Signal mountain lodge (grand teton)

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
GuidoWater
Amerikafan
Berichten: 193
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:42
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Signal mountain lodge (grand teton)

Bericht door GuidoWater »

Heeft er iemand ervaring met de accommodaties van de "signal mountain lodge" in grand teton national park?

Wij kijken nu naar de log cabin's of de country rooms om de prijs een beetje beperkt te houden.

Zijn de huisjes / kamers bijvoorbeeld echt gelegen aan het meer met goed uitzicht? Of liggen ze achterafweg gestopt.

Hebben alle huisjes een eigen badkamer? Ik kan dit moeilijk terug vinden op de site van de signal mountain lodge zelf.

We willen hier 1 nacht blijven op 15 mei en dus zijn er nog maar weinig andere accomodaties open. als iemand een betere accommodatie weet horen we het natuurlijk graag!

Bedankt alvast!

Grt Guido en Suzanne
Kijk voor ons Amerika reis verslag op http://www.vandewateropreis.nl/! Je vind hier ook reisverslagen van onze andere reizen!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42129
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Signal mountain lodge (grand teton)

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben er in 2008 overnacht en waren zeer tevreden. Wij hadden een eigen badkamer. Je hebt niet overal zicht op het meer, ik dacht dat je dat ook wel terug kon vinden op de site.
Is ook niet zo belangrijk toch? Je zit niet veel in je kamer. Vanaf het restaurant heb je wel uitzicht over het meer.
De goedkoopste mogelijkheden in het park heb je bij Colter Bay.

Marianne
Lilo
Amerika-expert
Berichten: 1774
Lid geworden op: 26 aug 2009, 17:02
Aantal x V.S. bezocht: 54

Re: Signal mountain lodge (grand teton)

Bericht door Lilo »

2 jaar geleden hebben wij er een aantal dagen overnacht. Wij vonden het super, wij hadden een aparte badkamer. De huisjes liggen heel dicht bij het meer maar hebben niet allemaal zicht erop. In het restaurant kun je lekker eten met een nacho die tot op vandaag nog nergens overtroffen is! Wij zouden er zeker opnieuw overnachten.
Op onze site www.usa4ever.com staat bij Wyoming en dan Grand Teton foto vd kamer en het terras. Het was een cabin.

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
gastxyz

Re: Signal mountain lodge (grand teton)

Bericht door gastxyz »

Bagger, een van de slechtste overnachtingen ooit (slechtste is de lodge aan de North Rim van de Grand Canyon).
Ongedierte kroop over de muren (wespen, mieren, etc.) inclusief een vleermuis.
Slecht en klein bedje (dat ook nog eens scheef stond) met waardeloze matras en kussens.
De badkamer zou ik geen badkamer noemen, het was iets meer een hok met een toilet.
Het meer kon ik net zien tussen wat bomen door. Maar goed, meren hebben we een Nederland ook.
Wel een van de mooiste receptionistes ooit. En lekker vroeg wakker weer dus, waardoor ik nog een beer hebben kunnen 'scoren'.
Dit was al wel 6 jaar geleden, hopelijk is het verbeterd.

En ik heb geleerd dat ik weg moet blijven van iets dat als 'rustic' omschreven staat.
Lilo
Amerika-expert
Berichten: 1774
Lid geworden op: 26 aug 2009, 17:02
Aantal x V.S. bezocht: 54

Re: Signal mountain lodge (grand teton)

Bericht door Lilo »

Wow Arno, wat een slechte commentaar. Wij vonden de Signal Mountain lodge 1 van onze beste kamers ooit. Rustic hoeft echt niet slecht te zijn, hoor. Wij hebben al vaak in cabins en zo geslapen en hebben er tot hier toe alleen nog maar goede ervaringen mee gehad (inclusief de cabin aan de North Rim)

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
GJ
Amerika-expert
Berichten: 1588
Lid geworden op: 28 mei 2006, 14:57
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Signal mountain lodge (grand teton)

Bericht door GJ »

Geen ervaring met Signal Mountain Lodge, maar wel met Colter Bay Cabins en dat is ons destijds prima bevallen! Klein, maar prima te doen met zijn tweeën. Qua prijs maakt het denk ik niet zoveel verschil welke van de twee opties je kiest.

Onze enige slechte ervaring met een cabin was in Kootenay in Canada. Daar hadden we de goedkoopste en oudste cabin gehuurd, die er weliswaar superschattig uitzag, maar die zo vol kieren zat dat er 's nachts een muis door onze kamer liep. Dag, nachtrust :twisted: Sindsdien lees ik eerst uitgebreid de reviews. :lol: en blijven we weg bij alles dat wat ál te 'rustic' is...
GuidoWater
Amerikafan
Berichten: 193
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:42
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Signal mountain lodge (grand teton)

Bericht door GuidoWater »

Lilo schreef:Wow Arno, wat een slechte commentaar.
Inderdaad. Ik kan me bijna niet voorstellen dat iets zo slecht is!

Ik heb ook gekeken bij Colter bay maar deze is nog niet open als wij hier komen in mei. Eigenlijk is alleen de signal mountain lodge geopend als wij er zijn.

Iemand nog ideeën over een hotel in Jackson zelf? We rijden in 1 dag van moab naar jackson en willen pas de volgende dag grand teton in rijden en overnachten in het park.
Kijk voor ons Amerika reis verslag op http://www.vandewateropreis.nl/! Je vind hier ook reisverslagen van onze andere reizen!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42129
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Signal mountain lodge (grand teton)

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zijn volgens onze voorlopige planning medio juni in Grand Teton en kijken nu ook weer naar de Signal Mountain Lodge. Colter Bay is dan wel open maar de goedkoopste cabins zijn zo te zien niet (meer) beschikbaar. Ik vind 200 dollar per nacht toch wel prijzig. Dus wellicht gaan wij in Jackson overnachten. De vorige keer zaten we daar 1 nacht in de Ranch Inn. Ligt heel centraal en hoewel wel gedateerd zijn de kamers heel ruim en zeer betaalbaar.

Marianne
Frans H
Amerikakenner
Berichten: 741
Lid geworden op: 03 okt 2011, 16:14
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Signal mountain lodge (grand teton)

Bericht door Frans H »

Voor een overnachting vlakbij Grand Teton zou ik ook Teton Village overwegen. Je kunt dan direct via Moose Wilson Road het park in. Daar is vroeg in de ochtend/namiddag en avond vaak wildlife te zien. Wel even opletten want behalve de Hostel daar zijn de meeste kamers van redelijk aan de prijs tot over de top vwb prijs !
Lightning
Amerika-ontdekker
Berichten: 49
Lid geworden op: 15 jun 2010, 19:41

Re: Signal mountain lodge (grand teton)

Bericht door Lightning »

Voor wie nog op zoek is naar een betaalbare overnachting in het dure Jackson WY.
Centraal gelegen en goede beoordelingen op Tripadvisor: Kudar Motel
http://www.kudarmotel.com/index.htm
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... oming.html
Zo pas contact opgenomen met de eigenaar voor een overnachting op 25 juni, en na 20 min. reeds antwoord.

A motel room with a king bed will be $99.00 plus 8% tax and a cabin with a king bed will be $129.00 plus tax. The rooms and cabins have a microwave and small fridge. We do have wifi and parking. We do not offer breakfast but there are several restaurants within walking distance. We do not require a credit card to hold a reservation. We guaranty the reservation until 6pm on the arrival day. If you will not be checking in before 6pm we ask that you call us that day before 6pm to reconfirm and give us an approximate arrival time. If you would like to make a reservation or have any questions please let me know.

Blijkbaar nog soepel qua reservering ook, wacht nu op een bevestiging !!!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer