Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Roadtrip Chicago - Seattle
Roadtrip Chicago - Seattle
Mijn vriendin en ik hebben het idee om eind september in 3 weken van Chicago naar Seattle te rijden. Op dit moment hebben wij nog geen route vast staan behalve dan het begin en eind punt.
Hebben jullie misschien (uit ervaring)al tips van wat we onderweg echt moeten bezoeken? (behalve dan Mount Rushmore, Yellowstone NP)
Hebben jullie misschien (uit ervaring)al tips van wat we onderweg echt moeten bezoeken? (behalve dan Mount Rushmore, Yellowstone NP)
2012 San Francisco - San Francisco ( Zuid-West)
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Roadtrip Chicago - Seattle
Als je nog geen idee hebt van wat je wilt zien, waarom kies je dan voor Chicago-Seattle? Je zult veel lange reisdagen en saaie stukken hebben. Ligt er al iets vast?
In South Dakota is behalve Mt Rushmore nog veel meer te zien (Badlands nP, Custer SP, Crazy Horse) en in Washingon heb je ook een aantal nationale parken. Met voldoende tijd kun je nog langs Glacier NP rijden.
Zie voor SD en Yellowstone ons 2004-verslag, voor Seattle en omgeving ons 22006-verslag.
In september sluiten er in Yellowstone al wat voorzieningen. Wil je eind september vertrekken, dus grotendeels in oktober reizen?
Marianne
In South Dakota is behalve Mt Rushmore nog veel meer te zien (Badlands nP, Custer SP, Crazy Horse) en in Washingon heb je ook een aantal nationale parken. Met voldoende tijd kun je nog langs Glacier NP rijden.
Zie voor SD en Yellowstone ons 2004-verslag, voor Seattle en omgeving ons 22006-verslag.
In september sluiten er in Yellowstone al wat voorzieningen. Wil je eind september vertrekken, dus grotendeels in oktober reizen?
Marianne
Keuze voor Chicago - Seattle hebben we genomen omdat we allebei heel graag een keer naar Chicago willen en omdat mijn vriendin 2 jaar in Seatlle heeft gewoond. Wat betreft het tijdstip hadden wij liever eerder in het jaar gegaan maar dit is waarschijnlijk niet mogelijk in verband met werk.
Ik ga jullie verslagen met plezier doornemen.
Kevin
Ik ga jullie verslagen met plezier doornemen.
Kevin
2012 San Francisco - San Francisco ( Zuid-West)
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hebben vorig jaar de route Toronto-Vancouver gedaan. We zijn via Chicago gereden. Misschien heb je iets aan onze ervaringen?
Elly
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties