want daar stond een vette rij.
Ford escape is een prima wagen,alleen kwam ik niet verder dan zo'n 1 op 9.
Thierry73
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Thierry73 »

Gereserveerd bij: Skyscanner.nl
Opgehaald in: Newark
Afgeleverd in: Newark
Meegekregen: Jeep (model effe vergeten)
Wanneer: 30 april t/m 06 mei 2012
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Geen upgrade genomen.
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Mocht zelf kiezen, stonden twee SUV's nog op het parkeerterrrein. Deze gekozen nav de ruimte op de achterbank (met 3 kinderen wel handig)

8. Prima auto, alleen zuipt hij wel benzine, maar dat kan je verwachten bij een grotere auto.
Verder heerlijk gereden, ongeveer 1000 mile, zonder problemen.
Service bij Alamo wat minder vriendelijk dan de vorige keer, maar geen klachten. Hoort misschien bij de maandagmorgen :mrgreen:
Bij inleveren vlakbij de auto afgetankt en ook geen andere extra kosten meegekregen.
Van Niagara terug naar Marathon kwamen we door een vlinderkolonie, waarbij ik wel erg snel door de ruitenwisservloeistof heen was, waarschijnlijk dus niet erg gevuld meegekregen.
Auto was verder schoon.
Frans H
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Frans H »

Type gehuurd: economy
Gereserveerd bij: Expedia
Opgehaald in: LV
Afgeleverd in: LV
Meegekregen: Nissan Verso
Wanneer: 9 tot 19 mei 2012
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Geen upgrade genomen. Kreeg wel een mustang aangeboden "om lekker open te rijden" maar omdat ik niet goed tegen de zon kan leek me dat geen goed idee. Moest dan ook bijbetalen.
Keuzemogelijkheid of toegewezen: geen keuze: was de laatste

Alles ging netjes en naar behoren; auto was OK.
Verbruik 1:15 ( liter/km ) dus gewoon netjes.
Stond 2600 mile op de teller bij het ophalen. Bij inleveren 3900.
Prima auto voor als je alleen gaat.
MarcB
Amerikafan

Bericht door MarcB »

Gereserveerd bij: usareisen.de (drive-canada.de)
Opgehaald in: Calgary airport
Afgeleverd in: Vancouver (Granville street)
Meegekregen: Mitsubishi RVR
Wanneer: 21 april t/m 8 Mei 2012
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen, geen keuze
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9, had pas 3000 km op de teller en was zeer zuinig.

Foto:
Bijlagen
Huurauto Canada.jpg
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Gereserveerd bij: http://www.drive-usa.de (usareisen)
Opgehaald in: Orlando Sanford Airport
Afgeleverd in: Miami International Airport
Meegekregen: Chevrolet Captiva
Wanneer: 4 mei 2012
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Nee, ook niets aangeboden. Dmv 'save time' functie vooraf al alle gegevens ingevuld. Afhalen ging daardoor zeer vlot en ze probeerde niets aan te smeren (zelfs geen road side).
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuze uit meerdere Ford Escapes en de Chevy Captiva
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 7, prima auto en zat ruimte voor ons 2. Motor was alleen niet heel sterk en besturing volkomen gevoelloos (= veeeel te licht). Interieur was prima maar veel plastic en geen leuke extra's. Auto was daarentegen (mede dankzij zwakke motor) wel relatief zuinig (denk 23 mi per gallon). Ruimte een 8, interieur een 7, besturing een 4, overall een 7.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer