Bellen vanuit VS naar Nederland!?!?!

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
USInsider
Amerika-expert
Berichten: 7563
Lid geworden op: 22 dec 2004, 22:03

Re: Bellen vanuit VS naar Nederland!?!?!

Bericht door USInsider »

Hotel bij Los Angeles airport. Maar het is al wat jaren geleden.
Vier keer de hoorn opgepakt en teruggelegd, drie keer 'in gesprek' gekregen', twee keer ging de tel. over maar niemand pakte op.
Totaal $ 9 afgerekend hiervoor.
Gaby2305
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 feb 2015, 10:27
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Re: Bellen vanuit VS naar Nederland!?!?!

Bericht door Gaby2305 »

Thanks everybody! :thumbup:
09/10/15 - 05/11/15: Rondreis Amerika >>> http://gaby-naomi.reislogger.nl/
Gebruikersavatar
RiverCola
Amerika-expert
Berichten: 6344
Lid geworden op: 16 nov 2007, 16:20
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Rotterdam

Re: Bellen vanuit VS naar Nederland!?!?!

Bericht door RiverCola »

Is regelmatig bellen niets iets van enkele decennia geleden? Mijn vriend heeft voor onze laatste vakantie naar Zuid-Oost Azie skype op z'n moeders computer gezet. Met skype kun je namelijk ook chatten. Hij heeft haar geleerd hoe het werkt en elke keer als we ergens kwamen waar we wifi hadden schreef hij haar een berichtje (waar we waren, wat we meegemaakt hadden). Zij stuurde dan weer een berichtje terug. Vond zij erg leuk! En ze is al achterin de 70!

Mijn ouders zijn een stuk jonger en hebben gewoon whatsapp en facebook, dus die blijven sowieso wel op de hoogte. :wink:
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Bellen vanuit VS naar Nederland!?!?!

Bericht door Division »

Bellen via Facebook Messenger en WhatsApp werkt prima bij wifi. Als mensen jou nodig hebben in nood of andersom maken die paar euro kosten ook niet uit.
Afbeelding
Gebruikersavatar
bello
Amerikakenner
Berichten: 1188
Lid geworden op: 06 jan 2010, 20:28
Locatie: NL

Re: Bellen vanuit VS naar Nederland!?!?!

Bericht door bello »

PSVwally schreef:
bello schreef:Als het alleen gaat om het dagelijks laten weten dat je ok bent, zou ik gewoon een sms sturen
Sms-en is wel zo van 2010 :mrgreen:
Wij stuurden 's ochtends en 's avonds gewoon een paar whatsapp berichtjes via de free wifi in het hotel of bij een Starbucks, fastfoodketen of supermarkt.
Het grote voordeel van sms is dat je er geen 3G of wifi voor nodig hebt. In NL gebruik ik alleen nog sms voor die eenzame sterveling met een baksteen-nokia, maar op al die internetloze plekken in de VS stuur ik toch best vaak zo'n jaren '00 sms. Ik heb (zeker buiten de steden) maar weinig geduld om steeds als ik iets te melden heb op zoek te gaan naar Starbucks, Mac of supermarkt en daar weer allerlei moeite te doen om verbinding te maken, om zo 50 cent uit te sparen 8)
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
jwensammy
Amerikafan
Berichten: 355
Lid geworden op: 15 aug 2011, 09:21
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: The Netherlands

Re: Bellen vanuit VS naar Nederland!?!?!

Bericht door jwensammy »

Al eerder hier op het forum vermeld..
Ringcredible app installeren op smartphone, de gebelde ziet gewoon je gsm nr.
2ct per minuut vast 7ct gsm's overal ter wereld. Werkt via wifi, ook op tablet te installeren.
Makkelijk ook als je naar buitenland moet bellen of je bel bundel op is.
Gebruikersavatar
d1eaana
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 jan 2015, 15:23

Re: Bellen vanuit VS naar Nederland!?!?!

Bericht door d1eaana »

Ik weet niet hoelang je gaat. Maar je kan voor tussen de 40$ en 50$ een Amerikaanse prepaid simkaart kopen met ongelimiteerde internet, bellen(in Amerika). Als je telefoon simlock vrij is kan je zo'n simkaart kopen en whatsappen, skypen etc wanneer je wilt!
Gebruikersavatar
d1eaana
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 jan 2015, 15:23

Re: Bellen vanuit VS naar Nederland!?!?!

Bericht door d1eaana »

Dat is dus voor een maand, die prijs van de simkaart en gaat in op de datum dat je 'm aanschaft
Gebruikersavatar
Karin45
Amerika-ontdekker
Berichten: 77
Lid geworden op: 27 okt 2015, 16:38
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Bellen vanuit VS naar Nederland!?!?!

Bericht door Karin45 »

Zogauw je een wifi verbinding hebt kan je toch geheel gratis via what app tegenwoordig bellen of werkt dat in het buitenland niet zo ?
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Bellen vanuit VS naar Nederland!?!?!

Bericht door Mrvanilla »

Ja hoor, dat gaat prima. Via Facebook-messenger kan het ook.
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
Big_Mo
Amerika-expert
Berichten: 1548
Lid geworden op: 05 dec 2013, 19:03

Re: Bellen vanuit VS naar Nederland!?!?!

Bericht door Big_Mo »

Facebook is zoooo 2000 :lol: :thumbup: Whatsapp werkt super! Overigens ik weet niet hoe Nederlandse telefoons werken. T-Mobile hier in de VS geeft mij Wifi bellen. Of te wel als ik geen dekking heb kan ik alsnog via Wifi bellen en dit gaat gewoon van mijn normale minuten af. Volgens een collega van mij werkt dit ook voor het buiteland.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer