En ja, als ouder zou ik me flink belazerd voelen als ik krom lig om m'n kind op stage te kunnen sturen in New York en hij gooit er zo met z'n pet naar. Maar ik betwijfel of TS daar wakker van ligt eerlijk gezegd.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stage in VS gaat toch door.
Re: Stage in VS gaat toch door.
Ik vraag me af waar al die mensen zijn die het zo voor hem opnamen eerder. Die voelen zich vast ook wel een beetje belazerd niet? Steek je je nek uit voor een forumtroll 
En ja, als ouder zou ik me flink belazerd voelen als ik krom lig om m'n kind op stage te kunnen sturen in New York en hij gooit er zo met z'n pet naar. Maar ik betwijfel of TS daar wakker van ligt eerlijk gezegd.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Nu ja, ieder die het voor hem opnam bedoelde het goed .... en er zaten volgens mij ook een paar jonkies tussen die net zo'n gammele instelling hebben als deze knul ....
alles moet op een dienblaadje komen en zo niet, dan word je afgezet door de wereld om je heen ...
ach, zal wel een les wezen, denk ik dan maar
ik hoop dat deze draad nog even voort mag bestaan, ik vind t wel amusant, alles bij elkaar
alles moet op een dienblaadje komen en zo niet, dan word je afgezet door de wereld om je heen ...
ach, zal wel een les wezen, denk ik dan maar
ik hoop dat deze draad nog even voort mag bestaan, ik vind t wel amusant, alles bij elkaar
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Edit
Laatst gewijzigd door vana op 13 apr 2013, 09:28, 2 keer totaal gewijzigd.
meyem schreef:Nu ja, ieder die het voor hem opnam bedoelde het goed .... en er zaten volgens mij ook een paar jonkies tussen die net zo'n gammele instelling hebben als deze knul ....:
Jij klinkt als een stoere bink achter je toetsenbord
Kunnen we over 10 jaar aub een 'hoe is het nu met....' doen?
Ik ben zo benieuwd hoe het dan met TS is vergaan en wat de uitkomst van alle lawsuits is!
Ik ben zo benieuwd hoe het dan met TS is vergaan en wat de uitkomst van alle lawsuits is!
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Het wordt tijd dat deze troll eens een ban krijgt. Iedereen weet toch wat je met trollen moet doen??

Beste middel nu: alles verwijderen van deze persoon (en de reacties erop), account opheffen en richten op serieuze zaken op dit forum.
Ben een tijdje niet langs geweest op het forum maar ben erover verbaast hoe lang deze troll iedereen heeft kunnen bezighouden...
Roland

Beste middel nu: alles verwijderen van deze persoon (en de reacties erop), account opheffen en richten op serieuze zaken op dit forum.
Ben een tijdje niet langs geweest op het forum maar ben erover verbaast hoe lang deze troll iedereen heeft kunnen bezighouden...
Roland
Zou TS nog hulp nodig hebben met het zoeken naar een advocaat voor al die lawsuits? Ik heb nog wel wat tips voor hem.KW1984 schreef:...... en wat de uitkomst van alle lawsuits is!
Mee eens!ik hoop dat deze draad nog even voort mag bestaan, ik vind t wel amusant, alles bij elkaar
Ik zit me al weken lekker te ergeren aan de TS, ook al klinkt dat tegenstrijdig.
Dat is flauw natuurlijk... dat sommigen gebaseerd op het andere (stage) topic het voor hem opnamen en nu achteraf blijkt dat hij een Troll is, konden zij ook niet weten. Net zo min dat anderen die wel tegen hem keerden 100% zeker konden zijn dat hij niet deugde. Ik vond ook dat een aantal hier wel erg fel van leer trokken tegen de TS, terwijl ik in dat bewuste topic niet echt veel kwalijks of verdachts kon vinden. Ik gun iemand nog altijd liever het voordeel van de twijfel. Nu met deze informatie is wel meer duidelijk over deze persoon... maar ik vind het een beetje kinderachtig om te zeggen 'waar zijn al die mensen die het eerder voor hem opnamen'. Was het een welles nietes spelletje dan? Mijns inziens ging het meer om hoe we forumleden in het algemeen met meer respect moeten behandelen.. waar Dennis notabene speciaal een topic over heeft geschreven dat hij respect hoog in het vaandel heeft staan!Ziva schreef:Ik vraag me af waar al die mensen zijn die het zo voor hem opnamen eerder. Die voelen zich vast ook wel een beetje belazerd niet? Steek je je nek uit voor een forumtroll
Ik verbaas me overigens dat dit topic open blijft, het gaat inhoudelijk nergens meer over... Ik vind het ook heel ergerlijk hoe sommigen zich zo verkneukelen over het feit dat een forumtroll is ontmaskerd en nog openlijk zeggen te genieten van dit topic en hopen dat het nog lang openblijft. Zegt mijns inziens meer over die personen. Bovendien geef je de TS alleen maar zijn zin... die vindt dit podium wat hij nu krijgt helemaal geweldig
Laatst gewijzigd door Sandy op 13 apr 2013, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Er is door het mod team besloten om het topic nog even open te laten met als reden dat sommige leden die best wel veel tijd in TS gestoken hebben, ook de mogelijkheid nog hebben/hadden om hun teleurstelling te ventileren. Inmiddels is die mogelijkheid geboden en uiterlijk morgen gaat er een slotje op.
TS is geband, wat overigens geen garantie geeft om met een ander IP, emailadres en nick name toch terug op te duiken.
TS is geband, wat overigens geen garantie geeft om met een ander IP, emailadres en nick name toch terug op te duiken.
Groetjes,
Carine
Carine
ah daarom reageert die niet meer...wel jammer
Ik denk zelf dat het stage in NYC wel waar is maar dat die gewoon teveel aan zichzelf denkt en dus moet alles volgens zijn regels gaan. Uiteindelijk heb je dit als resultaat.
Ik denk zelf dat het stage in NYC wel waar is maar dat die gewoon teveel aan zichzelf denkt en dus moet alles volgens zijn regels gaan. Uiteindelijk heb je dit als resultaat.
Twee keer mee eens.DejaVu schreef:ah daarom reageert die niet meer...wel jammer![]()
Mij lijkt beter om dit topic na morgen dan te verwijderen (hoewel ik daar over het algemeen geen voorstander van ben). Het beste is om de TS zo weinig mogelijk aanleiding te geven om nog energie erin te willen steken om met een ander IP of Nick terug te komen. Negeren werkt mijns inziens nog altijd het best. Waarom zou iemand terug willen komen naar een plek waar hij niet iemands bloed onder de nagels vandaan kan halen?sachasenne schreef:TS is geband, wat overigens geen garantie geeft om met een ander IP, emailadres en nick name toch terug op te duiken.
Sandy
-
Bennogr
- Amerika-expert
Ik heb niet het gevoel dat ik vraag123 (of hoe-ie ook mag heten) echt gesteund heb. Iemand stelde vragen die er normaal uitzagen en ik heb een paar minuten gestoken in het optikken van wat suggesties, gelukkig geen uren. Dat het fout liep omdat ...123 een trol bleek te zijn, is het risico van het meedoen aan een forum. Zodra duidelijk werd dat het jochie een onvolwassen blaag is, ben ik ermee opgehouden.
Maar als er opnieuw iemand verschijnt, die serieus op zoek lijkt te zijn naar hulp en informatie, ben ik best wel bereid om weer wat te tikken. Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. En hoe serieus iemand is, blijkt gelukkig redelijk snel.
Over en uit dus.
Maar als er opnieuw iemand verschijnt, die serieus op zoek lijkt te zijn naar hulp en informatie, ben ik best wel bereid om weer wat te tikken. Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. En hoe serieus iemand is, blijkt gelukkig redelijk snel.
Over en uit dus.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- meyem
- Amerika-expert
uiteindelijk denk ik nog steeds dat het stage verhaal wel waar is ....
en misschien dan nu nog een vervolg .... ik zou maar wat graag een tijdje in the Big Apple willen werken .... maar ik ben ook te lui voor een 60 -urige werkweek ...
Bennogr, jij hebt zowat je bank aangeboden als slaapplaats .... je hebt wel degelijk steun geboden ...!
en anderen hebben dat ook in jou gewaardeerd
en misschien dan nu nog een vervolg .... ik zou maar wat graag een tijdje in the Big Apple willen werken .... maar ik ben ook te lui voor een 60 -urige werkweek ...
Bennogr, jij hebt zowat je bank aangeboden als slaapplaats .... je hebt wel degelijk steun geboden ...!
en anderen hebben dat ook in jou gewaardeerd
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Net dat maakt het 'erg': wij leven mee, trachten help te bieden (zelfs al hopen we ondertussen dat onze kinderen nooit op die manier zouden tewerk gaan). Je voelt je dan toch wel gepakt als het iemand blijkt te zijn met zo weinig respect voor anderen. (maar na al die jaren aktief te zijn op dit forum ben ik het ondertussen wel gewoon. Het gebeurt regelmatig. En als voormalige mod kan ik zeggen dat jullie je als forumleden daar zelfs niet altijd bewust van zijn. Soms 'verdwijnen' die mensen gewoon van het forum zonder dat het op deze manier aan de kaak gesteld werd. Toch moeten we proberen om telkens weer opnieuw open te staan voor nieuwe mensen en hen te helpen. Zoals gezegd werd: tot het tegendeel bewezen is. Want gelukkig is het merendeel van de gasten hier wel ok.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Het was inderdaad een (flauw) grapje van mij dus zoek er niet meer achter dan dat. Aan de andere kant, inderdaad niet iedereen is natuurlijk een forumtroll en je moet denk ik inderdaad idereen een kans en het voordeel van de twijfel geven maar als mensen hun twijfels hebben bij de dingen die een TS doet mogen ze dat toch ook best ventileren? Wel op een beleefde en respectvolle manier maar wat ik zelf jammer vond in dat topic is dat de meeste mensen hun twijfels gewoon op een normale manier lieten blijken en dat ze niet in dank werd afgenomen.
Ach ja, ik denk nog steeds niet dat TS kwaad in de zin had en gewoon iets te onvolwassen/slecht voorbereid was voor z'n missie. Er komen hier ook genoeg succesvolle stagair(e)s die goed voorbereid te werk gaan en hulp of advies vragen om de puntjes op de i te zetten en wel goed hun stage afronden en een toptijd beleven dus zo vaak komt dit ook niet voor
Ach ja, ik denk nog steeds niet dat TS kwaad in de zin had en gewoon iets te onvolwassen/slecht voorbereid was voor z'n missie. Er komen hier ook genoeg succesvolle stagair(e)s die goed voorbereid te werk gaan en hulp of advies vragen om de puntjes op de i te zetten en wel goed hun stage afronden en een toptijd beleven dus zo vaak komt dit ook niet voor
Ik moet zeggen dat ik alle ophef niet zo begrijp. Het verhaal van TS klopt volgens mij in grote lijnen wel, ik begon me alleen op een bepaald moment zo te ergeren aan zijn houding, dat ik ben gestopt met reageren op zijn verhalen. Maar om iemand daarmee nou te beschuldigen van trollen, of zijn account te sluiten; je hóeft toch niet te reageren op iemand als zijn verhaal je niet aanstaat? Ik vind het wel jammer dat TS niet meer kan posten, want ik vond zijn slachtofferige houding wel amusant eigenlijk 
- meyem
- Amerika-expert
tja, goed beschouwd heeft zijn gedrag op FOK niets met AA te maken ...
ik bleef het ook volgen, ondanks mijn kromme tenen ... en ik ben toch best nieuwsgierig waar hij nou terecht komt ...
afijn, Vraag, ik hoop dat je volgende stage meer succesvol is en ik vind het toch jammer dat je NYC niet hebt leren waarderen ... misschien later nog eens
ik bleef het ook volgen, ondanks mijn kromme tenen ... en ik ben toch best nieuwsgierig waar hij nou terecht komt ...
afijn, Vraag, ik hoop dat je volgende stage meer succesvol is en ik vind het toch jammer dat je NYC niet hebt leren waarderen ... misschien later nog eens
Ja als ik heel eerlijk ben snap ik de ban ook niet zo goed maar wellicht zijn er achter de schermen dingen gebeurd die we niet weten? En inderdaad, als ik een draak ben op de rest van internet maar me gedraag op AA dan zou je denken dat er niets aan de hand is wat een ban rechtvaardigt. Neemt niet weg dat ik het wel goed vond dat de link gelegd is naar FOK (goed speurwerk overigens!) omdat iedereen die toch meegedacht en geholpen heeft ook wel graag wilde horen wat het verhaal nou was al was het alleen maar uit nieuwsgierigheid denk ik 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2563 Weergaves
-
Laatste bericht door mikekiwi
-
- 7 Reacties