Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen Ready Sim?
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Ervaringen Ready Sim?
Een korte en eenvoudige vraag. Ik overweeg mijn volgende vakantie een simkaart aan te schaffen van Ready Sim. http://www.readysim.com
Her en der kwam ik wel wat losse opmerkingen tegen, maar weinig concrete ervaringen.
Wie van jullie heeft deze wel eens gebruikt en wat zijn de ervaringen?
Her en der kwam ik wel wat losse opmerkingen tegen, maar weinig concrete ervaringen.
Wie van jullie heeft deze wel eens gebruikt en wat zijn de ervaringen?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Ervaringen Ready Sim?
Ik heb er 1 besteld, redelijk snel binnen (binnen twee weken, via Noorwegen ofzo) en ga het in juni gebruiken.
Wat voor nadelen had je gevonden dan?
Wat voor nadelen had je gevonden dan?
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Ik heb niet gesproken over nadelen. Ik zoek forumleden met ervaringen, negatief of positief. Beiden is informatief.
-
- Amerikafan
ah inderdaad.....Je hebt gelijk...even niet goed gelezen. 

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik overweeg ook om er eentje aan te schaffen voor november dus ben erg benieuwd hoe hij je gaat bevallen BastiaanB.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
ik heb er verleden week een besteld en is nu binnen, ik ben benieuwd. Het is wel raar dat het in een enveloppe vanuit Duitsland komt die een handgeschreven adres heeft.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Kan best zijn dat ze daar een thuiswerker voor ingeschakeld hebben.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
in januari bij aankomst JFK airport gelijkt geactiveerd (2e telefoon meegenomen) dmv postcode smsje. Uiteindelijk duurde het zo'n 3 uur voor het alles was geactiveerd maar daarna bijna overal goed ontvangst telefoon en internet.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik heb de kaart ook besteld en na 2 weken binnen uit der deutsch Ben benieuwd. 7 juni zal ik laten weten of het werkt. Er zitten op de map wel wat dode plekken in het bereik maar ga van het positieve uit 

-
- Amerikafan
Wij vertrekken ook de 7e 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Welk netwerk gebruiken ze bij ReadySim?
CR-1 Visum in aanvraag
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 17&t=54459
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 17&t=54459
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Volgens my het T-mobile netwerk
Niet zo vreemd, dat je hem uit Duitsland krijgt.Bonkers schreef:Ik heb de kaart ook besteld en na 2 weken binnen uit der deutsch Ben benieuwd. 7 juni zal ik laten weten of het werkt. Er zitten op de map wel wat dode plekken in het bereik maar ga van het positieve uit
Kijk maar even onder master dealers:
http://www.readysim.com/dealer-form
-
- Amerikafan
Je hebt in de kleine plaatsen geen bereik. Ik doel dan op Zion National Park, Bryce, Page redelijk. De rest gaat wel.
Wij hebben ook afgelopen vakantie een Ready Sim gebruikt. Wij hadden alleen een dataplan, zodat we o.a. navigatie & tripadvisor konden gebruiken. Maakten een rondreis(je) aan de oostkust (Atlantic City, Baltimore, DC, NY) en hadden overal prima bereik.
Hebben hem laten versturen naar ons eerste hotel (omdat ik te laat was met bestellen) en ook dat ging prima, pakje lag netjes voor ons klaar.
Hebben hem laten versturen naar ons eerste hotel (omdat ik te laat was met bestellen) en ook dat ging prima, pakje lag netjes voor ons klaar.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wat voor device hebben jullie gebruikt? Dit ivm de frequenties?
-
- Amerikafan
Het is zeker prima want in: Washington, Philadelphia, New York, Las Vegas, Page, Grand Canyon, Palm Springs, Los Angeles, Pismo Beach, Monterey en San Francisco hadden wij prima bereik.
Alleen Zion en Bryce niet.
Ik was blij dat ik het had want vooral in de grote steden hebben wij het zeer veel gebruikt als wandel navigatie. Want de steden zijn zo groot dat je soms echt niet meer weer waar je nou bent en of naar toe moet. Internet op je telefoon boot uitkomst.
Ik gebruikte mijn Iphone 4s en mijn vriendin de 5S en zette onderweg mijn hotspot aan op de telefoon zodat mijn vriendin ook onderweg e.d. kon internetten en als wij in een hotel zaten waar geen (gratis) Wifi was.
Alleen Zion en Bryce niet.
Ik was blij dat ik het had want vooral in de grote steden hebben wij het zeer veel gebruikt als wandel navigatie. Want de steden zijn zo groot dat je soms echt niet meer weer waar je nou bent en of naar toe moet. Internet op je telefoon boot uitkomst.
Ik gebruikte mijn Iphone 4s en mijn vriendin de 5S en zette onderweg mijn hotspot aan op de telefoon zodat mijn vriendin ook onderweg e.d. kon internetten en als wij in een hotel zaten waar geen (gratis) Wifi was.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 24 Reacties
- 15139 Weergaves
-
Laatste bericht door crazywarning
-
- 4 Reacties