Even voorstellen: _Linn_

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
_Linn_
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2017, 16:41
Aantal x V.S. bezocht: 2

Even voorstellen: _Linn_

Bericht door _Linn_ »

Hallo allemaal,

mijn naam is Linda, ik ben 26 jaar en ik woon doodgewoon in Nederland haha.
Ik ben flink geïnteresseerd in Amerika. Ik ben er nog maar 1x geweest (nouja officieel 2x maar die eerste keer was ik nog erg jong dus daar weet ik weinig van). Ik ben toen in Hanford, Californië geweest, heb daar toen voor 7 weken op een dressuurstal 'gewerkt'.
Hoewel ik voornamelijk de omgeving van de stal heb gezien ben ik toch verliefd geworden op het land. Ik ben 1 dag naar LA geweest en ook meegeweest naar Sacramento op concours.

Ik wil dolgraag nog meer van Amerika gaan ontdekken en ik ben serieus ook geïnteresseerd in emigreren erheen maar ik weet dat dat absoluut niet zomaar makkelijk gaat.
Ik ben ook heel erg geïnteresseerd om mensen uit Amerika te leren kennen en Amerikaanse vrienden te maken. Nu is mijn vraag of er online daarvoor iets mogelijk is? Om online Amerikanen te ontmoeten. Ik ken de site interpals al maar dit loopt naar mijn idee niet helemaal...

Graag hoor ik jullie reacties, ook dus van mensen die al in de VS wonen.

Groetjes Linda
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Even voorstellen: _Linn_

Bericht door PSVwally »

Hallo Linda. Welkom op het allesamerika forum

Met Amerikanen leren kennen kan ik je niet helpen, maar misschien is het een idee om eens een keer een reis of een groepsreis te maken.
Ik ben ook diverse keren alleen geweest en ik weet niet of het veel scheelt of ik een jongen ben, maar Amerikanen zijn over het algemeen altijd in voor een praatje en lullen de oren van je kop, dus contact maken is nooit echt moeilijk.
_Linn_
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2017, 16:41
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Even voorstellen: _Linn_

Bericht door _Linn_ »

Hallo,

dankje voor je antwoord!
Ik zou dolgraag een reis naar Amerika maken maar helaas heb ik daar op dit moment geen geld voor, kost toch aardig wat ook met verblijf en dergelijke... Dus dat gaat helaas nog wel een poos duren voor ik er weer eens heen ga.

Groeten Linda
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer