Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Problemen met betalen via NL-creditcard in USA
Problemen met betalen via NL-creditcard in USA
Ik heb nu al diverse keren geprobeerd met mijn Nederlandse creditcard orders te plaatsen op Amerikaanse sites (walmart bijv.) om spullen te bestellen voor onze dochter die afgeleverd moeten worden in Amerika.
Probleem is dan dat je de bijbehorende adresgegevens van je kaart in moet voeren als payment adress, een staat in moet voeren en daar zit het hem denk ik in.. Er is vaak geen mogelijkheid om Nederland in te voeren en je moet een Amerikaanse staat uitkiezen. Vervolgens wordt de bestelling gecanceld omdat je adres niet correspondeert.
Je zou toch van een bedrijf zoals Walmart verwachten dat ik daar kan bestellen? Gekke is dat het eerder wel gelukt is...
Wie heeft hier ervaring mee of een optie..?
Probleem is dan dat je de bijbehorende adresgegevens van je kaart in moet voeren als payment adress, een staat in moet voeren en daar zit het hem denk ik in.. Er is vaak geen mogelijkheid om Nederland in te voeren en je moet een Amerikaanse staat uitkiezen. Vervolgens wordt de bestelling gecanceld omdat je adres niet correspondeert.
Je zou toch van een bedrijf zoals Walmart verwachten dat ik daar kan bestellen? Gekke is dat het eerder wel gelukt is...
Wie heeft hier ervaring mee of een optie..?
Laatst gewijzigd door moyzo op 27 mar 2012, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Probelemen met betalen via NL-creditcard in USA
Je kunt toch gewoon de adresgegevens invoeren van je dochter, daar waar de spullen heen moeten; jouw creditcard loopt via jouw bank of via ICS en daar worden jouw adresgegevens niet gebruikt, dus maakt het m.i. ook niet uit wat je daar invoert, als de naam op je card maar correspondeert met de naam die je opgeeft.
Re: Problemen met betalen via NL-creditcard in USA
Nee helaas daar zit net het probleem. Ze checken je card met de bijbehorende adresgegevens. Heb net met MasterCard gebeld en die bevestigden dat. Heb het ook geprobeerd met Amerikaanse adres maar dat gaat dus niet.
Laatst gewijzigd door moyzo op 27 mar 2012, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- DVDGuy
- Amerika-expert
Re: Probelemen met betalen via NL-creditcard in USA
Loopt jouw kaart via ICS of is deze gekoppeld aan jouw bankrekening?
Via ICS..DVDGuy schreef:Loopt jouw kaart via ICS of is deze gekoppeld aan jouw bankrekening?
Gebruik paypal
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
- DVDGuy
- Amerika-expert
Daar kan je niet online mee betalen bij winkels als Wallmart; zie topicstart6foot6 schreef:Gebruik paypal

- DVDGuy
- Amerika-expert
Ik heb met mijn Visa nog nooit de adresgegevens hoeven opgeven, maar ik heb ook nooit online bij de Wallmart geshopt.moyzo schreef:Via ICS..DVDGuy schreef:Loopt jouw kaart via ICS of is deze gekoppeld aan jouw bankrekening?

Ik lees dat even niet terug in de openingspost, maar je kunt naar mijn weten gewoon met Paypal betalen bij Walmart. Vaak genoeg gedaan, ook recent (vorige week).DVDGuy schreef: Daar kan je niet online mee betalen bij winkels als Wallmart; zie topicstart
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
klopt, gewoon even met paypal betalen. Dat moet geen probleem zijn. Ik ken genoeg nederlanders en Belgen die dat doen
Ik heb het al vaak meegemaakt dat ik met mijn Nederlandse credit card iets niet kan betalen, inderdaad vanwege het adres. En dan woon ik nog wel in de VS, maar als er maar net iets anders is aan het adres format, dan pikt het systeem dat al niet. Dat was erg lastig toen we hier net woonden en ik nog geen andere betaalmiddelen had. Overigens kan de begunstigde dat probleem wel omzeilen, dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt, maar als je online iets bestelt bij een winkel, dan wensen ze het risico niet te lopen dat het fout gaat. Paypall zou wel moeten lukken, dat is ook altijd mijn laatste redmiddel if all else fails 

Dus jij ontvangt helemaal geen rekeningen of nieuwe credit cards? Zo'n kaart wil ik ook welDVDGuy schreef:
Ik heb met mijn Visa nog nooit de adresgegevens hoeven opgeven, maar ik heb ook nooit online bij de Wallmart geshopt.![]()

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Is het niet handiger je dochter geld te sturen (bv. via Paypal) en haar zelf de spulletjes te laten kopen ?
Dat zou kunnen, op zich helemaal niet verkeerd, heb ik ook in gedachten gehad maar ze heeft nauwelijks tijd om te gaan shoppen. ( Trainen, leren, wedstrijden)oortjes schreef:Is het niet handiger je dochter geld te sturen (bv. via Paypal) en haar zelf de spulletjes te laten kopen ?
In dat geval zou ze ook kunnen betalen met haar extra card( we hebben een extra card genomen op onze rekening waar ze daar wel eens wat mee betaald)
Maar natuurlijk is dat niet zo leuk als een cadeau per post ontvangen.
Ik heb inmiddels contact gehad met Walmart, hun tips wederom uitgeprobeerd, wat en hoe ik van alles in bepaalde adreslines in moest voeren maar elke keer was het weer mis en werd hij gecanceld. Daarna nog met de tip van Paypall geprobeerd, maar volgens mij hebben ze gewoon nu elke poging gecanceld want ook die werkte niet. Volgens walmart zou het met het IP-adres te maken kunnen hebben wat niet in Amerika is.
Dus voor mij geen Walmart meer en ben ik overgestapt naar Amazon.com en heb het zelfde cadeau, weliswaar zelfs nog 20 dollar goedkoper en in cadeauverpakking met persoonlijke tekst zonder prijsvermelding op de rekening besteld gisteren.
Ik kreeg vanacht al een bevestiging met track en tracecode van DHL dat het waarschijnlijk al vandaag ipv maandag waarop ik het gevraagd had te bezorgen bezorgd zou worden. ( op zich niet erg want ze vliegen vandaag toch naar een andere staat voor het weekend voor wedstrijden en kan ze het maandag op haar verjaardag pas ophalen bij the postoffice van de universiteit)
Gebruik hotspot shieldmoyzo schreef: Volgens walmart zou het met het IP-adres te maken kunnen hebben wat niet in Amerika is.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb nu twee keer geprobeerd een walmart order te betalen maar paypal, maar ook paypal lukt niet!!
Iemand tips???
Oh ja, ik heb het wel via een guest account geprobeerd, ik weet niet of dat uitmaakt?
Iemand tips???
Oh ja, ik heb het wel via een guest account geprobeerd, ik weet niet of dat uitmaakt?
Van de Walmart website:
International Shipping
The Walmart.com website only ships orders to addresses within the 50 states, APO / FPO military addresses, American Samoa, Guam, Northern Mariana Islands, Puerto Rico and the U.S. Virgin Islands. Promotional shipping offers, including 97-Cent Shipping, do not apply to deliveries outside the 48 contiguous United States.
All listed prices are in U.S. dollars, and we do not accept checks or money orders. Please do not send cash.
To ensure the safety and security of your financial information and prevent unauthorized use of your credit or debit card, Walmart.com performs security checks, in partnership with third parties. Unfortunately, some non-US based cards may not pass the designated information and security checks. Failure to meet the appropriate security criteria will prevent Walmart.com from completing your transaction. A notification with the final status of your order will be sent via email; however, to ensure the security and privacy of our customers, we will be unable to provide additional details for any incomplete orders.
We do not ship to Canada or other destinations outside the U.S., except as noted above.
If you are looking for information about Wal-Mart Stores outside the U.S., please visit Wal-Mart International Operations.
Dus vermoedelijk een security check die dwars ligt.
International Shipping
The Walmart.com website only ships orders to addresses within the 50 states, APO / FPO military addresses, American Samoa, Guam, Northern Mariana Islands, Puerto Rico and the U.S. Virgin Islands. Promotional shipping offers, including 97-Cent Shipping, do not apply to deliveries outside the 48 contiguous United States.
All listed prices are in U.S. dollars, and we do not accept checks or money orders. Please do not send cash.
To ensure the safety and security of your financial information and prevent unauthorized use of your credit or debit card, Walmart.com performs security checks, in partnership with third parties. Unfortunately, some non-US based cards may not pass the designated information and security checks. Failure to meet the appropriate security criteria will prevent Walmart.com from completing your transaction. A notification with the final status of your order will be sent via email; however, to ensure the security and privacy of our customers, we will be unable to provide additional details for any incomplete orders.
We do not ship to Canada or other destinations outside the U.S., except as noted above.
If you are looking for information about Wal-Mart Stores outside the U.S., please visit Wal-Mart International Operations.
Dus vermoedelijk een security check die dwars ligt.
-
- Amerika-ontdekker
@moyzo, bedankt!
Het is me ondertussen gelukt
. Gisteravond lag de site er opeens uit (00.15) en toen kon ik dat niet meer posten.
De reden dat het gelukt is: hotspot shield. Bedankt 6foot6
!
Dus via hotspot shield heb ik de site van walmart bezocht, alles in het mandje gedaan en afgerekend met paypal!
Dit is een last van mijn schouders aangezien we met de tent gaan kamperen en ik toch wel graag zeker wilde weten dat er een tent voor ons
klaar lag bij de walmart (dus het ging om een site to store order).
Het is me ondertussen gelukt

De reden dat het gelukt is: hotspot shield. Bedankt 6foot6

Dus via hotspot shield heb ik de site van walmart bezocht, alles in het mandje gedaan en afgerekend met paypal!
Dit is een last van mijn schouders aangezien we met de tent gaan kamperen en ik toch wel graag zeker wilde weten dat er een tent voor ons
klaar lag bij de walmart (dus het ging om een site to store order).
Dat is me destijds ook gelukt met het bestellen van een matrastopper die mijn dochter daar afgehaald heeft maar een bestelling laten bezorgen ging niet, ook niet via paypall.
Ik ben uitenindelijk gaan zoeken via Amazon.com en heb het artikel daar veel goedkoper gevonden en besteld, werd keurig na 1 dag geleverd en voor een paar dollar meer in kado verpakking met persoonlijke boodschap.
Ik ben uitenindelijk gaan zoeken via Amazon.com en heb het artikel daar veel goedkoper gevonden en besteld, werd keurig na 1 dag geleverd en voor een paar dollar meer in kado verpakking met persoonlijke boodschap.
Laatst gewijzigd door markro op 02 mei 2012, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Vandaag via PayPal onze bestelling bij de WalMart afgerond, ship-to-store! Met de creditcard lukte het inderdaad niet. En nu maar hopen dat die spullen daar straks dan ook zijn 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 957 Weergaves
-
Laatste bericht door Maritabma
-
- 6 Reacties