Alles Amerika

Welkom op het AllesAmerika.com forum, het grootste en gezelligste forum over de Verenigde Staten van Amerika met meer dan 19.000 leden! Als je volledige toegang wilt hebben tot alle forumfuncties, moet je je hier aanmelden voor een gratis account. Als geregistreerde gebruiker:

- heb je toegang tot alle AllesAmerika.com forums;
- zie je minder reclamebanners op het forum;
- kun je actief deelnemen aan alle discussies en vragen stellen aan andere leden;
- kun je Amerika-gerelateerde items tweedehands kopen en verkopen;
- kun je hotelbeoordelingen lezen en plaatsen;
- kun je reisverhalen lezen en plaatsen.

Klik hier om je gratis AllesAmerika.com-account aan te vragen.

Je krijgt dan binnen 2-3 uur een activatiemail waarmee je je account direct kunt activeren. Vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

bellen vanuit Amerika naar NL met vaste lijn

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.

bellen vanuit Amerika naar NL met vaste lijn

Berichtdoor cincijansen » 30 aug 2011, 21:17

Ik gebruik normaal gesproken Skype om in contact te blijven met familie, vrienden e.d. Nu loop ik steeds tegen problemen aan met de verbinding. Onze verbinding is goed, maar die van familie in NL niet (oude computers, langzame internetverbinding).

Hoe kan ik zo goedkoop mogelijk bellen vanuit Amerika naar NL via een vaste lijn? Dus niet mobiel, ik heb nl nog een simpel prepaid ding :roll: (ben nog aan het uitzoeken welk mobiel contract voor ons het beste is).

Ik heb het forum doorzocht, maar kon het niet vinden.
We put chili on our spaghetti. On purpose. And we like it!
cincijansen
Amerikakenner

Advertisement

Re: bellen vanuit Amerika naar NL met vaste lijn

Berichtdoor Loek » 30 aug 2011, 21:34

Je kunt met Skype ook naar vaste nummers of mobiele nummers bellen. Als jouw verbinding goed is, lijkt me dat een voordelige oplossing (2 ct/minuut naar vaste nummers, 25ct/minuut naar mobieltjes). Je hoeft geen abonnement te hebben; je stort middels een CC een bedrag op je Skype account en kunt dan daarmee bellen tot het op is en je het weer opnieuw opwaardeert. Als je wel een abonnement neemt is het nog goedkoper, dat kan dan weer voordeliger zijn als je veel belt.

Internationaal bellen met Skype
Laatst bijgewerkt door Loek op 30 aug 2011, 21:40, in totaal 1 keer bewerkt.
Loek
Amerika-expert

Berichtdoor Rob » 30 aug 2011, 21:39

Wij bellen ook altijd via skype naar de (schoon)ouders hun vaste lijn zij hebben namelijk geen computer werkt altijd goed mits je een redelijke ontvangst hebt, soms is de wifi zo traag dat je er steeds uitgemikt wordt maar met een stabile wifi is het geen enkel probleem.
Rob
Amerika-expert

Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 20

Berichtdoor Dento » 30 aug 2011, 22:33

Je kunt ook bij bijvoorbeeld 7 Eleven of Safeway een telefoonkaart van $5 kopen waarmee je voor 2 cent per minuut naar Nederland belt. Dat is wat mijn ouders altijd doen als ze hier zijn.

Edit: PennyTalk, dat zijn de kaarten van $5 waar je 220 minuten mee naar Nederland kunt bellen. Als je niet vaak wilt bellen maar wel goedkoop wilt kunnen bellen (en bijv. geen maandlasten wilt hebben) is dat een goede optie.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Dento
Amerika-expert

Berichtdoor johan67 » 30 aug 2011, 23:25

Bij Skype voor 10 dollar per maand alle vaste nummers overal ter wereld onbeperkt bellen.
Even zoeken op hun site, ik doe het al jaren. Mijn telefoonrekening ging van ongeveer 700 dollar per maand naar 10 dollar.
johan67
Amerikafan

Berichtdoor Rudolfje » 31 aug 2011, 00:12

Ik gebruik vonage en betaal voor wereldcontract 15 dollar voor de eerste 3 maanden en daarna 25 per maand. Dit is met behoud van eigen nummer en kan zo lang bellen als ik wil.
Goede gesprekskwaliteit en ik kan met normaal draadloos toestel bellen.
Rudolfje
Amerikafan

Berichtdoor cincijansen » 31 aug 2011, 02:57

Bedankt voor de reacties. Heb zojuist een Skype 12 maanden unlimited Europe gekocht. Onbeperkt bellen naar vaste nummers in Europa. Koste me in totaal 61,08 euro voor een jaar (inclusief 15% korting). Even een tip: voordat je een bestelling met je Amerikaanse creditcard doet: vergeet niet op je Skype-account je currency aan te passen naar dollars. Dat was ik dus vergeten :roll: :oops: Nu wordt het in Euro's afgeschreven
We put chili on our spaghetti. On purpose. And we like it!
cincijansen
Amerikakenner

Berichtdoor Vol » 31 aug 2011, 18:45

Het is wat laat zie ik maar voor over 12 maanden een overweging... Ik gebruik Voipbuster op een normale Siemens Gigaset telefoon.

Voipbuster kost me $10 en dan krijg je 100 freedays waarmee je over een groot aantal landen in de wereld gratis naar vaste lijnen kunt bellen en in de US gratis naar vast en mobiel. Na die 100 dagen gebruik je die $10 credit (naar NL is dan 0.02 per minuut). Als dat op is koop je weer nieuw credit en beginnen de 100 dagen weer opnieuw.

Je krijgt er ook gratis een lokaal nummer bij zodat jij lokaal bereikbaar bent. Voordeel is imo dat je een vaste tel kunt gebruiken (zolang die voip ondersteunt) maar ook je PC of apps op de iPhone. Als ik dus in Europa ben bel ik gratis met mn vrouw in de US op die account. Beetje zelfde features als Skype maar dan goedkoper en een groter bereik.
Vol
Amerikafan

Keer terug naar Amerika algemeen