Oplossing gevonden voor Site to store pickup Walmart

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
avusa
Amerikafan
Berichten: 158
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Oplossing gevonden voor Site to store pickup Walmart

Bericht door avusa »

Omdat het onderwerp mij hier beter op zijn plaats lijkt. Een nieuwe thread voor een oude vraag:

Er zijn vaker vragen geweest waarom een "site to store" pickup niet lukte vanuit Nederland. Zie dus ook de vraag in het Off-Topic forum http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=6&t=53553

De oplossing is inmiddels gevonden:

Een aantal maanden geleden heb ik een gratis debit kaart van Neteller ( http://www.neteller.com ) aangeschaft. Deze kaart geeft veel voordelen en een opsomming daarvan geef ik op mijn weblog ( http://pgusa2014.wordpress.com ) -> Tips -> 9. Financieel. Deze kaart is dus in US Dollars afgesloten en gedraagt zich als een Amerikaanse kaart. Procedure werkt nu als volgt

1) Site to Store aankoop doen.
2) Als gast afrekenen (account aanmaken mag ook) en kiezen voor Creditcard.
3) Bij woonadres het adres van hotel opgeven waar op die dag verbleven wordt (andere adressen werken waarschijnlijk ook, maar die van het hotel geeft enige logica)
4) Bij e-mailadres gewoon het eigen (Nederlandse) e-mail adres opgeven.
5) Bestelling plaatsen
6) Betaling wordt verwerkt en er volgt een bevestigingsmail. Hierop staat aangegeven dat er nog een definitieve mail volgt wanneer de spullen kunnen worden opgehaald.

Klaar

Veel suc6

AVusa

P.s. Ook een boeking voor kaartjes bij de Amerikaanse ticketmaster.com is op deze manier opgelost.
EvdB
Amerikakenner
Berichten: 644
Lid geworden op: 07 mei 2005, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 21
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:

Re: Oplossing gevonden voor Site to store pickup Walmart

Bericht door EvdB »

Ik doe precies hetzelfde met aan kopen met onze eigen credit card, lukt prima. Bevestiging en track and trace gewoon via eigen mail.
Als het goed is ligt er dinsdag weer een pakje bij de Walmart op ons te wachten.
Gebruikersavatar
avusa
Amerikafan
Berichten: 158
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Oplossing gevonden voor Site to store pickup Walmart

Bericht door avusa »

Ha Esmee,

Dat is dan in ieder geval prettig te horen dat jullie "internationale" kaart ook werkt. Mogelijk dat meer mensen hun ervaringen kunnen delen zodat duidelijker wordt wat wel en niet werkt.

Bij ticketmaster en MGM in Las Vegas ben ik echter al twee maal tegen het probleem aangelopen dat online 3! verschillende Nederlandse kaarten niet geaccepteerd werden. De Neteller kaart deed het toen echter prima. Zoals eerder gezegd geeft de Neteller kaart ook nog eens veel voordelen en is in principe kostenloos. Daarbij is negatief staan onmogelijk dus geen eventuele debitrente. Doe er je voordeel mee :-)

Grtz AVusa
Katja
Amerika-expert
Berichten: 3080
Lid geworden op: 18 apr 2009, 12:32
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Oplossing gevonden voor Site to store pickup Walmart

Bericht door Katja »

Handig om te weten mocht ik een keer ergens tegenaan lopen.
Wij hebben nooit problemen gehad met onze creditcards en Ticketmaster.
Gebruikersavatar
avusa
Amerikafan
Berichten: 158
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Oplossing gevonden voor Site to store pickup Walmart

Bericht door avusa »

Ha, interessant te horen dat dit blijkbaar ook kan werken. Voor de duidelijkheid heb ik het hier over ticketmaster.com en niet de nederlandse ticketmaster.nl

Grtz AVusa
Katja
Amerika-expert
Berichten: 3080
Lid geworden op: 18 apr 2009, 12:32
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Oplossing gevonden voor Site to store pickup Walmart

Bericht door Katja »

Ik ook ;)
Maar ik hoor vaker dat mensen er problemen mee hebben. Geen idee wat het verschil is tussen de ene en de andere CC. Ik had er eerst eentje waar een extra Amerikaans adres aan gekoppeld zat maar ook zonder die lukt het tot nu toe gewoon.
Gebruikersavatar
avusa
Amerikafan
Berichten: 158
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Oplossing gevonden voor Site to store pickup Walmart

Bericht door avusa »

Leuk te horen. Dan wachten we gewoon op meer reacties. Misschien komen we er achter hoe het zit.

Grtz AVusa
Anne-Marie
Amerikafan
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 sep 2009, 16:47

Re: Oplossing gevonden voor Site to store pickup Walmart

Bericht door Anne-Marie »

Wij hebben een paar weken geleden ook gewoon besteld met onze eigen visa card en met het adres van ons eerste hotel. Kregen ook netjes bevestiging via onze mail en afgelopen vrijdag stond alles netjes voor ons klaar. Werkt dus ook prima met je eigen creditcard.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer