Zoals reeds gemeld in een ander topic ga ik deze zomer op een summer camp werken in NC. Het camp ligt zo'n 30min van Greensboro. Ik heb wekelijks vrij van vrijdagavond tot zondagmiddag, rond 4th of july heb ik 3-4 dagen vrij en na het kamp ga ik nog zo'n 10 dagen reizen (vliegtuig vertrekt weer in NYC). Niet super veel tijd dus om dingen te bezichtigen, maar ik wil mijn tijd zo goed mogelijk benuttigen!
Uiteraard hangt het ook wat af wat mijn co-counselors gaan doen, die zullen vast ook leuke ideëen hebben, maar wil me toch ook al een beetje voorbereiden.
Dit zijn de dingen die ik zeker wil doen op mijn vrije zaterdagen:
- Greensboro (obviously)
- Charlotte: is dit te doen op 1 dag vanuit greensboro? Zal dan best wel autovervoer hebben.
- Smokey Mountains: lijkt me te ver van Greensboro, maar misschien een goed idee om te doen op de 3-4 dagen die ik midden in de zomer vrij heb.
- dagje naar the beach: leuke plaatsjes aan zee?
Nog must-see's?
Op de 10 dagen reizen had ik in gedachten om al zeker Washington DC en een dag of 3 NYC te doen (ben daar al in 2010 geweest, dus hoef niet tè veel tijd in NYC door te brengen). Washington DC op 2 dagen lijkt me wel goed? Eventueel ook nog Philadelphia.
Zijn er nog andere interessante steden/natuurgebieden op de weg van Greensboro naar NYC?