Ben ik nou de enige (Nederlandse) die daar moeite mee heeft sinds ze hier woont? Het lijkt ook wel alsof de regering er totaal niet mee bezig is hier iets aan te doen (sterker nog, dat is misschien ook wel echt zo

Dingen waar ik me groen en geel aan erger: je auto onwijs lang stationair laten draaien als je even een winkel inloopt (want dan blijft hij lekker koel..), afval uit je auto dumpen op straat (asbakken, lege blikjes, noem maar op), afval scheiden; nooit van gehoord, onwijs grote verpakkingen voor kleine dingetjes, bergen tasjes bij elke winkel waar je naartoe gaat, lekker zelf alles verbranden op een stapeltje in je tuin, bergen reclamefolders in je brievenbus (en geen mogelijkheid om dat te stoppen?).
Het lijkt ook wel soms alsof het Amerikanen geen donder kan schelen en ze totaal niet bezig zijn met de generaties na hen. Zo'n prachtig land met prachtige natuur en dan maken "ze" er zo'n bende van...
Ik was in Nederland echt geen milieufreak ofzo maar ik heb het idee dat ik, als doorsnee figuur, vele malen meer mileubewuster ben dan de gemiddelde Amerikaan. Ik hoop echter dat ik het mis heb