Reis RuthdeLange: Noordwest VS & Canada 2025.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
RuthdeLange
Amerikakenner
Berichten: 657
Lid geworden op: 08 apr 2017, 10:55
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis RuthdeLange: Noordwest VS & Canada 2025.

Bericht door RuthdeLange »

Hele goede tips voor plan B. Dank je wel!
Ik wacht idd het weer af om te bepalen of ik de High note trail(inclusief Gondel) ga doen. Maar als alternatief genoeg moois zie ik wel.
Fijn!
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis RuthdeLange: Noordwest VS & Canada 2025.

Bericht door Almere vak V »

AnnInBC schreef:
18 mar 2024, 21:06
@Almere vak V Grouse Mountain is zeker mooi en een leuk dag uitstapje, maar het is een echte "tourist trap". Tegenwoordig kost een ticket naar boven $80 per peroon. In dat ticket is de gondola inbegrepen alsook een stoeltjes lift naar de top, een Lumberjack show, vogel show, grizzly beren habitat en nog een paar dingen.
Wow?! $80?? Dat is wel heel veel. Ik moet zeggen dat ik het toen super leuk vond. Maar strakblauwe lucht. Boven op de berg nog een enorm pak met sneeuw. Mijn vrouw zei ook dat wij met onze gehandicapte dochter waren en dat het zo maar kan zijn dat zij en 1 begeleider gratis mochten. En dat je ook zoiets had als gezinstickets. Dat scheelde ook fors. Maar goed, zoals gezegd, we hebben het over jaren geleden...
Gebruikersavatar
AnnInBC
Amerikakenner
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 aug 2011, 07:07
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Vancouver, BC, Canada
Contacteer:

Re: Reis RuthdeLange: Noordwest VS & Canada 2025.

Bericht door AnnInBC »

Almere vak V schreef:
19 mar 2024, 18:35
Wow?! $80?? Dat is wel heel veel. Ik moet zeggen dat ik het toen super leuk vond. Maar strakblauwe lucht. Boven op de berg nog een enorm pak met sneeuw. Mijn vrouw zei ook dat wij met onze gehandicapte dochter waren en dat het zo maar kan zijn dat zij en 1 begeleider gratis mochten. En dat je ook zoiets had als gezinstickets. Dat scheelde ook fors. Maar goed, zoals gezegd, we hebben het over jaren geleden...
Ja, het is duur geworden! Ik denk dat ze nu ook nog tickets hebben voor het hele gezin wat het toch iets goedkoper maakt. Maar inderdaad een leuk uitstapje als je een halve of ganse dag hebt en met mooi weer zeker ook de moeite. Voor de prijs is er genoeg te doen en zien wat allemaal inbegrepen is in de prijs, vind ik.

Enkele jaren geleden had ik een jaarpas genomen (voor locals) en die was $140 per persoon waarmee je het hele jaar door zoveel als je wil op en neer kon gaan met de gondola en van alles kon genieten boven op de berg en als ik iemand meenam dan kreeg die persoon ook 50% korting. Daar heb ik toen regelmatig gebruik van gemaakt om naar boven te gaan. Ben ook een paar keer in de winter geweest toen want voor de andere 2 lokale bergen moet je winterbanden hebben om op de parking te komen (die ik toen niet had) en om bij de Grouse Mountain Parking te komen niet, want die is nog op lager gelegen gebied...dus dat was ideaal.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer