Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gps Smartphone USA
Gps Smartphone USA
Zijn er tegenwoordig goede GPS-android-app's te vinden om te gebruiken in de USA? Ik heb Navfree gevonden, maar ik heb hier geen ervaring mee.
Groeten,
Raf
Groeten,
Raf
Re: Gps Smartphone USA
Probeer die dan? Ik heb alvast goede ervaringen met die app.
Kijk ook even in dit draadje:Rafke schreef:Zijn er tegenwoordig goede GPS-android-app's te vinden om te gebruiken in de USA? Ik heb Navfree gevonden, maar ik heb hier geen ervaring mee.
Groeten,
Raf
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=51916
Ikzelf gebruik MapFactor https://play.google.com/store/apps/deta ... ator&hl=en super basic maar heeft mij al een paar keer goed uit de brand geholpen
Ok, bedankt! Ik had niet lang genoeg gezocht op dit forum.
Raf
Raf
- Hawkery
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik heb sygic gebruikt om naar Frankrijk en Spanje te reizen met de auto
Ben er heel tevreden van!
Of het in Amerika ook goed is, weet ik niet...
Ik vraag me trouwens het volgende af:
Is het mogelijk om een data sim kaart daar te kopen en google maps als navigatie te gebruiken?
Ben er heel tevreden van!
Of het in Amerika ook goed is, weet ik niet...
Is het mogelijk om een data sim kaart daar te kopen en google maps als navigatie te gebruiken?
Zie dit draadje voor antwoord http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=52484Hawkery schreef:
- Hawkery
- Amerika-ontdekker
Volgens de link naar de coverage maps ziet het er naar uit dat ik best niet vertrouw op google maps...
Ik ga de westkust doen en merk dat ik op de wegen die ik ga nemen toch redelijk veel zonder data ga zitten.