Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Ruben

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
RubenvanD
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Even voorstellen: Ruben

Bericht door RubenvanD »

Hoi AllesAmerika leden,

Wie ben ik?
Ik ben Ruben en ben nu 20 jaar en nu studerende aan de Hanze Hogeschool (International Business School) Toen ik 16 was ging ik voor het eerst naar Amerika met mijn ouders, we gingen naar North Carolina. Dit sprak me zo erg aan dat ik besloot om een jaar naar een High School in Amerika te gaan. Ik kwam terecht bij de meest fantastische familie in Kansas, Salina die ik me ooit zou kunnen voorstellen! Dat jaar was voor mij de grootste en mooiste ervaring van mijn leven tot dusver! Sindsdien ben ik drie keer terug gegaan naar Amerika en elke kaar naar Salina, Kansas.

Waarom AllesAmerika?
Een vriend van mij (Heine) en ik hebben een aantal maanden terug besloten om een Road Trip door West-USA te maken (eigenlijk is deze introductie dus ook voor hem) Omdat ik in het verleden al vele malen heel erg veel nuttig advies van AllesAmerika heb afgehaald leek het me nu ook het meest handige om hier de echte Amerika experts te vragen voor elk mooi plekje en weggetje!
USInsider
Amerika-expert

Re: Even voorstellen: Ruben

Bericht door USInsider »

Welkom hier ! en wat gaaf dat je zo een goede ervaring hier had in de US met je gastgezin.
En ja er zijn hier deelnemers die al aardig wat miles door de US gecrosst hebben en graag 'nieuwkomers' van advies dienen.
Profiteer ervan ! En voor straks, een goede reis gewenst !
guinevere
Amerika-expert

Re: Even voorstellen: Ruben

Bericht door guinevere »

Welkom Ruben!

Wat leuk dat je high school jaar zo goed bevallen is! Ga je nog altijd terug naar je gastgezin wanneer je weer naar Salina gaat?

Alvast een fijne vakantie gewenst! Het westen is weer heel anders dan NC & Kansas, maar zeker niet minder leuk.
Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer