Hai Hockey,
Wij hadden al een bericht van Petra gekregen en men heeft de berichten al aangepast, ik mocht niet vertellen wat ik voor werk deed en heb onbewust de naam van het bedrijf genoemd.
Wat betreft de gegevens, als je "Raffie en Linda" (24.000 hits) in google invoert kom je alles over ons te weten, waar we wonen, hoe ons bedrijf heet, wanneer we op reis zijn enz enz enz.
Het adres van ons reisbureau staat op onze website en jaarlijks gaan we verschillende malen met 65 man op pad en houden liveberichten bij, dus 1/2 vissend NL en Belgie weet precies wanneer we weg zijn. Om die reden hebben we dus altijd iemand op kantoor en in ons huis, voor de weken dat we er niet zijn en deze mensen hebben allemaal een zwarte band karate en een wapenvergunning.
Wij hebben namelijk een reisbureau wat sportvisreizen organiseert in IJsland, Denemarken en Noorwegen en zijn daarom bekend in heel NL en Belgie, elke zeevisser kent "Raffie en Linda"

Wij doen dus niets in de USA, willen ook geen reclame maken hier en willen geen reizen naar de USA gaan organiseren en zijn hier dus puur "privé" voor een eigen vakantie.
Goed misschien had ik hier beter annoniem kunnen komen, maar waarom, wij zijn wie we zijn toch ?
Doch bedankt voor jullie bezorgdheid, dit is zeker erg belangrijk voor alle andere bezoekers, maar voor ons niet.
ps alle inbrekers zijn welkom, men kan bij ons niet met cash geld betalen, dus is er geen geld en antiek hebben we niet, mijn hengels mag je weghalen, die krijgen we toch gratis
Maar wees gewaarschuwd, we zijn voorbereid en wachten op jullie, we zijn natuurlijk niet dom !