We waren er dan wel 4 weken vorig jaar, maar hier en daar hadden we te weinig tijd. Op andere plekken zat het weer niet mee.
Talkeetna hadden we te weinig tijd.
Vorige keer hadden we eeeeerg slecht weer in Denali. Vandaar nu 2 volle dagen. (zal 2x shuttle bus worden: 1x tot Wonder Lake, 1x tot Eielson Visitor Center)
McCarthy is voor ons beiden een must om terug naar toe te gaan. We hebben er in het dorp(je) goede vrienden gemaakt, zal zeer fijn zijn om hen weer te zien. Natuurlijk gaan we daar de gletsjer nog beter verkennen.
Valdez: mijn zoon gaat zeekajakken
Seward: onze glacier cruise was wat tegen gevallen (slecht weer) dus in de herkansing, en ik heb daar nog unfinished business

(ik wil absoluut boven geraken bij Harding Icefield - alle gif

is nu uit mijn lichaam en sinds augustus krijg ik andere medicatie, nu gaat mijn conditie met rasse schreden vooruit dus tegen volgende zomer moet dat normaal geen probleem zijn)
Homer: relaxed langs het strand wandelen, eagles spotten (voor mijn zoon), wellicht een excursie naar Kodiak
Kenai: vorige keer te weinig tijd voor het stadje zelf
Anchorage: geen stadsbezoek maar vooral voor de trails in de omgeving
De andere plekken zijn om de route rond te krijgen.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY