Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Scholing tbv DV2015
-
Rudy Linthorst
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Scholing tbv DV2015
Het invullen van de DV2015 werpt bij mij een vraag op.
Mijn hoogst genoten opleiding in Nederland is een MBO opleiding.
Als keuze mogelijkheden zie ik High School en Vocational School.
Kies je Vocational School kan is het niet accepteerbaar, maar als je het internet erop na zoekt komt dat misschien het dichtstbij de omschrijving van een MBO opleiding.
De andere optie High School zou ook kunnen, maar heb het idee dat dat te vergelijken is met de VMBO, HAVO en VWO.
Is er hier iemand die hier duidelijkheid in kan verschaffen?
Denk dat een University Degree te hoog is voor een MBO opleiding.
Wie kan/wil mij hierbij helpen?
Mijn hoogst genoten opleiding in Nederland is een MBO opleiding.
Als keuze mogelijkheden zie ik High School en Vocational School.
Kies je Vocational School kan is het niet accepteerbaar, maar als je het internet erop na zoekt komt dat misschien het dichtstbij de omschrijving van een MBO opleiding.
De andere optie High School zou ook kunnen, maar heb het idee dat dat te vergelijken is met de VMBO, HAVO en VWO.
Is er hier iemand die hier duidelijkheid in kan verschaffen?
Denk dat een University Degree te hoog is voor een MBO opleiding.
Wie kan/wil mij hierbij helpen?
2003 WI
2004 OH
2007 WI
2010 WI MN OH IN
2011 WI
2012 Tomah WI & Mackville WI
2013 Lamont IA, Dubuque IA & Fremont WI
2014 Mackville WI & Tomah WI
2015 IL, IN, KY, WI, IA
2004 OH
2007 WI
2010 WI MN OH IN
2011 WI
2012 Tomah WI & Mackville WI
2013 Lamont IA, Dubuque IA & Fremont WI
2014 Mackville WI & Tomah WI
2015 IL, IN, KY, WI, IA
Re: Scholing tbv DV2015
Ik zou ik als jou was kiezen voor high school. Dat is toch voldoende om aan de eisen van de DV-Lottery te voldoen ?
Je bent niet aan het solliciteren ofzo.
Je bent niet aan het solliciteren ofzo.
Gevonden via rijksoverheid.nl:
http://www.nlnrp.nl/certificaatsupplement.html
Zoek hier je opleiding op, in het Nederlands, selecteer (niet openen) klik dan op de Engelse vlag. Dan sta je op het engelse vertaling van de uitleg van je certificaat. Ook handig voor een toekomstige werkgever misschien. Hierin wordt ook het niveau beschreven (een Allround bakker is Secondary Vocational Education).
http://www.nlqf.nl/nlqf-niveaus
Hier zie je dat MBO 4 gelijkgeschaald staat aan VWO/HAVO, dus high school. MBO 3 zit er net een niveau onder, maar boven VMBO.
Succes!
http://www.nlnrp.nl/certificaatsupplement.html
Zoek hier je opleiding op, in het Nederlands, selecteer (niet openen) klik dan op de Engelse vlag. Dan sta je op het engelse vertaling van de uitleg van je certificaat. Ook handig voor een toekomstige werkgever misschien. Hierin wordt ook het niveau beschreven (een Allround bakker is Secondary Vocational Education).
http://www.nlqf.nl/nlqf-niveaus
Hier zie je dat MBO 4 gelijkgeschaald staat aan VWO/HAVO, dus high school. MBO 3 zit er net een niveau onder, maar boven VMBO.
Succes!
States etc.: CA, CO, CT, DC, FL, GA, ID, MA, MD, MT, NC, NV, NY, PR, RI, SC, TX, OR, UT, VA,WA, WY
-
Rudy Linthorst
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Dank jullie!
Ga het nu "snel" invullen.
Ga het nu "snel" invullen.
2003 WI
2004 OH
2007 WI
2010 WI MN OH IN