Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Willem90
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Even voorstellen!

Bericht door Willem90 »

Hallo allemaal,

Mijn naam is WIllem, 22 jaar. Ik heb altijd al, eigenlijk vanaf dat ik een klein kind was, eens naar de VS willen reizen. Daarbij heb ik via een forum een aantal maanden terug een ontzettend leuke vrouw leren kennen, wonend in Syracuse, New York. Normaal zou ik de liefde niet zo ver zoeken, maar laten we zeggen dat het zo goed klikt tussen ons dat ik in dit geval een uitzondering maak. We hebben het er al over gehad om elkaar eens "in het echt" te ontmoeten, wat me geweldig lijkt, aangezien ik zo twee vliegen in één klap kan slaan. Ik realiseer me dat dat niet helemaal zo makkelijk zal gaan als dat ik zou willen, en dat is eigenlijk ook de reden waarom ik me hier heb aangemeld. Hopelijk kan ik wat informatie inwinnen over de mogelijkheden qua reizen, kosten, benodigdheden en dat soort dingen dingen.

Groetjes
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Even voorstellen!

Bericht door Petra/VS »

Welkom hier, Willem. Jij bent net zo oud als mijn oudste en duidelijk net zo avontuurlijk ;). Ik zou zeggen, ga haar eens bezoeken als deel van een vakantie, want dat gedeelte van de VS is erg mooi. Hopelijk kunnen wij je hier op het forum ook verder helpen met advies en informatie.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer