HET interview?!

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Gwyneth
Amerika-ontdekker
Berichten: 42
Lid geworden op: 18 apr 2005, 17:49

HET interview?!

Bericht door Gwyneth »

We lopen even voor op alle zaken... maarre we zouden graag van wat mensen horen wat voor dingen ze vragen bij HET interview...
In principe kan er natuurlijk niets mis gaan wanneer je inderdaad een intieme relatie hebt. (ik ken alle moedervlekken al uit mijn hoofd hahaha) Toch nemen we het zekere voor het onzekere en vragen we jullie jullie ervaringen met ons te delen...

Alvast bedankt!

Gr. Gwyneth
Becs08
Amerikakenner
Berichten: 819
Lid geworden op: 01 nov 2005, 16:29
Locatie: US

Bericht door Becs08 »

Gwyneth,

Ik kan nog niet uit eigen ervaring spreken, maar het final interview is naar mijn mede weten naar alles wat ik gehoord heb, geen interview. Je overhandigt hier de laatste documenten en hier en daar wordt wel eens een vraag gesteld hoe je elkaar hebt leren kennen, maar meer dan dat eigenlijk niet.

Nogmaals, ik kan nog niet uit eigen ervaring spreken, maar dit is wat ik tot nu toe gehoord heb.
onze blog - Bouwmanfamily
Dan
Amerikakenner
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 okt 2005, 23:30
Locatie: omgeving Atlanta, Georgia

Bericht door Dan »

Het enige wat ze mij vroegen bij het (DCF) interview was of ik nog vragen had. :lol:
Stelde in mijn geval dus inderdaad niets voor. Maar zal wel verschillen per interview.
olavski
Amerikafan
Berichten: 282
Lid geworden op: 16 dec 2004, 22:32
Locatie: Cutlerville, MI
Contacteer:

Bericht door olavski »

Laat je niet gek maken, dit wordt een heel lastig interview!

Ik had wel twee vragen:

Is dit jouw naam? en
Ga je met .... trouwen?

Dus bereid je vast maar voor. :D

Dit gaat alleen op als al je papierwerk in orde is maar daar ga ik maar even van uit.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Gebruikersavatar
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Berichten: 1536
Lid geworden op: 08 dec 2005, 18:31
Locatie: Seattle, WA
Contacteer:

Bericht door dutch_in_seattle »

Dan schreef:Het enige wat ze mij vroegen bij het (DCF) interview was of ik nog vragen had. :lol:
Stelde in mijn geval dus inderdaad niets voor. Maar zal wel verschillen per interview.
Ons interview stelde ook niks voor. Niks om je druk over te maken (zeker als je relatie "echt" is).

Ron (in Seattle, WA)
http://www.dutchoutpost.us
Gebruikersavatar
maartena
Amerikafan
Berichten: 319
Lid geworden op: 22 apr 2006, 00:43
Locatie: Orange, CA

Bericht door maartena »

In principe is het interview alleen een verificatie van alle documenten, en een soort van mondelijke bevestiging dat je ook inderdaad gaat. Niets om je zorgen over te maken, zoals hierboven al werd aangegeven.
"I reject your reality, and substitute my own!"
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer