Na enige tijd hier hebben rondgekeken stuitte ik op dit topic en dacht: "Laat ik mezelf dan ook maar voorstellen".
Ik ben Stan, ik ben op dit moment 15 jaar oud.
De reden waarom ik mij hier op dit forum heb aangemeld is omdat ik helemaal gek ben op Amerika.
Mijn ultieme droom is om uiteindelijk nadat ik mijn studies heb afgemaakt, 2 jaar HAVO en daarna waarschijnlijk 4 jaar Forensisch ICT aangezien ik de politie altijd al leuk heb gevonden en ik heel handig ben met computers, te emigreren naar Amerika. Doordat het internet steeds vaker word gebruikt door criminelen moeten ze natuurlijk ook gestopt worden, dat doet eigenlijk het Forensisch ICT.
Ik zou dan het liefst in South Carolina gaan wonen doordat ik al meerdere mensen daar ken.
Ik ben nu 3x in Amerika geweest. 1x in Florida, 1x in West Amerika (omgeving Los Angeles, San Francisco, Las Vegas) en de laatste keer was in 2009 toen ben ik in Noord-Oost Amerika geweest (New York, Washington, Niagara).
Ik heb altijd erg veel moeite met school qua cijfers. In het eerste jaar ben ik net overgegaan maar dan ook net met 0.1 punten. In het tweede jaar ben ik van VWO afgestroomd naar HAVO waarbij ik nu ook nog moeite heb met cijfers. Als ik dit jaar mijn cijfers dan toch weet op te halen naar een overgangsrapport zit er een kans in dat we als beloning voor mij nog een keer naar Amerika gaan in oktober of december. Ik mag dan kiezen en mijn keuze valt op: South Carolina.
Zo ver mijn ervaringen met Amerika.
Mijn hobby's zijn het computeren, het Amerikaanse 'football'. Ik vind het ook leuk om te wandelen en fotografie vind ik ook nog eens erg leuk.
Ze zeggen dat je een knobbel hebt voor precieze vakken (Wiskunde, Natuurkunde etc) of voor de talen. In dat geval heb ik een talenknobbel, ik kan namelijk erg goed een taal spreken. Mijn Engels is daarbij zelfs nog beter als mijn Nederlands. Doordat ik meer Engels praat is mijn Nederlands eigenlijk wat slechter geworden zodat ik ook snel bij het praten een grammaticale fout zal maken.
Ik luister totaal niet naar wat de meesten van mijn leeftijd luisteren. Zij luisteren vooral naar rap, dubstep, hardstyle maar daar hou ik totaal niet van.
Ik ben wat dat betreft eerder een rustige jongen die het liefst naar soundtracks luistert van films.
Je kunt me tot heel lang online vinden op Skype en Facebook doordat ik namelijk erg veel met Amerikanen omga en dan heb je natuurlijk weer het tijdsverschil.
De reden waarom ik ook eigenlijk heel lang op sociale media zit is doordat ik namelijk op een meisje in Amerika verliefd ben geworden. Met haar praat ik dan dus erg veel (zit nu bijna op de 3000 berichten met haar, het op Skype tellen duurde wel lang maar uiteindelijk toch gelukt).
Als het mij lukt om mijn overgangsrapport te halen dan kies ik voor South Carolina zodat ik haar ook kan bezoeken.
Ik zou het eigenlijk al deze zomer gaan doen maar toen werden de vakantieplannen gewijzigd naar Israël. Wat ik natuurlijk erg teleurstellend vond.
Er schiet niet echt iets naar binnen om nog meer te vertellen maar wil jij misschien nog graag iets weten, vraag het gerust.
Ik sta open voor vragen.
Ik wens jullie allemaal nog een prettige dag,
Stan.