Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waarschuwing voor bezoekers Yellowstone en Grand Teton
-
Koopman
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Waarschuwing voor bezoekers Yellowstone en Grand Teton
Dt bericht kwam ik zojuist tegen als Breaking News op de site an CNN. Handig om op te letten als je de Yellowstone of Grand Teton bezoekt.
http://edition.cnn.com/2013/06/19/trave ... index.html
http://edition.cnn.com/2013/06/19/trave ... index.html
Eerste vakantie in USA 2013 met camper
-
Raafje87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Re: Waarschuwing voor bezoekers Yellowstone en Grand Teton
Noro, dat is toch geen al te prettig virus op vakantie....ken het uit de verpleegsector, het is een buikgriepvirus en erg hardnekkig. Zonde van je vakantie 
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Goh, zou het dat zijn wat ik nu heb? Alhoewel het niet heel erg hardnekkig is... Maar heb sinds gisteren last van mijn darmen en heb regelmatig een date met de toilet... (afgelopen drie dagen in Yellowstone en Grand Teton geweest...) Alhoewel het nu - na een nachtje slapen - het wel redelijk oké gaat...
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
-
desperate housewive
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Bedankt voor de waarschuwing. Wij zijn binnenkort in Yellowstone en Glacier; ik zal maar eens langs de huisarts langsgaan dat hij mij een goed anti-diarree middel kan voorschrijven. En tja, voor de rest, proberen een goede hygiëne aan te houden en hopen dat het ons niet overkomt.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, ja, in 10 achtbanen gaan en dan Yellowstone de schuld geven!SpaceAce schreef:Goh, zou het dat zijn wat ik nu heb? Alhoewel het niet heel erg hardnekkig is... Maar heb sinds gisteren last van mijn darmen en heb regelmatig een date met de toilet... (afgelopen drie dagen in Yellowstone en Grand Teton geweest...) Alhoewel het nu - na een nachtje slapen - het wel redelijk oké gaat...
Martin
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Touché 
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
-
Edne
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Als je echt het Norovirus oploopt, dan kun je beter uitzieken en geen diarreeremmers gebruiken. Zo krijgt je lichaam namelijk geen kans om het virus je lichaam uit te krijgen (want dat is de functie van diarree). Even een tip mijnerzijds, maar wellicht kun je wel de huisarts van te voren raadplegen wat wel verstandig is om in zo'n situatie op vakantie te doen, want je bent natuurlijk in een andere situatie dan normaal.desperate housewive schreef:Bedankt voor de waarschuwing. Wij zijn binnenkort in Yellowstone en Glacier; ik zal maar eens langs de huisarts langsgaan dat hij mij een goed anti-diarree middel kan voorschrijven. En tja, voor de rest, proberen een goede hygiëne aan te houden en hopen dat het ons niet overkomt.
2010: Florida
2012: Zuidwesten
2013: Las Vegas
2014: Utah & Colorado
2015: Gepland: van New York naar Miami
Over 5 weken verblijven wij met 4 kinderen een week in yellowstone en grand teton. Denk toch dat ik ook aan de remmers zal gaan als er een ziek word, zit er niet zo op te wachten in een camper.....Edne schreef:
Als je echt het Norovirus oploopt, dan kun je beter uitzieken en geen diarreeremmers gebruiken. Zo krijgt je lichaam namelijk geen kans om het virus je lichaam uit te krijgen (want dat is de functie van diarree). Even een tip mijnerzijds, maar wellicht kun je wel de huisarts van te voren raadplegen wat wel verstandig is om in zo'n situatie op vakantie te doen, want je bent natuurlijk in een andere situatie dan normaal.
alleen al de gedachte geeft me buikpijn
groetjes, Greetje
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Soms haat ik dat visualiserenOver 5 weken verblijven wij met 4 kinderen een week in yellowstone en grand teton. Denk toch dat ik ook aan de remmers zal gaan als er een ziek word, zit er niet zo op te wachten in een camper.....
Never give up!
-
Edne
- Amerikafan
- Contacteer:
Dáár kan ik me inderdaad iets bij indenken. Zorg in dat geval ook voor ontsmettingsmiddel, anders blijf je elkaar besmetten. En je handen wassen, meer dan normaal!greetje schreef:
Over 5 weken verblijven wij met 4 kinderen een week in yellowstone en grand teton. Denk toch dat ik ook aan de remmers zal gaan als er een ziek word, zit er niet zo op te wachten in een camper.....
alleen al de gedachte geeft me buikpijn![]()
Dat gaan we zeker doen ! Het komt vast wel goed, gelukkig hebben we een wc in de camper... En anders vallen we een paar kilootjes af, kan ook weer een voordeel zijn... 
groetjes, Greetje
-
Edne
- Amerikafan
- Contacteer:
Haha, alleen de verdere ongemakkelijkheden zijn nietbzo fijn! Veel plezier gewenst (ik ben best een beetje jaloers!)
Dank je wel !
groetjes, Greetje
Wij gaan binnen een week of twee naartoe, hopelijk krijgen we er geen last van, maar tegen dan zal het normaal gezien al wel terug wat minder aanwezig zijn neem ik aan.
2008: Las Vegas - ... - Yellowstone
2011: NY/Washington + Florida
2013: Las Vegas - ... - Yellowstone
2025: Florida met kids
2011: NY/Washington + Florida
2013: Las Vegas - ... - Yellowstone
2025: Florida met kids
-
Danny82
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Een andere tip voor mensen die op korte termijn yellowstone gaan bezoeken.
Op de weg tussen Tower/Roosevelt en Canyon Village zijn ze bezig met wegwerkzaamheden. Hierdoor is een gedeelte eenrichtingsverkeer waardoor je vertraging oploopt. Tussen 11pm en 7am is de weg helemaal afgesloten.
Wij verbleven twee nachten in Canyon Village en hadden toen eigenlijk in de planning staan om vroeg wolven te gaan spotten in Lamar Valley. Maar aangezien we geen zin hadden om op de vroege morgen om te rijden via Norris en Mammoth hebben we hier maar van af gezien.
http://www.nps.gov/yell/planyourvisit/roadclosures.htm
Op de weg tussen Tower/Roosevelt en Canyon Village zijn ze bezig met wegwerkzaamheden. Hierdoor is een gedeelte eenrichtingsverkeer waardoor je vertraging oploopt. Tussen 11pm en 7am is de weg helemaal afgesloten.
Wij verbleven twee nachten in Canyon Village en hadden toen eigenlijk in de planning staan om vroeg wolven te gaan spotten in Lamar Valley. Maar aangezien we geen zin hadden om op de vroege morgen om te rijden via Norris en Mammoth hebben we hier maar van af gezien.
http://www.nps.gov/yell/planyourvisit/roadclosures.htm
2013 NY - CO - WY - UT
2012 Canada: AB - BC
2010 Las Vegas
2007 Las Vegas
2006 NY
2012 Canada: AB - BC
2010 Las Vegas
2007 Las Vegas
2006 NY
-
Yankee-Doodle
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Oei
hopelijk is met veel schoonmaken met chloor snel het park uit.
Ik kom er in september... al hoor je er niemand over, wij zorgen voor desinfecterende doekjes in de auto.
Ik kom er in september... al hoor je er niemand over, wij zorgen voor desinfecterende doekjes in de auto.
eigenlijk niet veel van gemerkt de voorbije weken
enkel in yellowstone dat er op verschillende plekken grote pullen handsanitizer staan en een keer een blad gezien met een waarschuwing over het virus
wij hadden ontsmettende doekjes van dettol mee, en idd, een goeie gewoonte van maken om je handen vaak te wassen (nog vaker dan normaal)
enkel in yellowstone dat er op verschillende plekken grote pullen handsanitizer staan en een keer een blad gezien met een waarschuwing over het virus
wij hadden ontsmettende doekjes van dettol mee, en idd, een goeie gewoonte van maken om je handen vaak te wassen (nog vaker dan normaal)
Diarreeremmers zou ik weg van blijven. In een camper heb je je eigen WC bij je; niks handiger dan dat toch? Na 1 of 2 dagen ben je er normaal gesproken weer vanaf.
Niks in je mond stoppen zonder eerst je handen te wassen en er kan eigenlijk niks mis gaan.
O ja, en cola, waar de prik vanaf is, is een uitstekend middel om dehydratie te voorkomen
Niks in je mond stoppen zonder eerst je handen te wassen en er kan eigenlijk niks mis gaan.
O ja, en cola, waar de prik vanaf is, is een uitstekend middel om dehydratie te voorkomen
dokter raadde aan geen diarreeremmers te gebruiken, want daarmee hou je eigenlijk een deel van de infectie in je lichaam
hoe onprettig het ook is, diarree is een goede manier om de infectie uit je lichaam te krijgen, als je de nodige hygiëne in acht neemt en voldoende hydrateert natuurlijk
hoe onprettig het ook is, diarree is een goede manier om de infectie uit je lichaam te krijgen, als je de nodige hygiëne in acht neemt en voldoende hydrateert natuurlijk
-
rdesmense
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Zojuist terug, niks van gemerkt! Hooguit wat waarschuwingen bij het toilet!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 8929 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 7 Reacties