Alleen heb ik nog 1 dilemma: Travel Active biedt een gratis regiokeuze aan, en ik heb echt geen idee welke regio ik moet kiezen!
Dit zijn de regio's:

En even in een linkje de hele pagina, waarin staat welke staten allemaal tot welke regio horen:
*klik*
Ik weet natuurlijk dat het mijn eigen keus moet zijn, maar ik vind het ontzettend moeilijk. Regio 8 lijkt me hardstikke leuk en mooi, maar ik vraag me af of de winters daar niet een beetje té koud zijn? Regio 6 trekt me ook wel, maar ik heb van mijn lieftallige tante gehoord dat het daar vooral leeg en kaal is.
Verdere regio's die me wel trekken zijn 7 en 4, maar dit is dan vooral om het weer

Aangezien de meeste van jullie al veel van Amerika hebben gezien, zou ik graag jullie mening horen. Een mooi weertje is natuurlijk leuk, maar het gaat me vooral om de mensen daar. Het liefst kom ik in een gebied waar de mensen gastvrij en vriendelijk zijn.
Oja, de staten met een rood kruisje vallen sowieso af. Ik ben dan namelijk 18 jaar oud, en deze staten accepteren alleen exchangestudents tm 17 jaar.

Een hele hoop vragen, ik weet het, maar ik hoop dat jullie me ietsje verder kunnen helpen!
Alvast heel erg bedankt,
Sabine
Edit: Oja, ik wist niet zeker in welk subforum ik dit topic moest plaatsen...sorry als hij niet goed staat!