Cheyenne Frontier Days tickets

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
EPI
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 02 okt 2007, 22:10

Cheyenne Frontier Days tickets

Bericht door EPI »

In 2010 zullen wij in Cheyenne zijn tijdens de Frontier Days, waarschijnlijk op een zaterdag (31 juli). Het lijkt ons leuk om de rodeo te bezoeken.
Nu heb ik op de Frontier Days website (http://www.cfdrodeo.com/rodeo/index.aspx) gelezen dat de kaartverkoop voor de rodeo morgen (5 december) al van start gaat. Is het nodig om reeds nu al de kaartjes te kopen of kan ik daar nog even mee wachten?
Ik heb geen idee hoe druk zo'n rodeo wordt bezocht, dus advies van iemand met ervaring is welkom!

groeten,
Edwin
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1801
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Cheyenne Frontier Days tickets

Bericht door Felicitas »

Wij zijn afgelopen zomer naar de Frontier days geweest en ik had kaartjes gereserveerd via internet. Op de dag dat wij de rodeo bezochten was het best druk, maar niet uitverkocht. Met name in het vak waar wij zaten was nog genoeg plaats. We hadden ter plekke ook nog kaartjes kunnen kopen. Zie ook onze video van de frontier days (rodeo, indianen en pancake breakfast).
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42167
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Cheyenne Frontier Days tickets

Bericht door Martin & Marianne »

Ik weet heb wel eens gelezen dat is nodig is om tijdens die dagen op tijd je accommodatie te boeken, maar misschien hebben jullie dat al gedaan?

Marianne
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1801
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Cheyenne Frontier Days tickets

Bericht door Felicitas »

Veel motels kun je alleen maar telefonisch boeken tijdens de Frontier days (inderdaad tijdig boeken!). De kamers zijn voor deze dagen niet via internet beschikbaar. Afgelopen jaar hebben we in januari met moeite kamers kunnen boeken in een Rodeway Inn. Vreselijk duur: 150 dollar per kamer (normaal slechts 60 dollar). Maar toen ik begin mei nog eens zocht was er in het Historic Plains Hotel een 6-persoons suite beschikbaar. We hebben toen de Rodeway Inn geannuleerd en de suite in het Historic Plains Hotel geboekt (230 dollar met de voorwaarde dat annuleren niet meer mogelijk was).
Gebruikersavatar
Dento
Amerika-expert
Berichten: 10199
Lid geworden op: 08 sep 2003, 07:36
Locatie: Thornton, Colorado, USA
Contacteer:

Re: Cheyenne Frontier Days tickets

Bericht door Dento »

Met de tickets voor de rodeo zal het wel meevallen. Wil je echter de Night Shows bezoeken (dus met de optredens van de country artiesten) dan is het vroeg bestellen van je tickets wel aan te raden, want die shows zijn altijd vrij vroeg uitverkocht.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
EPI
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 02 okt 2007, 22:10

Re: Cheyenne Frontier Days tickets

Bericht door EPI »

Bedankt voor de snelle reacties.

Mooie video's overigens Felicitas (ik heb jouw andere filmpjes ook meteen even bekeken)!

Wij zullen met een camper reizen, dus een hotel hebben we niet nodig, maar ik zal echter zeker niet te lang wachten met het boeken van de camping... :wink:

groeten,
Edwin
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1801
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Cheyenne Frontier Days tickets

Bericht door Felicitas »

Dank je. Wij hebben afgelopen zomer ook super genoten van onze rondreis.
doc-dutch
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 feb 2010, 22:03

Re: Cheyenne Frontier Days tickets

Bericht door doc-dutch »

hey geweldig dat jullie daar zijn geweest. Nu kan ik me een beeld vormen voor dit jaar. Kom waarschijnlijk 25 juli aan in cheyenne en blijf daar dan de hele week dus elke dag wel op het festival. Ik ga er vanuit dat mijn vrienden daar de hele week al vol plannen omdat ze vorige week vroegen welke country artiesten ik leuk vond............ik zei die met dubbel base pedaal en snaarstrakke riffs maar dat snapte ze niet haha. Geen idee wie de bekende artiesten zijn. Ze heeft er 4 genoemd en kende er geen.Zal dan dus wel verandering in komen.heb jullie videos bekeken op youtube, zien er erg mooi uit en daar gaan we dus ergens wildcampen...

@Edwin, misschien zie ik jullie daar, wil eigelijk niet de standaard fries gaan uithangen daar met een fries shirt aan ofzo. beetje low-profile lijkt mij het beste lmao. Drinken we dan een Heineken als ze die daar hebben haha. Have fun.

Doc
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer