Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Skrill Card
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Skrill Card
We gaan in april 7 weken naar de VS.
Aangezien een verdere daling van de Euro wordt verwacht, zoek ik naar mogelijkheden om alvast dollars op een credit/debit card te zetten.
Kan dat met de Skrill Prepaid Mastercard. En als ik er nu geld op zet, wordt dat dan meteen in dollars geconverteerd? Of gebeurt dat pas als je ter plekke geld opneemt? Wie heeft daar ervaring mee? Alvast dank!
Aangezien een verdere daling van de Euro wordt verwacht, zoek ik naar mogelijkheden om alvast dollars op een credit/debit card te zetten.
Kan dat met de Skrill Prepaid Mastercard. En als ik er nu geld op zet, wordt dat dan meteen in dollars geconverteerd? Of gebeurt dat pas als je ter plekke geld opneemt? Wie heeft daar ervaring mee? Alvast dank!
1991: CA, AZ, UT, NV
1992: NY, CT, MA, MAINE
1994: NM, AZ, UT
1996: NYC
1998: BC, WA
2009: CO, WY, MT, ND, SD, NE
2011: CA, NV, UT
2013: CA, AZ, NV, UT
2015: CA, AZ, NM, UT, NV
2018: CA, AZ, UT, NV
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Euro zakt verder weg,
Wij hebben gekozen voor de prepaid MasterCard® valuta kaart voor op reis van het GWK. en daar alvast met de koes van nu dollars op gezet.
-
- Amerika-ontdekker
@ Quinta, Bedankt voor de tip van de prepaid MasterCard® valuta kaart voor op reis van het GWK.
Nadeel is dat je bij aankoop dollars de consumentenkoers betaalt momenteel $1,09 ipv de credit card middenkoers, nu $1,15 voor een Euro.
Maar afhankelijk van het besluit van de ECB gaat de koers van de Euro verder dalen...
Nadeel is dat je bij aankoop dollars de consumentenkoers betaalt momenteel $1,09 ipv de credit card middenkoers, nu $1,15 voor een Euro.
Maar afhankelijk van het besluit van de ECB gaat de koers van de Euro verder dalen...
-
- Amerika-ontdekker
@ Quinta: nog een vraag over de GWK prepaid card: kun je gewoon vanaf je bankrekening geld er op zetten zonder kosten?
Want in de toelichting staat: gratis als je er op een GWK kantoor geld op zet. Dat wekt de indruk dat via de bank geld kost.
Want in de toelichting staat: gratis als je er op een GWK kantoor geld op zet. Dat wekt de indruk dat via de bank geld kost.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hallo PieterP,PieterP schreef:@ Quinta: nog een vraag over de GWK prepaid card: kun je gewoon vanaf je bankrekening geld er op zetten zonder kosten?
Je kunt de kaart opwaarderen, op de website van je account kun je aan gegeven hoeveel je in dollars er op wilt zetten.
Dit gebeurt dan wel pas als je op een Grenswisselkantoor de betaling betaald. En jammer genoeg kan dit alleen in het land waar je de kaart gekocht hebt.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik heb juist vandaag een skrill card gekocht ... kost 10 euro per jaar en je kunt voor diverse munteenheden kiezen ... voor mij dus de dollar .... en dan kijk ik nog even wat de dollar deze week doet ...als het nog ongunstiger wordt, zet ik vast een fors aantal dollars weg .....
- frans&esmé
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Afgelopen vakantie ook gebruik gemaakt van een "Skrill Card" en dit werkte uitstekend, en wat ik het meest prettige vond je kan hem vanachter de computer vullen, je hoeft niet naar het GWK of ander kantoor.
Ivm de steeds dalende euro koers tov de dollar denken wij ook aan een prepaid kaart. Daar willen we dan nu al dollars opzetten voor de reis in september.
Bij het gwk staat de koers die ze berekenen voor dollars op hun site, niet de meest gunstige...
Bij skrill kan ik dat nergens vinden?
Zijn er nog andere opties?
Aanvulling: kun je ook cash dollars mee nemen en ter plekke een debitcard kopen??
Bij het gwk staat de koers die ze berekenen voor dollars op hun site, niet de meest gunstige...
Bij skrill kan ik dat nergens vinden?
Zijn er nog andere opties?
Aanvulling: kun je ook cash dollars mee nemen en ter plekke een debitcard kopen??
- meyem
- Amerika-expert
hmmm, nee, omdat skrill geen geldwisselsite is .... ik ga ervan uit dat ze de dagwaarde berekenen .... zodra ik een keer wat gestort heb, zal ik het laten weten ... ik wacht nu sowieso eerst even tot ik de kaart in huis heb, die moet ik dan toch eerst valideren ....
- frans&esmé
- Amerika-ontdekker
Bij Skrill is het inderdaad de wisselkoers van je bank of giro en verder heb ik vorig jaar niets extra's betaald, alleen als je na je vakantie eventueel het restant
weer terug wil schrijven dan betaal je bovenop de wisselkoers nog een extra vergoeding.

- meyem
- Amerika-expert
auw .... verdorie, en die skrill card is er nog niet, dus ik kan ook nog niet storten ... 

- Mads
- Amerika-ontdekker
Ik zou misschien wachten daarmee. De kans dat de Euro nu weer herstel toont is ook aanwezig. Dat kan niemand voorspellen.
Het zou zonde zijn als je die kaart nu vol Dollars zet en je hebt er straks teveel voor betaald. Maar ook dat is koffiedik kijken.
Het zou zonde zijn als je die kaart nu vol Dollars zet en je hebt er straks teveel voor betaald. Maar ook dat is koffiedik kijken.
Vandaag zakt de euro toch weer verder en staan we op 1.12 USDMads schreef:Ik zou misschien wachten daarmee. De kans dat de Euro nu weer herstel toont is ook aanwezig. Dat kan niemand voorspellen.meyem schreef:auw .... verdorie, en die skrill card is er nog niet, dus ik kan ook nog niet storten ...
Ik vertrek pas over 5 maand, en hoewel de euro op 3 maand enorm gezakt is zie ik die niet direct zo snel terug stijgen.
- meyem
- Amerika-expert
slim
Ik denk dat de euro voorlopig verder gaat dalen in waarde ..... maar mijn kaart is er nog steeds niet .... *zucht*

Ik denk dat de euro voorlopig verder gaat dalen in waarde ..... maar mijn kaart is er nog steeds niet .... *zucht*
- bedeve
- Amerika-expert
Hoop voor je dat ie er snel is.meyem schreef:auw .... verdorie, en die skrill card is er nog niet, dus ik kan ook nog niet storten ...
Leuke daarvan is dat je kunt middelen.
Als je wat geld overhebt, als de koers je aanstaat.
Af en toe wat opzetten.
Toen 2 jaar geleden de koers rond 1.25/ 1.27 zat betaalde ik daardoor eten en drinken en andere uitgaves op gemiddelde koers 1.40
Nu gaan gebruiken in de wetenschap dat we naar een 1 / 1 verhouding gaan.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- meyem
- Amerika-expert
duh ... zit ik te wachten op die kaart, blijkt ie pas verzonden te worden nadat je er geld op stort .....
*zucht*
omdat de euro nu niet daalt, heb ik minder dollars gestort dan ik eerst van plan was .... maar het blijft evengoed koffiedik kijken
*zucht*
omdat de euro nu niet daalt, heb ik minder dollars gestort dan ik eerst van plan was .... maar het blijft evengoed koffiedik kijken

- bedeve
- Amerika-expert
Wakker worden; het is niet voor niets ; pre-paid.meyem schreef:duh ... zit ik te wachten op die kaart, blijkt ie pas verzonden te worden nadat je er geld op stort .....
jij noemt het geld storten.
Da's niet juist en je woordgebruik geeft ook een verkeerde indruk;je moet eerst je jaar bijdrage voor het kaartje a € 10.- betalen.
Geld storten komt pas als je je kaartje ook daadwerkelijk wilt gebruiken.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ik zou zo'n Prepaid MasterCard bij GWK of Skrill willen gebruiken om kamers te reserveren, auto te huren,cash af te halen,...voor een reis door de US deze zomer. Ik heb namelijk van m'n werkgever een mooie bonus gekregen...in US $, dus 'ongevoelig' voor wisselkoers evoluties zolang ik in $ blijf... Iemand ervaring of dit met zo'n prepaid card kan? In mijn geval enkel kost van kaart zelf, toch?
- bedeve
- Amerika-expert
Prepaid betekent dat je je geld nu stort voor de wisselkoers die nu geldt.PieterP schreef:We gaan in april 7 weken naar de VS.
Als jij ook de Skrill dollar hebt !!
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Montyrulezz
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Je kan die Prepaid Mastercard niet gebruiken om een auto te huren. Je kunt er namelijk niet mee borg staan en daarom wordt die niet geaccepteerd door de autoverhuurmaatschappij. De rest kun je er alles mee.Erikdg schreef:Ik zou zo'n Prepaid MasterCard bij GWK of Skrill willen gebruiken om kamers te reserveren, auto te huren,cash af te halen,...voor een reis door de US deze zomer. Ik heb namelijk van m'n werkgever een mooie bonus gekregen...in US $, dus 'ongevoelig' voor wisselkoers evoluties zolang ik in $ blijf... Iemand ervaring of dit met zo'n prepaid card kan? In mijn geval enkel kost van kaart zelf, toch?
Ik heb zelf altijd de Skrill kaart gehad en ben er op zich heel tevreden mee geweest. Het enige nadeel is dat je per 24 uur maar een bepaald aantal transacties kunt doen, ik geloof een stuk of 10. Daar kwam ik achter toen ik op vakantie ineens niet meer kon afrekenen met de kaart. Ik moest vanuit Amerika naar Engeland bellen, waar Skrill zit, en uiteindelijk bleek dat ik aan het maximum aantal transacties zat per 24 uur. De volgende dag kon ik wel weer gewoon betalen met de kaart.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
-